Sari la conținut

Montare Camera Marsarier


Postări Recomandate

Da, se poate activa. Este butonul RVC ( acum la tine ar trebui sa fie RVC Off ). Trece-l pe RVC On. functia RVC MCV, iti activeaza sistemul de camere multicamera ( cel de la Duster care are si camere pe laterale).

Editat de sharkyslro
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 447
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Iaca si pozele, daca mai aveti nevoie de ceva detalii va stau la dispozitie cand ma intorc din oras

Am mai gasit un film foarte explicit cu montarea camerei  

Le-am dat de capat pana la urma:  

Posted Images

Buna ziua.

Doresc sa montez camerea de marsarier pe Duster 1 PH2 2015 Prestige (cu MN1 versiune 4.0.6) . Dupa ce am citit toate cele 52 de pagini ale acestui topic, inainte de a lua o decizie legata de camera ce urmeaza a o cumpara, am desfacut mufa din spatele MN si la mine pinii in care ar trebui sa introduc cablajul camerei (3, 10, 21, 22 parca) sunt deja cablati, insa in haion nu am gasit mufa pentru camera (poate nu m-am uitat unde trebuie sau e altundeva).

Ce reprezinta acele fire deja precablate?

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Mufa aceea ar trebui sa fie pe partea ddreapta la Duster dupa cate stiu eu, si nu pe stanga. Acele fire precablate care pleaca de la MediaNav sunt de fapt circuitul de alimentare si video al camerei. Daca pinii 3, 9, 10, 21, 22 sunt conectati deja, sigur ai deja trase firele  inspre haion, Poti urmari traseul firelor si vei gasi sigur acea mufa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa urmaresc firele este imposibil, fiind incorporate in cablajul masinii (nu sunt separat). Modelul are senzori de parcare din fabrica, deci exista o sansa sa fie precablata pana in spate? Unde sa caut?

Multumesc pentru raspunsuri.

 

Editat de flavicx
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Da, exista buton oprire senzori. O sa verific daca exita mufa deasupra UCH (care inca nu stiu unde se afla, banuiesc undeva in fata stanga, o sa-l gasesc eu), in cazul in care exista, acelea sunt firele camerei care merg in spate?

Legat de gaura in tabla haionului, unde ar trebui sa fie?

Daca ar trebui sa fie in dreapta, aproximativ in dreptul literei E (poate usor spre R), pot spune cu siguranta ca acolo NU este nici o gaura. Pentru a monta o camera care vine cu bandoul DUSTER va trebui data gaura.

Imi cer scuze daca pun intrebari tampite, dar abia am inceput sa ma documentez despre subiect.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...