Sari la conținut

Difuzoare Duster - Upgrade


Postări Recomandate

Puterea mai mare la difuzoare nu pericliteaza medianav-ul. Sa nu fie putere prea mica ca se ard difuzoarele

Impedantza mai mica (cele stock au 4 ohm) pot duce la diostrugerea finalilor ( amplificatorul de putere ) dar e cam greu sa gasesti difuzoare auto cu impedanta mai mica de 4 ohmi.

In schimb baietii de la service cauta orice motiv sa-ti scoata partea electrica din garantie ( nu scoate toata masina) - dar e slaba sansa sa desfaca ei difuzoarele sa vada daca au fost inlocuite.

In ceea ce priveste subwooferul , se cam vede modificarea. Eu vreau sa subwooferul in asa fel incat sa-l scot la revizie.

 

Intrebare :

1.Cum ai tras firele de alimentare de la baterie ? Din fata de la baterie sau de sub bord de undeva ? Daca de la baterie pe unde ai bagat firul in habitaclu ?

2. Medianavul are iesire se subwoofer ? S-au ai tras de la difuzoare semnalul ?

Multumesc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 295
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Na, am instalat azi subwooferul activ Alpine SWE-1200. Completeaza foarte bine sunetul difuzoarelor InPhase. Chestia era ca in stationare si difuzoarele InPhase scoteau ceva bass, dar in mers se pierd

Deci...am terminat pe jumatate...am reușit sa pun boxele doar pe fata. Mai întâi revin cu restantele: Boxele au diametrul exterior de 13 cm. Intre suruburi opuse ~14cm. Boxele originale sunt marca T

@andreiscurei ai aici un tutorial pentru mai multe detalii:  

Posted Images

In schimb baietii de la service cauta orice motiv sa-ti scoata partea electrica din garantie ( nu scoate toata masina)...

Nu se soate partea electrica ci doar partea de difuzoare si instalatie pt ele.

In caz ca exista probleme (ceea ce eu nu cred doar din atat) cu sistemul (Medianav-ul) vor face pe dracu'-n patru sa-l scoata din garantie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

În principiu, orice intervenţie într-un atelier/service autorizat RAR nu ar trebui să afecteze garanţia, cu atât mai mult cu cât acel atelier/service va trebui, la rândul său, să ofere garanţie pentru lucrarea executată. Cel mult, în cazul în care ceva merge anapoda, iar reprezentanţa refuză garanţia, se poate face o „şedinţă” în trei cu atelierul/service-ul respectiv şi stabilirea de comun acord a celui ce acoperă garanţia. Dacă nu vorbesc aceeaşi limbă, există ANPC.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

 

In ceea ce priveste subwooferul , se cam vede modificarea. Eu vreau sa subwooferul in asa fel incat sa-l scot la revizie

e usor de scos, elementele sunt atasate doar cu velcro, iar de la "amplif" se pot scoate mufele, capatul cablului cu mufe se acoperea cu ceva, daca e cazul

 

Intrebare :

1.Cum ai tras firele de alimentare de la baterie ? Din fata de la baterie sau de sub bord de undeva ? Daca de la baterie pe unde ai bagat firul in habitaclu ?

este un cablu principal de + de 30 de amperi de la care s-a luat alimentarea " amplif"-ului, acesta nu e foarte puternic, adica nu are un consum urias, deci acesti 30 de amperi sunt suficienti

2. Medianavul are iesire se subwoofer ? S-au ai tras de la difuzoare semnalul

nu stiu / semnalul a fost tras de la cablurile difuzoarelor, "ampliful" are intrare stereo, deci semnalul +/- pe stanga si semnalul +/- pe dreapta intra separat pe 2 mufe in "amplif" Acest "amplif" e mai mult un filtru de joase decat un amplificator puternic - modele care sa folosesc de tuneri audio, decu nu are nu stiu cate sute de W, doar 150, dar pentru mine acesta e suficient.

Am un prieten cu un BMW 5 el are acelasi tip de "amplif" Alpine ca echipare de serie, si in stereo, deci sub ambele scaune (sofer/pasager). Sper ca m-am facut de inteles, scuze pentru raspunsul intarziat, dar am fost preocupat cu o gramada de treburi zilele acestea.

 

Multumesc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Electriceanul a desfacut parete inferioara a bordului, chiar deasupra pedalelor. Este o placa din plastic (cu structura ca si un carton) prinsa cu clipsuri de plastic. Are un strat de pasla de 2 cm lipit pe partea dinspre motor (sa vorbim un pic si de insonorizare - antifonare???). In spatele acestei placi este un manunchi de cabluri, care trece pe langa/dupa clapeta de deschis capota motor, sub mocheta, langa prag, in spate. Din acest manunchi sunt fire care merg si in usa fata la butoane si difuzor. Acolo trebuie cautat / verificat cu un voltmetru fir cu fir pana gasesti.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...