Sari la conținut

Montare Camera Marsarier


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 447
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Iaca si pozele, daca mai aveti nevoie de ceva detalii va stau la dispozitie cand ma intorc din oras

Am mai gasit un film foarte explicit cu montarea camerei  

Le-am dat de capat pana la urma:  

Posted Images

posibil sa fie cum zici...nu te contrazic...totusi cu acesta diagnoza ( DDT4all Renault pe CAN vers. 2019 - ELM327 chip PIC18F25K80) am reusit sa resetez service-ul schimb ulei..lucru ce cu alte diagnoze nu prea reusesti..decat originale...

ma gandesc ca poate e din cauza camerei..este o varianta after market...sau pentru duster ph2 trebuie de facut alte modificari...nu stiu

orice sfat este binevenit...multumesc mult t0rquemada

de exemplu mai doresc sa anulez semnalul acustic cand nu pui centura...ai idee cum pot face ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In ultima captura oferita de @dragosonisii din cate se observa acesta nu este conectat pe CAN2, de fapt nici nu poate cu interfata aceea asa cum este ea (fara modificarile pe care le-am mentionat).

 

PS: apoi nu stiu alte detalii (Medianav, camera, baza de date folosita, etc.), dar in captura a selectat MediaNav4 v1.4. Plus ca resetarea intervalului de revizie, semnalul centurii, etc. sunt pe CAN1 (si se pot face destul de simplu si usor).

LE:  Acum am citit si ce a scris colegul in urma cu cateva posturi: "Am un duster 2017 si medianav evo 9.1.3 si ieri am montat camera marsarier...", cele anterioare raman valabile, plus o baza de date corespunzatoare pentru versiunea sa de MediaNav3 daca cele scrise sunt corecte (ex fisierul: ULC_gen3_v4.0_20170912T094509.json).

Editat de Gil26
  • Like 1
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

da, corect ar fi fost sa treaca la "Can Line" in loc de "Can Line 1" sa treaca pe "Can Line 2 with 500k"

dar numai dupa ce s-au facut modificarile spuse de @Gil26

Da, trebuia selectat MediaNav2 v.2.6 si nu MediaNav 4 v1.4

Tipul camerei nu ar trebui sa influenteze, decat daca este PAL sau NTSC. MediaNav-ul foloseste camere NTSC.

MediaNav-ul detinut de @dragosonisii este Evo, generatia 2. Parca asa stiam eu.

Softul cu baza de date folosite, sunt trimise de mine si ar trebui sa fie OK.

Cu setarile mai sus mentionate si cu softul trimis in privat ar trebui sa se descurce acum.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am masina din 2017, Medianav 9.1.3 si folosesc fisierul mentionat (ULC_gen3). Apoi tot referitor la baza de date se pare ca si pe CAN1 sunt unele fisiere necorespunzatoare, nu toate ECU au fost "gasite" la scanare, plus doua cu autoidenturi superioare.

Editat de Gil26
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...