Sari la conținut

Inmatriculare Dacia Duster


Postări Recomandate

  • 3 years later...

Legat de prima inmatriculare, s-a discutat pe topicul de prezentare al unui coleg despre RCA, si in special posibilitatea de a migra bonusul de RCA de la o fosta masina veche pe una noua (masina fiind fara istoric se incepe de la bonus zero pe noul RCA).

 

NU STIU daca se poate face asa ceva pt masini vechi care inca raman in proprietate (cum e cazul meu).

 

Vroiam sa dau ceva cifre aici despre RCAurile mele ca m-au mai intrebat colegii, ca sa existe ceva informatii orientative.

 

Am 34 ani impliniti. Masinile sunt inregistrate pe numele meu, am domiciliul stabil in localitate rurala (un sat langa Cluj) - asta conteaza destul de mult din ce am vazut.

- La Megane 1.600 cmc (din 2008 nici un eveniment pe RCA) am clasa B14 din ce vad, e 325 lei pe an, reinnoita acuma in Martie-2016

- Duster 1600 cmc, B0, pe 1 an o iesit fix 605.55 lei achitata in Oct-2015. Pentru ca "la țară" :) Din cate imi amintesc nu vazusem simulari / oferte sub 1 mie de lei pe an pe Cluj-Napoca la aceeasi masina. Mi-am facut buletinul cu cateva zile inainte sa ridic masina (si deci sa inchei RCAul)

 

Sper sa ajute macar la nivel informativ / comparativ in eventuale discutii cu asiguratori / brokeri.

Daca aflu ceva de migratul ala de bonus dau un semn.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mnoa, dupa o discutie scurta cu pretinaru' broker, din ce stie el imi zice ca bonusu de RCA se transfera numa daca vinzi o masina (nu o mai ai in proprietate) si dupaia iti iei alta, pe care sa se transfere bonusu'. E evident ca bonusu e identificat unic prin seria de sasiu si CNP.

Restul is criterii in plus de reducere: varsta, rural, pensionar, handicap (doamne-feri) etc...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mnoa, dupa o discutie scurta cu pretinaru' broker, din ce stie el imi zice ca bonusu de RCA se transfera numa daca vinzi o masina (nu o mai ai in proprietate) si dupaia iti iei alta, pe care sa se transfere bonusu'. E evident ca bonusu e identificat unic prin seria de sasiu si CNP.

Restul is criterii in plus de reducere: varsta, rural, pensionar, handicap (doamne-feri) etc...

iata si baza legala (Norma ASF 23/2014):

Art. 60. - Sistemul bonus-malus este format din categoria de bază B0, 14 clase de bonus şi 8 clase de malus. Clasa B0 este clasa atribuită unui asigurat nou, fără istoric în asigurare.

Art. 66. -

(1) În situaţia în care un asigurat deţine mai multe vehicule sistemul bonus-malus se aplică distinct pentru fiecare vehicul în parte.

(2) În cazul înstrăinării/radierii vehiculului asigurat, stabilirea noii clase de bonus-malus pentru un vehicul nou-dobândit se face pornind de la clasa bonus-malus de care asiguratul a beneficiat anterior.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 years later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Presupunand ca indicatia de consum mediu e corecta, da, e usor de facut calculul, dar l-am prins ca afiseaza eronat cu ~ 0.7L/100km x 500km => 3,5 L eroare. Intrebarea se referea insa la o informatie utila cum as putea din diagnoza(mai exact pe unde sa caut) sa afisez aceasta informatie mult mai utila pt. mine decat consum instant.
    • @Stef13, daca iti mai amintesti, care din setarile de Clock le-ai folosit: - Clock displayed from CAN / RTC OFF - Clock displayed / Not Set / RTC ON - Clock displayed and Set / RTC ON Multumesc! Legat de resetare Oil change si Service Time, la Duster 2 , 2023, merge exact cum scrie in manual, folosind butoanele de pe volan, contact pus, motor oprit.
    • Traseu Bucuresti-Suceava (445 km) am avut consum 9.6 si costul a fost de 140 ron. Am mers mereu cu putin peste limita de viteza peste tot pe unde am prins. Imi pare rau ca nu am retinut viteza medie... Recomand acest site pentru a va calcula consumul: https://gps-online.webshow.ro/calculator-consum.html
    • Mai poti vedea si numarul de kilometri parcursi de la ultimul reset. Prin urmare, faci o impartire simpla si ai aflat ce te intereseaza.
    • Pt. ca se pare ca e mai simplu din butoane... "Duster2 (also Sandero3/Logan3/Jogger?): On the Duster2, all parameters are in the speedometer (Cluster_L1_L2) under Ecrans Configuration, Conf Entretien. As with Gen. 2, you can set eight values: interval and remaining days/km for both oil changes (Vidange) and maintenance (Révision). Resetting the counters to their initial values is more complicated (select the Oil drain reset or Service reset function from the RoutineIdentifierList and execute the routine using the Oil DRAIN RESET Exec button. It seems to be easier to reset the values in the on-board computer menu." Sursa
×
×
  • Creează nouă...