Sari la conținut

Tractorasul Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 546
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

No, buna ziua sa aveti ! Ieri dupa masa am ridicat masina. Deocamdata masina are la activ doar 110 km din care cca 100 sunt ai mei. In acesti km parcursi vreau sa va spun ca, desi am avut oarece emot

Taraaaammm.. ! Sper sa va placa ce a iesit, prieteni. Si daca aici, pentru a putea incarca, trebuie sa reduc mult de fiecare data dimensiunea pozelor, celor interesati sa le vada/descarce la dimensi

A fost ultima zi permisa traficului liber pe Transfagarasan. Natura in flacari. Soare, cald si peisaje de vis..O poza aici doar asa de pohta Restul le gasiti accesand linkul oferit   https://www.f

Posted Images

Am vazut pe youtube la "cum se fabrica porche" alinierea usii (inainte de vopsire) fix asa.. pur si zimplu o torsiona in balamale apoi masura distantele si tot asa. Io taiam faza aia la montaj. Daca tot o faci, macar nu te mandri cu ea.

 

Scuze de offtopic.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mie la Matiz mi-au "aliniat-o" de tot noaptea, si nici macar nu au reusit sa scoata casetofonul. Asa moale era tabla de la usa ca au reusit sa bage mana pe dupa cheder si sa traga de coltul usii si sa o indoaie in exterior. Reparatia: prins usa intre genunci, indreptat, 2-3 ajustari si e ca noua :)) numai ca se vede pe interior unde a fost alungit materialul de la indoire si pe urma cum s-a asezat la indeptare. Paguba: usa strambata si indeptata + suportul fetei de casetofon rupt...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

... boltzul acela pe care usa se fixeaza cand se inchide. Si spre uimirea mea el juca. Adica nici macar nu era slabit..Efectiv juca in jurul pozitiei sale de fixare.

 

Sa traim, mie la un moment dat nu mi se mai inchidea usa, tot din cauza asta. Aia ie, mi-am luat niste seturi de chei ca mi-am dat seama ca tot Dacie am :D si le tin prin masina.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am promis niste poze acu cateva zile si, luat cu altele, am uitat de ele. Dar iata-le acum si sper sa fie edificatoare pentru cei interesati.

Clipul de proba (tras in conditii provocatoare pentru orice camera video pe o vreme tare mohorata intr-o dimineata devreme si postat sub forma unui montaj artistic minimal) este disponibil aici:

post-3857-0-03823600-1445612275_thumb.jpg

post-3857-0-39174200-1445612305_thumb.jpg

post-3857-0-69835800-1445612326_thumb.jpg

post-3857-0-80717400-1445612439_thumb.jpg

post-3857-0-39210000-1445612479_thumb.jpg

post-3857-0-09806800-1445612501_thumb.jpg

post-3857-0-86634700-1445612549_thumb.jpg

post-3857-0-31254200-1445612596_thumb.jpg

Editat de taz
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salut tovarasi! Si la multi ani celor ce isi serveaza azi onomastica ! ;) Am cautat pe despre intretinerea bateriei dar nu am gasit nimic. Poate exista si mi-a scapat. In fine. Am remarcat azi dimineata, dupa o saptamana cu minime de cel putin -6 grade zilnic in timpul noptii si cu un regim de exploatare al masinii foarte redus (doua drumuri scurte, de cate 10 km fiecare, dimineata devreme si seara) ca parca s-a opintit putin bateria sa porneasca masina. Am o baterie Rombat Renault de 60 Ah (fara "ochi magic"). Masina are o vechime de 5 luni si, de obicei, zilnic fac 100 km impartiti in doua drumuri de cate 35 km (in care cel putin 17 km sunt fara oprire) si doua de cate 10 km. Am precizat astea (desi in postari anterioare am mai spus asta) ca sa intelegeti cate opriri si porniri fac si ce distante de rulare fara oprire am in care sa incarce alternatorul bateria. Si acum intrebarea: avand toate acestea in vedere e posibil ca bateria sa fie solicitata in un regim de exploatare care sa necesite o intretinere relativ periodica mai ales in sezonul rece? Am un redresor cumparat de la LIDL acu ceva vreme (http://www.lidl-serv...74/52513_GR.pdf) cu care mai incarcam bateria Golfului mai ales iarna. Unii zic ca acest redresor este un model care poate fi conectat direct la bornele masini fara sa mai decuplezi cablurile masinii de pe baterie. E chiar asa sau nu e..? Intreb ca poate mai aveti si altii asa ceva si oricum, pentru detalii, am postat si un link unde e descrierea redresorului si in romana).

Editat de taz
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...