Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Veste foarte buna, mai ales daca si in zilele urmatoare ne confirmi ca totul e ok. Eventual ca si o mare rugaminte, nu ai putea sa iei legatura cu cei/cel care te-au rezolvat si sa ii intrebi exact ce a fost problema, pentru ca noi restul, sa nu fim nevoiti sa lasam masinile 1-2 zile la reprezentanta. Cred ca ne-ai ajuta foarte mult ........... Asteptam vesti de la tine.

 

ps: am trimis inca un mail catre VC, dar de aceasta data am ridicat si problema barelor transversale, sunt curios daca exista vreo solutie oficiala.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

YUUUUPIIII! Chiar in seara asta ma gandeam ca e jenanta treaba sa se tot poticneasca cand ai mai mare nevoie de ea. Plus ca te mai faci si de rusine cu o masina noua cand mai iei cate un pasager.

Oricum, era o chestiune de timp pana se rezolva.

 

Felicitari si drumuri line.

 

PS: nu ai idee ce numar avea OTS-ul ala? Nu de alta dar la mine in oras service-ul e mai novice si vroiam sa ii dai mura-n gura.

La ce service te duci?Cumva Sima Beyer?Beyer a fost scos din schema pe dealer Dacia/Renault/Nissan-dovada ca Nu mai are steagurile in fata de vreo 2 luni...

Vezi ca s-a deschis si un punct de lucru al celor din Buzau -Autocom chiar peste drum de Practiker la Focsani...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai pun picior la Sima-Beyer. La Autocom ma duc. Masina tot de la ei e luata.

Am vorbit astazi cu seful de service si mi-a zis ca fiind la inceput de drum si totodata punct de lucru, nu au inca toate aduse la zi in speta tester-ul CLIP nu are ultima versiune de soft si asteapta si ei update.

Mi-a mai zis ca urmeaza sa ii sune pe toti cei 3 cu Dustere(bineinteles vanzute de ei) vizate de OTS.

Ramane sa astept ca la Sima, repet, nu ma mai duc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am fost ieri la service si am spus off-ul despre pornirea la rece. Tipul de la garantii se uita ciudat de parca sunt nebun si zicea ca nu stiu eu sa conduc masina. In timp ce mi se montau accesoriile mai vad ca vine un posesor de facelift. M-am dus frumusel si l-am intrebat de ce a venit. Venise cu aceeasi problema -perfect- l-am luat pe tipul de la garantie "suntem 2 cu aceeasi problema, suntem amandoi nebuni?". Evident ca nu a mai avut ce sa zica si a bagat ambele masini la resoftare... daca stiam de acest OTS atunci le ziceam, nu si-au recunoscut vina evident. Cert e ca pana acum nu am mai avut probleme cu plecarea la rece

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...