Sari la conținut

Clasament Fiabilitate


Postări Recomandate

salut.am avut un logan 1,4 si am vandut masina cu 320.000km.nu am avut probleme cu ea decat consumabile telescoape , discuri etc.a fost taxi cand am achizitionato si a ajuns tot la taxi.eu zic ca sunt masini destul de fiabile.ma amuza cand vad comentarii de genu ca dacia este asa si pe dincolo.eu zic ca este normal ca o masina ca dacia logan,duster ,dokker sa nu ai pretentii ca de la un tiguan,q 5 sau altele.lucrez in domeniul auto si sunt asa de satul de aceasta poezie de genul..nu as da golful meu de 15 ani pe un logan nou...sa-i vedeti cand vin cu masini de genul ford focus , sau audi cum nu au bani sa-si puna parbrizul cu incalzire si cu senzor de ploaie care costa 700 ron si vor sa le montezi fara senzori sau incalzire.asa ca pana la urma cam asa sta treaba cu masinile,vrei optionale incalzire in parbriz si multe alte chestii iti cumperi o masina care crezi ca o vei putea intretine.vrei o masina mai ieftina iti cumperi o dacie 1100, golf,opel,logan smd.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 50
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Al meu e miez, iti zic eu! Are 5 roți! ultima am găsit-o in portbagaj acu' 2 zile cand cautam pe unde ii bag ulei In plus, e furată de la nemți, deci fara sacrificii   Sent from my Sony Xperia Z3

@comanr Oi fi avut tu ghinion cu el, eu am destule cunostiinte care au/au avut logan si le folosesc la capacitate maxima fara sa fi avut absolut nicio problema cu ele ani de zile! De exemplu soacra-m

@comanr, eu intru destul de rar pe forum . Motivul....este timpul. Imi face placere sa citesc ce scriu colegii de forum ptr ca eu nu le stiu pe toate, nu sunt inginer in proiectare auto, si nici nu

18000 de euro, nu prea cred sa fie o masina ieftina, la noi. afara...e chilipir, de aceea are si asa mare success. voi nu pricepecti un lucru: ITI DA MASINA BUNA , CHIAR FF. BUNA ZIC EU SI VINE DACIA SI TI-O DEREGLEAZA. ASTA GASITI VOI CA E NORMAL? cititi prnirea la rece si veti intelege ce zic. normal daca a vazut ca nu sunt in starsa o mai faCa , trebuia sa schimbe calculatorul, nu sa te lase sa mergi un an de zile cu ea bulita. doar daca nu au faut-o premeditat. 300.000km la o dacie doar cu reviziile, sa i-o spui u mutu, mai ales ca a fost si taxi. am vazut si eu dacii cu 300.000, dar au mai avut si probleme cu motorasul. asta e problma cu dacia ar rebuii a toti asti care au avut prblema asta cu resoftarea sa mearga la DACIA(fabrica) cu masinile si sa le lase acolo. dealerii nu au nici o vina, doar ca oalee le sparg in capul lor. asa vb. si eu inainte e dacia, cea mai buna , cea mai fiabila,, cea mai de success masina, dar nu e chiar asa. si am inpresia ca duc lipa si de meseriasi, mai ales pe parea electronica(softuri).

Editat de laur sorin
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@laur sorin... mai zi o masina care (DE NOUA) costa in Romania 18000 euro!

Daca tu ai priceput acel lucru (SCRIS CU MAJUSCULE) atunci iti spun eu un lucru pe care nu l-ai priceput... Mergi acasa, priveste o factura de revizii supa care, vino si spune aici (CU MAJUSCULE) daca Dacia este cel care ti-a emis factura. Oricum, observ totusi ca mai jos poti sa faci o diferenta intre Dacia si Dealeri. De ce nu poti face o diferenta si intre Dacia si Service Autorizat?

 

Acum, ca sa ramanem totusi in subiect... daca vorbim despre o interventie asupra masinii pentru un defect/defect de proiectare este un subiect dar... daca vorbim despre FIABILITATEA acestei masini... este clar ca lumina zilei ca cineva care nu vede pe strada cate Loganuri/Duster/etc sunt si inca din alea vechi... nu-i capabil sa realizeze cam cat de fiabila este masina.

Totusi, cazane de masini SH vezi abandonate la multe colturi de strada... da loganuri nu prea vad.

Vin multi si zic de km... pai o masina SH de germania care are 150 kkm nu prea se compara cu o masina de Romania care are 150kkm... din multe puncte de vedere (carburanti, drumuri, etc)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...