Sari la conținut

Suierat ca de rulment la rece - Facelift dCi - intre 1900-2200 rpm


Postări Recomandate

Salut tuturor,

 

Am vazut ceva discutii pentru Duster PH1 - dar nu m-au convins ca ar fi tot aceeasi problema.

 

Eu am Duster Facelift - 1.5dCi, 110 CP, 4x4.

 

Observ dimineata, cand motorul e rece, ca motorul scoate un fel de țâuit (șuierat) - cam in jur de 1900 rpm - spre 2000 rpm.

 

Prin plaja asta de turatii trec repede - asa ca atunci cand trec de 2200 rpm, suieratul dispare.

 

Eu incerc sa nu fortez motorul cand e rece, asa ca merg cu grija, fara accelerari bruste.

 

Chestia asta dureaza cateva minute pe putin, daca nu chiar vreo 10 minute. Pe masura ce se mai incalzeste motorul, suieratul apare cam pe la 2100 rpm sau 2200 rpm.

 

Incerc sa mai tin sub observatie.

 

Ce parere aveti ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 73
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Tot ce contează este că  m-am făcut inteles?.Multumesc pentru intelegere, pentru  viitoarele greșeli de ortografie. Si ,nu m-am supărat pt atenționare, dar nu am decât 8 clase, deci fiți înțelegă

Dacă nu ţi-e cu supărare, ia un ‘i’ de la ‘fii’ şi pune-l la ‘accesori’. Mulţumesc pentru înţelegere.  

Rezonanţă…

Posted Images

Eu nu cred ca are legatura cu toba.

Orice toba scoate doar un sunet gros. Acest sunet insa e ascutit, ca de rulment, ca un suierat.

Orice toba scoate un sunet... si-atat! Gros este sunetul atunci cand motorul este puternic si coloana de evacuare este larga...

In cazul Dusterulul, atenuatorul de zgomot (toba finala) scoate un cu totul alt sunet! Si acela e subtire si suierat.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

Eu nu imi aduc aminte de acest sunet cat a fost masina foarte noua. Abia dupa cateva luni a aparut sunetul.

Ma gandesc acum sa nu fi aparut cumva dupa ce am parcurs toata UNGARIA cu 135km/h constant...

 

In primele 10 minute, am acest suierat - cand trec pe la vreo 2000 rpm. Se aude si cand turatia e in crestere dar si cand e in scadere (adica ridic piciorul de pe pedala de acceleratie) - si de aceea nu cred sa fie de la evacuare.

 

Nu mai zic ca si uleiul mi se pare cam negricios pentru 7000 km..

 

Ce altceva poate fi ? Mi-e ciuda ca daca ma duc la service, motorul va fi cald si nu se va auzi sunetul...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cateva informatii Non facelift dci cu acelasi comportament :)

 

Zgomotul descris ca suierat subtire in jurul a 2000 rpm la mine este prezent in cam toate treptele de viteza...initial am crezut ca doar in primele 1-2-3 ca pe alea le folosesc si cel mai mult in oras si le auzeam foarte usor chiar daca era nu era liniste completa afara. Am descoperit in concediu anul trecut mergand cu 70-80-90 km/h pe drumuri linistite prin paduri,etc (unde eram singura masina pe o distanta considerabila) ca se aude acel suierat la aprox 2000 rpm si la viteze spre 90km/h.

 

Bineinteles ca prin martie cand am fost la revizie si l-am pus pe mecanic sa conduca(eu in dreapta) n-a vrut nici de-a dracu sa scoata vreun suierat in cele 10 minute de fataiala :) asa ca am renuntat sa vad ce si cum.

 

i96nds: legat de ulei, la diesel se inegreste imediat ce-ai apucat sa faci cativa km dupa ce tocmai ai schimbat uleiul asa ca la asta chiar nu are rost sa te mai gandesti :) Scartaitul/suieratul cred ca merita totusi o rezolvare oficiala de la Dacia mai ales ca inca esti in garantie

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Merci klaus.

Totusi nu cred sa fie toba. La Facelift e cu totul o alta toba acum...

Suiertatul ala il am doar in primele 10 minute dupa pornire - deci de aia nu face cand te duci la service, cand e motorul cald...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Caut sa cumpar duster benzina preferabil cu gpl Preferabil second-hand (de la primul proprietar) dar accept si masina ,,tri-hand’’ cu conditia sa fie bine ingrijita (nu doar intretinuta).   Caut sa cumpar de la cineva care a tinut la masina respectiva. Fara probleme la motor  / transmisie sau estetice la caroserie. Preferabil fabricatie incepand cu 2015. Motor sce 1.6,  sau k4m 1.6., eventual accept si un 1.3 tce, in functie de starea masinii ce mi se prezinta. Cumpar doar direct de la proprietar fara nici un fel de interlocutor/ intermediar. Preferabil din zona bucuresti ilfov. Buget aprox. 7000e     Nota; Pana acum am vazut 8 dustere si problemele s-au tinut lant, cu toate ca la telefon mi-au fost prezentate ca fiind ,,e tipla dom-le’’.  Motoare sau transmisii sau/si caroserii cu tot felul de probleme,  serii cu cifre lipsa la motor,  actele nu corespundeau cu persoana care imi prezenta masina,   fiscal; promis ,,dupa cateva zile’’ de la tipi cel putin dubiosi care nu aveau masina pe numele lor si care nu ma puteau pune in legatura cu proprietarul din acte si care se ,,opareau'' instant cand soliciam detalii mai amanuntite,  sau cand refuzam sa achit ,,un avans’’, sau cand solicitam testare sau urcarea masini pe o rampa, .etc. etc.
    • Nu ingheata acolo jos sau daca ingheata, rezistenta e minima. Cel mai des iti ingheata in partea de sus si mai apoi pe laterala inspre spate a usii fata ( din cauza chederului dintre usi, de pe cantul usii spate ).
    • Am vazut intr-un ca exista niste chedere suplimentare la usi in partea de jos - care inchide peste pragul usii.        Daca ai treaba sau prinzi niste drumuri cu noroaie prin partea de jos a usii,  pe langa acea vana de plastic prin care se scurge apa - mai exista din loc in loc niste gaurele mici apox 3-4 mm prin care banuiesc ca se poate clipSa acel cheder de cauciuc.      Cand speli masina si mergi prin baltoace = prin acele orificii pregaurite - intra apa destul de binisor in interiorul fetei de usa.      In clipul vizionat domnul zicea ca se pot comanda de la Reprezentanta Dacia doar.      Intrebarea ar fi pentru cei care aveti - sau ati comandat, cum se comporta IARNA acel cheder de jos,  ingheata frecvent  - ati intampinat probleme de genul ?!    
    • Salutare,   Scriu tot in acest topic pentru ca are legatura cu ...blocul de lumini.  Cam in urma cu 1 an , atunci cand semnalizez ( mai mult dreapta decat pe stanga ) imi reseteaza sistemul de cruise control.  NU i-l pune in "standby" ca si atunci cand apesi "0" pe volan.  Ci are acelasi efect ca si cand , acum pornesti masina sau cand treci de pe limitare la crusie .  Adica in loc sa apara viteza memorata, apare "---" cele 3 liniute.  Simptomul bine inteles, erea acompaniat de nefunctionarea claxionului cu pozitia / faza scurta aprinsa.  Am schimbat acu 1 saptamana blocul de lumini cu unul....NO NAME BRAND...250lei. Ok funcioneaza...am testat sa vad daca imi afecteaza cruise control si nimic timp de ...5 zile pot sa zic. Azi dimineata spre servici ...a aparut problema.  cum semnalizez dreapta imi dezactiveaza cruise control. ..dar nu este la fiecare semanlizare.  E total aleatorio.   Cu blocul vechi la fel erea.  Tin sa mentionez ca am un Duster PH2 2014 1.6 16v k4m 4x4 laureate..cred..nu imi aduc aminte exact daca e laureate.  Cineva a intampinat cu un astfel  de caz?  
    • Din cate stiu pentru Duster HJD ph3 motoarele 1.3 TCe H5H470 \490 sunt cu o transmisie 4x2 TL4, motoarele H5H480 \494 sunt cu transmisie 4x4 TL8.
×
×
  • Creează nouă...