Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare,

 

Am tot rasfoit pana acum paginile cautand un topic dedicat pt alarme auto aici pe forum insa nu am gasit nimic.

As vrea sa montez o alarma pe masina pentru ca trebuie (din mai multe motive). Dealer-ul cand m-a intrebat saptamana trecuta ce vreau pe masina i-am raspuns clar ca vreau cotiera in detrimentul alarmei. Din ce imi explicase el, alrma din fabrica fiind slabuta.

Motivul principal pentru care doresc achizitionarea unei alarme, este acel modul care imi permite pornirea autovehicolului din casa, iarna. Ideea de a gasi masina gata incalzita iarna, fara a mai necesita "raschetarea" ghetii de pe parbriz si asteptarea pana cand motorul ajunge la temperatura optima este de vis. Nu mai spun ca si vara este acelasi lucru, sa poti sa pornesti aerul conditionat cu 10 minute inainte sa te sui in ea, cu toate ca AC-ul, deocamdata face fata cu brio la canicula de la noi :)

Cand am decis sa cumpar aceasta masina, eram fericit la gandul ca iarna doar ma sui in masina si plec (din cauza sistemului 4x4 si a gardei inalte). Acum daca stau sa ma gandesc mai bine, lipseste un pic confortul. De aceea as vrea sa gasesc impreuna cu voi o modalitate de a creste acest confort.

Pe langa acest aspect de a porni masina remote sa zic asa, as vrea sa pot urca/cobora geamurile masinii din telecomanda (ca la orice alta masina) si eventual deschide doar portbagajul (fara a fi nevoie de a deschide si restul masinii) - pe viitor am sa caut un sistem de a putea deschide la propriu portbagajul doar apasand butonul de la telecomanda (probabil impune schimbarea unor telescoape de la haion).

Stiu ca sunt cateva marci de alarme care au posibilitatea atasarii unui modul de pornire a motorului si aici ma adresez celor care detin deja o asemenea alarma si pot oferii mai multe informatii. Care sunt cele mai fiabile si mai lesne de folosit.

In trecut am detinut o asemenea alarma pe o masina insa afara de a o folosi efectiv ca o alarma obisnuita, cei ce au asigurat montajul mi-au spus ca modulul pt pornire era incompatibil cu masina pe care o aveam la vremea aia.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alarma care o cauti nu exista ca si sistem plug'n play.

Poti opta pentru un viper care are modul de pornire motor cu raza buna de actiune, de asemenea ai si modul de ridicare geamuri cand armezi masina.

Partea cu deschiderea haion din telecomanda nu merge fara modificari. Dacia are un singur circuit care armeaza / dezarmeaza inchizatorile. Pentru a avea deschidere separata ai nevoie de circuit separat pe haion.

 

Ca si referinta eu am Viper 5701 Responder LE [ 5202V ]. La care am mai adaugat senzor geam spart si modul inchidere geamuri.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe seria 3 am avut Viper 5901, cu telecomanda aia cu display de iti arata unde/in ce zona caroseria a fost atinsa.. Insa cand am vrut sa imi monteze modulul de pornire din ea, mi s-a spus ca nu se poate pe acea masina :|

Tu ai cu pornire din telecomanda?

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In cutia de la alarma am primit toate cele necesare pentru modulul de pornire dar nu l-am montat (motive personale nu tehnice). Pe timp de iarna este ideal daca mai ai si incalzire in scaune montate pe masina. In rest nu prea isi are rostul.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios de alt aspect legat de alarmele astea cu pornire. Cea de-a doua cheie, din ce am citit, ar sta tot timpul conectată în bord. Nu e cam periculos pt un eventual hot?

Exista și firme montatoare de astfel de alarme care dacă efectuezi lucrarea la ei, mașina să-și păstreze în continuare garanția? Ca sunt multe care oferă montaj gratuit în cazul în care alegi sa cumperi alarma de la ei.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

 

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am pus prima oara pe Logan de cand l-am ridicat de la Meridian (iul 2005), daca-mi aduc bine aminte, un Galaxy 5000 RS doar cu modulul de pornire, nu mai zic ca montarea a fost facuta muci de cei de-acolo, care ori nu se pricepeau, ori le lipsea experienta, mi-au tras firele de la goarna infasurate de vreo 2-3 ori pe dupa pedala de frana (sau ambreiaj). Ma si mir ca a rezistat 4 ani, ca la un moment dat nu mai facea galagie. M-am dus la unii pe bd. Basarabia colt cu Chisinau si si-au pus mainile-n cap cand au vazut. :)

Sa n-o lungesc, am Viperul 5901 montat pe Duster din dec 2011, cu modul pornire si ridicat geamuri. Nu stiu daca se poate pune pe Viper si modul de coborare, asta trebuie vorbit cu baietii care comercializeaza/instaleaza.

Din proprie experienta vis-a-vis de pornire, pot spune ca nu mi-a dat 10 rateuri in 9 ani,;daca de exemplu, intra unu' in masina si incearca sa plece cu ea, ori se opreste automat motorul cand calca prima frana sau coboara frana de mana (fara frana trasa nu se armeaza; sau cand atinge 3000-3500 turatii, se opreste). Toate astea daca nu bagi cheia si nu o pui pe contact. N-am incercat sa fortez cu o surubelnita grea butucul sa-l trec pe contact, din motive lesne de inteles ;)

Strict din punctul meu de vedere, pornirea de la distanta e aur curat - nu stai iarna sa racai la parbriz/laterale fata; nu mai ai nevoie de incalzire in scaune, oricum montabile doar pe fata (iarasi nu stiu daca pe Duster se poate activa/monta optiunea defogger la remote start, alarma are optiunea), vara cu AC-ul lasat pornit si ventilatia pe 3 se raceste in 5 min. Daca nu-ti pui pana ne vedem la Iezer, vorbim atunci.

Viper 5901 V 2008-08web_small.pdf

Viper 5901 install guide.pdf

Editat de denon2808

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Autentifică-te pentru a urmări asta  

×