Sari la conținut

Postări Recomandate

Salutare ,la diesel trebuiesc luate in calcul si costurile dupa achizitie (revizii mai scumpe ,filtru de particule ,etc ) si ceea ce nu poate nimeni sa anticipeze exact dar cred ca peste cativa ani se vor alinia multe tari la scoaterea diesel din productie iar preturile se duc in cap ...eu am ales 1.6 benzina din aceste motive .In urma testdrive-ului cu ambele motoare am preferat benzina ...este mult mai sportiv sau cel putin asa pare :) ...diferenta de 2000 euro o amortizam in 2 ani 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 256
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Am ales un 4x4 pt ca... l-am folosit 1% pe drumuri mai grele... dupa ce am vazut cun si unde pot ajunge cu acel 4x4... am vrut mai mult! Si uite asa am ajuns sa leg prietenii si sa traiesc momente ex

Din cele discutate aici sau la subiectul despre preturi nesimtite mi-am format o parere despre duster, in baza careia ma pot prezenta cu o expunere la subiect, respectiv sfaturi achizitie duster. Nu d

gata!   sunt membru cu drepturi depline! de astăzi stimați colegi sunt proprietar ( mândru ) al unui frumușel Duster aș pune poza la semnătură dar nu știu cum... o mică descriere ( dacă nu vă

Posted Images

Merg distante scurte in oras si extra , cam o data la 2 sapt - minim 120 km la un drum, dar anual nu depasesc 15mii, oricum in ceea ce priveste costul de revizii benzina vs diesel, nu cred ca sare cu mult la diesel, imi pare rau ca nu intra 1.2 la rabla, ca asa nu aveam emotii cu filtru de particule dar in aceste conditii sunt nevoit sa aleg 1.5, probabil 90 CP, cineva mai devreme zicea ceva de geometrie fixa pe 90 CP, deci fiabilitate mai buna, asa ca asta caut, nu vreau F1 cu duster ci sa fie cat mai fiabil si sa nu pice injectoarele sau filtru decat dupa 200.000 km :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca faci 1-2 drumuri pe luna in afara nu ai treaba cu DPF, saptamana trecuta am facut revizia: filtru motorina(cartus), filtru ulei,ulei de la reprezentanta(sa nu faca figuri la garantie) aer+polen inlocuite de mine in parcare(cuparate separat). Pret 600ron in Bucuresti.  Daca vorbim de fiabilitate la ceva de genu 200.000km DCI este peste tce. 1.2 este nou in plus mai toate motoarele cu injectie directa de pe piata au avut probleme, nu mai stai cu griji daca mai ai ulei sa nu....

Editat de qaz
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Ciprian1503  Consumul la un 4x2 dci mers regim autostrada (130 -150 km/h) nu sare de 7 la suta...mixt nu stiu pentru ca din cati km am facuti pana acum in aproape doi ani,cam 90% au fost in regim de autostrada!Stiu persoane care au facut cu un plin si 1000 de km.

In schimb tot ce e Duster benzinar in Italica,are din start si instalatie gpl ,fara nici nu cred ca sunt in circulatie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru rarspunsuri, sper sa nu am probleme cu DPF dar totusi luminati-ma cu un aspect, Rabla zice ca sub 130 gr emisii, esti acceptat,

un 1.2TCE la duster are 138 gr in timp ce acelasi motor pe Qashqai are 129...Care e totusi explicatia ? Toata lumea vorbeste de diesel ca polueaza, ca vor disparea cand in toate masinile din gama Dacia, emisiile sunt mult mai mici la diesel...adica de ce sa scoti acest tip de motor daca totusi nu polueaza ca benzinarul ??? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Emisii poluante nu inseamna doar dioxid de carbon la care face referire programul Rabla de la noi.

Vorbim de particule fine, in special la motoarele Diesel. Din acest motiv s-a introdus la norma de poluare Euro 6 filtru de particule la motoare pe motorina iar la norma Euro 7 urmeaza sa se introduca acest filtru si la motoarele pe benzina.

Totodada la motoarele Diesel avem si emisii de monoxid de sulf care sunt mai periculoase decat CO2.

Emisile unui motor sunt direct proportionale cu consumul acestuia iar consumul (mediu) al unui motor difera in functie de transmisie/tractiune/tip masina. Altfel spus motorul 1.2 tce are emisii diferite daca vorbim de Duster 4x2, Duster 4x4, Qashqai sau alta masina.

Editat de abc
  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

As avea si eu nevoie de ajutor in achizitia unei masini.

 

Sunt genul care nu este pasionat de masini, am avut o Dacia Solenza personala mult timp care ma ducea din punctul A in B (prin Bucuresti), iar de fiecare data cand plecam din oras, mergeam cu prietenii si masinile lor). Solenza in afara de revizii filtre si ulei cand imi aduceam aminte si benzina, nu prea avea nevoie sa ii schimb prea multe (cred ca de cateva ori bucsaraie). Din pacate, a mancat-o rugina (an 2013), chederele de la parbriz s-au cam dus (ploua "in ea")

Bugetul initial a fost undeva la 6000-7000 de euro si ma gandeam la cu totul altceva (masini second 2012-2013 din gama focus, opel astra, skoda octavia 2010-2012, golf

Ulterior, realizand ca sansele sa iau o masina cu probleme sunt foarte mari atunci cand incerci sa gasesti o masina care sa sune prea bine in anunt si sa nu fie adevarat sau sa iau o masina cu 150-200k km la care sa incepi sa bagi bani in ea, am inceput sa ma uit dupa sandero stepway ..

Acum bugetul este undeva in zona 9000-10000 (mai pot urca maxim o mie peste el). Am vazut Duster an 2011-2012 incepand cu 6000 euro si 120k km (motoarele 1.6 (care mie mi se par fiabile), la fel cum am vazut si Duster aproape noi (30.000 km, an 2015) undeva la 10.000 euro

 

Am deci posibilitatea sa iau un sandero stepway mai nou si mai ieftin (7500-8000) euro am senzatia ca gasesc masini echipate decent - 50k km, aer conditionat

Sau am posibilitatea sa iau un Duster de 100-150k km, modelul vechi 6000-7000 euro, motor 1.6 /16v si sa mai cheltuiesc 600 de euro pt GPL, iar restul banilor sa ii bag in diverse reparatii / gaz sau sa caut ceva in zona 9000-10.000 unde pot gasi diesel, chiar 4x4, model 2014+ (facelift)

 

Ce m-ati sfatui?

PS. Nu ma pricep prea bine la masini, caut masina "unic proprietar", de preferat carnet de service tocmai pentru a scadea sansele de a lua o teapa

 

 

 

Editat de Mihaii
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu recomand o masina noua. Ce rost are sa te complici cu o masina rulata care poate ascunde deficiente (niciodata nu poti stii sigur 100% ce ai cumparat). In plus masina noua are garantie minim 100.000 Km sau 3 ani. In prezent ai o masina functionala, deci nu este nicio graba cu achizitia (judecand obieciv evident - subiectiv vorbind poate ca vrei sa conduci altceva, dar asta este alta discutie). Asteapta programul Rabla, poate reusesti sa cumperi convenabil un voucher - Solenta pe care o ai nu se incadreaza deocamdata la Rabla. De ce cauti o  masina mare si scumpa pe care sa o folosesti putin in Bucuresti si pe care sa o tii afara sa vezi cum rugineste. Eu recomand Logan cu motor pe benzina si AC. O sa-ti mai ramana bani. Sau poti lua ceva "de toti banii" tot de la Dacia. Evident faci cum crezi - gusturile nu se discuta (doar se comenteaza!).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...