Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

Ce zici tu acolo ar fi senzorul de turatie sau mpp-ul, eu totusi zic ca e noua masina si nu s-a lasat. Daca iti continua... meri la ei, daca nu las-o asa. Decat sa isi bage mesterii nasul in motorasul pas-cu-pas mai bine...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

"soare" ca sa te consolez exact la fel face si la mine dar isi revine in cateva secunde pana intr-un minut.

Eu insa am patit o alta problema: dupa drumuri foarte scurte cand motorul e inca rece nu mai porneste decat daca calci acceleratia la fund... Sa fie de la benzina "lukoil" cumva?

Mi-e frica sa ma duc la service pt ca nu am incredere in profesionalismul lor.

 

si la mine se mai intampla sa nu porneasca dupa mai multe opriri,

cei de la service mi-au spus ca e din cauza acceleratiei electronice, adica e perfect normal,

nu ma deranjeaja foarte tare chestia cu pornitul la rece, mai ales daca nu este numai la mine, ci si la altii.

am pus problema pt ca este cam ciudat :D

oricum masina merge super,

nu prea meritam noi asa ceva, sincer :D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am 4x2 benzinar. Probleme cu mersul in socuri 5-10 km dupa pornire. Cand accelerez mai intai "moare" si apoi accelereaza. La fiecare schimbare de viteza se simt socurile, mai intai cade in nas si apoi pleaca. Constat si o lipsa de putere. De exemplu cu 4 oameni in masina la pornirea de pe loc la 2000 de rotatii nu poate pleca de pe loc pe sosea, drum drept. Trebuie accelerat la 2500 pentru a nu se opri si sa pot pleca de pe loc. Fenomenul asta se intampla aleator cam la 2-3 plecari. Va rog un sfat, pentru ca in 2 saptamani plec in Elvetia si n-as vrea sa ma lase pe drum. Cand vrea el merge fenomenal, dar ce poate sa aiba atunci cand "nu vrea"?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 years later...

Am observat o mica problema la masina. Este vorba de pornirea la "rece", cu mentiunea ca masina este tinuta in garaj, deci mai rece de 5-6 grade nu are cum sa fie. Pornesc motorul, turatia se aseaza,e ok, iar dupa cateva secunde indicatorul de la turatie incepe sa tot sara in sus si in jos, iar in bord aud un fel de intrerupator care se cumpleaza si se decopleaza. "Saritura" asta nu e mare, dar si la motor se aude ca parca trepideaza putin. In acest moment daca incerc sa pornesc, parca se ineaca, trebuie sa ii dau atent si incet turatie mai mare sa porneasca. Daca ii dau brusc pe aceleratie, se ineaca, parca nu are combustibil suficient. Dupa cateva secunde insa isi revine, nu are nimic. Aveti idee ce ar putea sa fie ? Ce sa verific ? A mai patit cineva asa ceva ? Parca nu as vrea inca sa-l duc inapoi la service, masina are aprox 300 km la bord......:(

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...