Sari la conținut

Paravant antimuste pentru Duster


Paravant Antimuste  

46 membri au votat

  1. 1. Ai dori acest produs

    • Da
      22
    • Nu
      18
    • Nu stiu
      6


Postări Recomandate

Consumul de fapt ar trebui sa scada. Devierea fluxului de aer pe deasupra masinii mareste aerodinamica.

Un alt avantaj foarte mare este faptul ca protejeaza capota de pietrele care ciobesc vopseaua. Vopseaua de pe bara este mai rezistenta pt ca are o mai mare elasticitate, tabla de pe capota este mai rigida si...cedeaza vopseaua. Se gasesc si in romania. Mai jos este doar un exemplu

http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro/tuning-exterior/capota/deflector-capota-dacia-duster-2010-prezent-13172867.html

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 32
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Consumul de fapt ar trebui sa scada. Devierea fluxului de aer pe deasupra masinii mareste aerodinamica.

Asa ...in poze; cam uritel...parerea mea

De ce am impresia ca acest paravant afecteaza aerodinamica masinii? Implicit crestere consum. Oricum Dusterul nu este prietenul aerodinamicii. Ca efecte e interesant sa vezi potopul de ploaie deviat s

Posted Images

Pentru mine sistemul de prindere ar fi interesant si daca afecteaza/protejeaza in vreun fel vopseaua in acel loc.

Ca pret ~ 150RON este cam ce as fi dispus sa dau pe el.

La ~ 140km/h , prinderea face fata sau ma trezesc cu el in parbriz ? Are limitari la viteza maxima la care poate fi utilizat ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...
  • 1 month later...

Nun are nici o treaba cu nimic .. nu cu tantari nu cu apa ...cu pitrele din acea zona da ,dar colantata portiunea tot protejaza, eu caut deflectoare pt fata dar sa fie ceva mai gofrate nu un plastic aplecat !!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Doar ce am montat un astfel de paravânt - l-am luat de pe bazar auto de la o firmă din Slobozia, 150 + 15 transportul.

Se prinde cu cleme de capotă, avea instrucțiuni în rusește.

- partea bună: schimbă categoric aspectul mașinii (în bine), se montează relativ ușor

- partea rea: sistemul de prindere nu pare foarte robust, dacă tragi mai tare de el (spre tine, cum stai în fața mașinii) iese.

 

Având în vedere că va lua aerul în față, sper să reziste... mâine am programat un drum mai lung, voi reveni cu detalii.

Editat de ig2109
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...