Sari la conținut

Tractorasul Duster


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 546
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

No, buna ziua sa aveti ! Ieri dupa masa am ridicat masina. Deocamdata masina are la activ doar 110 km din care cca 100 sunt ai mei. In acesti km parcursi vreau sa va spun ca, desi am avut oarece emot

Taraaaammm.. ! Sper sa va placa ce a iesit, prieteni. Si daca aici, pentru a putea incarca, trebuie sa reduc mult de fiecare data dimensiunea pozelor, celor interesati sa le vada/descarce la dimensi

A fost ultima zi permisa traficului liber pe Transfagarasan. Natura in flacari. Soare, cald si peisaje de vis..O poza aici doar asa de pohta Restul le gasiti accesand linkul oferit   https://www.f

Posted Images

Multumesc si voua pentru primire si urari! DonQuijote, fata de consumurile oficiale tu ce ai remarcat? Cam care sunt consumurile reale si la ce regim de utilizare? Ayrts, cum spuneam, decizia mea de a comanda motorizarea diesel este una luata in anumite imprejurari si la sfaturile unora care au condus ambele tipuri de motorizari. Si, sper sa ma inteleaga lumea, pana eu voi urca la volanul masinii ce inca nu a sosit inca sunt putin confuz cu regimul de utilizare a unui diesel. Ma documentez, citesc cu interes din experientele altora ce deja exploateaza aceasta motorizare comandata si pentru orice sfat sau parere primesc din partea voastra va sunt recunoscator si va multumesc anticipat pentru gest. :)

Editat de taz
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cam 9-9.5 l/100 urban si 6.5l/100 extraurban, consumuri medii. Cel urban este consumul care l-am avut peste iarna, cu drumuri scurte de pana in 5 km, in conditii de trafic aglomerat (stat la coada mai mult decat mers), cate un drum dimineata si seara, spre/dinspre serviciu.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Intradevar, oficial, consumul oferit de producator pentru motorizarea diesel comandata de mine este mult mai rezonabil. Insa sunt curios ce voi descoperi in viata reala..dupa ce ma voi obisnui putin cu masina. Ce imi pot spune despre regenerarea filtrului de particule (cand si cat de des se intampla) posesorii de masini diesel similare celei comandate de mine?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care decid sa cumpere 4x2.... sa va luati niste lanturi sa le aveti in portbagaj iarna.

Eu tocmai ce mi-am cumparat lanturi, dupa 2 ierni cu Duster 4x4... in care pana la urma tot am ramas impotmolit. Deocamdata am cumparat doar o pereche, sper sa nu fie nevoie de 2 :)

 

Daca esti obisnuit sa conduci mai pensionareste, duster 1.5 dCi nu te va deceptiona. Pinionul de a 6-a la modelul 4x2 e senzational, mult mai bun decat la 4x4.

Sincer eu zic ca au ascuns pe undeva acei 110 CP... ca nu prea se simt asa de bine...Dar ... sa zicem ca e OK.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sugestii si pareri. Eu lanturi pentru zapada am avut iarna permanent la mine la toata masinile detinute pana in present (toate doar cu tractiune pe fata) si nu am avut nevoie de ele. E drept ca off-road iarna m-am aventurat doar pe drumuri forestiere pana unde erau drumurile deszapezite si frecventate de alte masini. Toate masinile avute de mine pana in prezent erau masini germane de sosea cu garda de la sol uneva in jur de 15 cm si de aceea in general alegeam bine zonele pe unde ma aventuram in afara asfaltului. Chiar si asa, nu ma plang. Am reusit sa ajung cu ele in diverse zone. Insa lanturi penru rotile fata voi avea si pentru noua masina pentru orice eventualtate. I9nds sugera ca cutia de viteze pentru modelul 4x2 ofera pentru treapta 6 avantaje fata de 4x4. As vrea sa aflu mai exact la ce anume te referi si a vrea sa intreb si pe atii cum simtiti reprizele oferte de aceasta cutie cu 6+1 trepte. Am inteles ca raporturile in cutia de viteza difera la toate etajele intre cele doua versiuni. Am mai inteles ca la ambele versiuni treapta 1 e mai scurta decat in mod obisnuit la masini si este asa mai mult pentru situatii off-road. Ok. Unii spun ca in manual se spune (eu nu stiu ca inca nu il am) ca pe drum drept de pe loc se pleaca direct cu treapta a 2-a. Iar pe unii i-am auzit (chiar si in review-uri youtube de la cei de la turatii.ro sau buhnici) de faptul ca reprizele cutiei de viteze sunt prea scurte si deranjeaza faptul ca trebuie sa tot schimbi vitezele des. La ultima mea masina (Golf 4 1.6 16V) pana la 80 eram deja in a 4-a treapta si mai departe doar a 5-a. Ca sa exemplific mai detaliat, prima treapta, de obicei, o tineam undeva pana spre 10-15 km/h, a doua pana spre 30km/h, a treia spre 50 km la ora, a 4-a pana spre 80 km/ora. Iar la 3000 ture aveam in treapta a 5-a 110 km/ora. Consumul ei real e undeva intre 6-7 l /100 km la un rulaj de 320.000 km (habar nu am daca sunt cei reali sau mai are si altii smecheriti de cel care a adus-o in tara) si doar daca o calc pe coada (peste 100 km/h) incepea sa pape ma mult titei pe masura ce primea talpa. Am simtit de multe ori ca as mai schimba inca o treapta in sus (si chiar m-am surprins uneori debreind si facand gestul de a schimba in a 5-a desi deja eram in aceasta treapta) la aceasta masina dar nu aveam ce. Nu mai retin exact (dupa o vreme ajungi sa schimbi vitezele la o masina dupa sunetul motorului fara sa te mai uiti de fiecare data la turomentru) insa parca undeva intre 2300-2600 ture (in functie de cat de incarcata este) fac schimbarile de trepte. Iar, in general, stilul meu de condus este unul pe care eu il consider normal fara excese de lentoare sau de sportivitate in trafic. Daca situatia o cere si ma grabesc tare undeva adopt un stil mai alert fara sa am obsesia sa dispara din fata mea orice masina cat vad ochii mai ales daca viteza de rulare a altora din fata ma este una care corespunde starii mele de graba. Fata de acestea cam care sunt comparatiile si asteptarile pe care trebuie sa le am cu motorizarea aleasa de mine? Voi avea alte interval?

Editat de taz
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...