Sari la conținut

Postări Recomandate

Eu am montat un viper care foloseste cheia masinii in loc de telecomanda. E pe can-bus. Mi -au spus cei de la alarme ca doar la duster 2 se poate face chestia asta pt ca e altfel uch si sistemul de comunicatii in masina. Ca atare, am alarma cu senzor de soc si perimetru dar folosesc doar cheia masinii

Salut!

Poți da mai multe detalii?

Ce se întâmplă dacă nu mai ai cheia cu telecomandă a mașinii și descui (dacă poți) cu a doua cheie de rezervă, care nu are telecomandă?

Montaj la dealer sau în altă parte? Poți spune unde anume și prețul?

Au desfăcut ceva de pe mașină, gen fețe de uși? Pe unde au tras cablul către goarnă?

Cum e cu garanția mașinii în urma montării alarmei?

Mulțumesc!

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 113
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am cautat pe forum pareri, sfaturi sa montez o alarma pe Duster, nu stiu de ce topicul de montaj alarme este blocat, nu am gasit destule informatii. Am inceput sa caut in oras electricieni auto dar

Toranaga, eu stiu treaba asta. Eu am scris pentru cei carora le era frica de faptul ca masina poate fi pornita cu orice cheie care se potriveste. Uite ca nu!

E8 nu se mai fabrică din 2012, teoretic mai poți găsi vreo clonă bună tomahawk TW9010 .

Are si a doua telecomanda, fara pager (functie de model). Chipul din cheie e in masina pe undeva, deci cheia e fara chip. Daca incerci sa pleci, nu poti, intra in actiune antidemarajul electronic, chestie valabila si daca se incearca sa pornirea cu orice alta cheie sau surubelnita, cu chip sau nu. Deci nu poate s-o fure in nicio situatie, fie ea programata sa porneasca, fie nu.

Poti descuia usile, normal, dar daca nu ai o telecomanda nu poti dezarma alarma si e clar. Si oricum de pornit nu porneste.

Ce nu am incercat, e sa inregistrez un al treilea chip (asta daca vreau sa porneasca si cu a doua cheie), poate a incercat vreun forumist si poa' sa spuna.

Editat de denon2808
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salut, nu e instalata la dacia ci la o firma specializata din bucuresti. La ei am instalat si pe vw golf 6 si a mers impecabil 5 ani de zile. Inainte am avut megane 2 tot cu alarma pe cartela masinii.

 

Modelul e unul dintre :

 

Exista 3 tipuri de retele CAN folosite pentru autovehicule si pentru fiecare dintre ele a fost conceput un modul Viper:

 

Fault Tolerant 2 - 3901 V

Single Wire 1 - 3902 V

High Speed 2 - 3903 V

 

 

Nu mai stiu exact care din ele e pt duster.

 

Nu am incercat sa o deschid cu cheia cealalta ( care nu are butoane). Daca descchiderea respectiva masina o percepe la fel ca dezarmarea din buton ( cum era la cielo pe vremuri cand descuiai cu cheia dar automat descuia si restul de usi), probabil ca se dezactiveaza si alarma. Pt senzorul de perimetru am buton prin care il pot opri.

 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu se da cap în cap cu garanția mașinii? Ca asa am și eu unde sa o montez calumea și la preț poate mai ok decât la Dacia dar nu știu ce se întâmplă cu garanția la mașină ulterior..

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea are ce sa interfereze cu garantia masinii... nu au taiat niciun fir de pe masina. Doar au preluat semnal..habar nu am cum..ei stiu. presupun ca daca la megane si la golf nu am avut probleme cu garantia..tocmai la Dacia nu o sa am...sper :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...