Intalnirea Nationala A Dusteristilor, Editia Ix.
-
Navigare recentă 0 membri
Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
-
-
Susține forumul
Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton
și vei susține forumul.
Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro
De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere. -
Inregistrare/Autentificare
Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.
-
ForumDuster.ro pe Facebook
-
Topicuri
-
Postări
-
Mda, se pare ca tu ai stiut precis de ce ai cumparat Renault, acest Duster pe care il ai acum (plus alte doua modele pe care le-ai avut pana acum daca tin bine minte), sa nu te plictisesti “forever.!” @dohnjoe , da, ai dreptate, in manualele de service sunt destule omisiuni, contin si unele inadvertente, au si unele greseli, unele operatii se pot face sau nu (uneori nu este nevoie sa se desfaca “un sfert de masina”), etc. … dar chiar si asa cum sunt acestea totusi pot sa fie utile, iar cu ajutorul lor multi colegi de forum si-au reparat si intretinut singuri masinile, doar ca exemplu (subliniez asta) atasat si procedura de demontare \montare a bobinelor pentru un Duster H79 motor 1.2 TCe, poate este de folos si altor colegi de forum (plus ceea ce bine si corect s-a scris anterior), ex si cuplurile de strangere, etc. si desigur ca pana la urma fiecare procedeaza asa cum stie si doreste (si nu voi intra in vreo polemica despre toate acestea), dar scopul principal acestui forum este tocmai acela de a invata unii de la altii, de a schimba informatii si experiente ce pot sa fie de ajutor si altora, etc. … Toate cele bune!
-
@alfabitMotivul pentru care sunt pe acest forum este ca sa compensez ostilitatea Renault si Dacia contra celor care au dorinta, sculele, si spatiul necesare pentru a-si intretine si repara singuri masinile. Prefer sa nu ma plictisesc pe acest forum folosind informatii de la colegi cu experienta decat sa ma apropii la mai putin de 100m de vreun service.
-
Renault niciodată nu a încurajat posesorii să repare singuri, totul a fost/este contra lor, Doar reparaţii aşa zis ``conforme`` la service-urile autorizate pe bani adevăraţi. Nu vă faceţi iluzii, sau nu ştiaţi ce aţi cumpărat ? Alţii ştiu precis de ce au cumpărat Renault, să nu se plictisească forever.!
-
Astazi am rezolvat conform indicatiilor de mai sus. Am folosit doua surubelnite mai lungi pentru a departa doua cleme elastice otelite. Apoi se trage furtunul. La montaj este suficient sa se apese furtunul peste teava si se siguranteaza singur. Am desfacut furtunul dinspre turbina pentru ca ofera mai multa libertate de miscare la cilindrul 4. Revenind la mesajul initial al topicului, trebuie sa spun ca sunt dezamagit de cantitatea mica de informatii din manualul de service sau din Dialogys. Desi sunt multiple modele de motoare pe benzina si Diesel care echipeaza Dusterul, nu exista nici o descriere specifica a reparatiilor in functie de tipul de motor. Totul pare facut special ca sa te descurajeze sa incerci sa faci reparatii singur.
-
De t0rquemada · Postat
E colier cu clemă, ce nu necesită clește special. Da, alea sunt prezoanele pe care stă furtunul, prins cu 2 piulițe
-
-
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.