Sari la conținut

Supapa de sens pentru stropitoare


Postări Recomandate

M-am uitat azi la Honda, si am asemenea supape, chiar langa duzele de stropit. Dar la Duster nu am remarcat un delay deranjant, asa ca le las asa...

Se poate seta cumva la PH1 sa plece stergatoarele fata la 1-2 secunde dupa ce incep stropitoarele? sau singura optiune e manual...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 97
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

1. Era vorba de gheață în interiorul furtunului/supapei că cică secțiune mai mică, aia cu hayonul e discutabilă 2. Supapa aia e cu dublu rol nu revine lichidul în rezervor, dar nici nu părăsește furt

Cred ca la tine e gaura mai stramta si ai supapa din prafalau   @Killer, e din link-ul cu epiesa : http://www.epiesa.ro/supapa-spalare-parbriz-topran-101975-piesa-10057.htm

Atasat.   Am tot incercat, dar mergea foarte greu.

Posted Images

La PH1 se poate ca inca esti pe K line.

Cred ca asta e ecranul:

 

post-3261-0-29817200-1465208375_thumb.jpg

 

Cred ca merge si la PH2, dar iti trebuie derelek; CLiP nu stiu daca are sau nu acces in zona asta.

Editat de vsebas
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Un alt fenomen ciudat ce apare la mine e ca "scuipa" putin lichid si pe alea din fata in momentul in care actionez spalatorul spate cu supapa (probabil din cauza presiunii ce trebuie invinsa)pe traseul din spate...).

 

Era sa scuip cafeaua pe ecran :D Adica Dacia inca face niste masini unice in lume, cam cascadorii rasului asa...

 

Eu cred ca toate astea s-or intampla si de la restul de piese de la circuit, pompita, rezervor, ce-o mai fi p-acolo, poate nu sunt bine etansate, ceva de genul asta.

Editat de Negura
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum sa zic ca sa nu ma intelegeti gresit, dar eu am pus napasta aia de supapa ca sa am mai repede vizibilitate in spate nu ca sa protejez sticla, ca ma lovesc de necesitati cu vizibilitate redusa (si in spate) in locuri unde oricum lacul de pe caroserie nu mai e ce a fost :D

Eu am luat masina asta mai ales ca sa ma dau prin padure si sa merg decent pe sosea pana acolo.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mnoa, tocmai ce m-am uitat la colegul @ambvision - mersi domnu! A lui merge brici! spalatura instanta, ca sa zic asa :)

Se el are doar pe spate... insaaaa... mai ales si dupa discutii cu el, suspectez supapa aia care iese din pompita, care distribuie lichidul in fata versus spate in functie de alimentarea motorasului... aia daca nu blocheaza cum trebuie circuitul din fata cand actionezi ala de spate, atunci s-ar explica fenomenul - trebuie sa mai experimentez, scot alea de pe fata, sa vedem cum se comporta (sincer ma astept ca daca scot supapele alea din fata sa stropeasca si mai eficient parbrizul cand actionez spatele :P ) - revin cand am rezultate concludente :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...