Sari la conținut

Pornire la rece


Postări Recomandate

Pe lângă rarele rateuri la pornirea la rece, la urcarea unei pante mai abrupte, eu unul sesizez o ușoară oscilație a accelerației, de parcă s-ar juca „cineva” cu turația motorului, deși ar trebui să fie constantă. Se percepe ca o ușoară alternanță accelerare-decelerare. În service nu au depistat decât „missfires on 1st cylinder” și nici o soluție existentă.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 1,2k
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Anunt pe aceasta cale ca imi place dusterul. DIn acest motiv mi-am vandut A4 aproape nou si circul cu dacia.   NU imi plac cateva lucruri: 1. Pretul piperat 2. Atitudinea service-ului la semnalare

Si eu sufar de toate problemele enumerate aici. Dar in ultima vreme nu am mai avut probleme cu lipsa de putere, si incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu am stiu sa exploatez motorul corect de la i

Dupa cate vad acum ai inceput sa dai lectii si de expluatare motoare diesel. Ai trecut de la diferentiale la motoare mai nou? Eu zic sa te rezumi la diferentiale. A auzit cineva de modul "after glow"

Posted Images

Si la mine se intampla la fel dar numai cand motorul e rece, la plecarea de pe loc cateva sute de m apoi dispare. E ca atunci cand la masinile vechi dadeam "spritzuri" sa nu moara motorul. Nu m-am gandit sa fie vreo defectiune. Dar treaba cu nici o solutie existenta este enervanta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

problema este ca cei de la service cunosc aceste deficiente dar le ”pasează” politicos;

adică cele mai multe din ele se manifesta atunci când motorul nu este încălzit;

și cred ca aceste probleme nu se rezolvă pentru că costă (scuze pentru cacofonie dar merită),

sau se rezolvă dacă schimbăm marca mașinii......

și eu am aceste probleme dar m-am obișnuit cu ele..................................

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

și eu am aceste probleme dar m-am obișnuit cu ele..................................

Ei.... abia asta e marea problema, atitudinea clientilor. De asta isi permit service-urile sa dea cu flit, pt ca pana la urma omul se lasa pagubas. In schimb, daca toti clientii ar face scandal de fiecare data cand sunt "plimbati cu presu'" si nu s-ar lasa pana nu s-ar rezolva problema, atunci altfel ar sta lucrurile. Eu sunt curios, cati dintre cei cu probleme nerezolvate au ajuns pana la Protectia consumatorilor? Nu multi, am eu impresia...

Dacia si reprezentantii lor n-o sa-si schimbe metehnele cata vreme consumatorii n-or sa-si schimbe atitudinea fata de modul in care sunt tratati! Asta ar trebui s-o inteleaga toti!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

problema este ca cei de la service cunosc aceste deficiente dar le ”pasează” politicos;

adică cele mai multe din ele se manifesta atunci când motorul nu este încălzit;

și cred ca aceste probleme nu se rezolvă pentru că costă (scuze pentru cacofonie dar merită),

sau se rezolvă dacă schimbăm marca mașinii......

și eu am aceste probleme dar m-am obișnuit cu ele..................................

Eu nu m-am lovit pana in acest moment de ne-rezolvarea problemelor. Asta chiar daca a durat ceva timp. Problema cu pornirea la rece a noilor Dustere este cunoscuta de cei de la service dar ei nu pot face ABSOLUT nimic pana cand Dacia nu le da un OTS cu rezolvarea problemei. Costul problemei de rezolvat nu este al Service-ului ci este al producatorului.

Chestia cu schimbatul masinii ca sa rezolvi problema... putin mai complicat! Fosta mea nevasta a lucrat la un dealer (mare) din Bucuresti de VW Audi, Porsche. Au avut cateva masini cu simptome asemanatoare, eu enumar doar 4 (pe care lee-am vazut eu): un Q7, un Touareg, un A6 (2500km) si Passat. Passatul a fost rezolvat in 2 zile. Touareg-ul la fel... problema la Audi... A6-le a durat 2 luni... iar Q7-le 8 luni... si nu l-au rezolvat! La un moment dat era vorba sa-i schimbe masina!

Asadar, ce te faci cant dai 70.000 euro pe o masina si patesti d'astea?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Macar de si-ar imbunatati comunicarea cu clientul. Una e sa astepti si sa fi incredintat ca problema e cunoscuta si alta e cand se fac toti ca ploua. Ce este asa de greu sa iti dea un telefon si sa-ti spuna: "buna ziua domnule X, problema dumneavoastra este cunoscuta la noi si se fac eforturi pentru rezolvare. In acest scop azi am dat un fax etc etc."

Dar nu, la noi dupa o luna te duci, cu caciula in mana, sa te interesezi si ei iti spun sa ai rabdare. Punct. Apoi daca dai un tel la vocea clientului se supara pe tine ca i-ai parat (cazul meu).

In concluzie, dupa cum am mai spus, cea mai mare problema a Daciei nu e de natura mecanica sau electronica ci de natura umana!

La anul am de gand sa imi fac revizia la duster in Austria sau in Germania. Efectiv vreau sa vad care e diferenta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Macar de si-ar imbunatati comunicarea cu clientul. Una e sa astepti si sa fi incredintat ca problema e cunoscuta si alta e cand se fac toti ca ploua. Ce este asa de greu sa iti dea un telefon si sa-ti spuna: "buna ziua domnule X, problema dumneavoastra este cunoscuta la noi si se fac eforturi pentru rezolvare. In acest scop azi am dat un fax etc etc."

Cred ca sunt 2 probleme...

Una este legata de faptul ca Dacia (probabil) are cunstinta de aceasta problema si... candva, va rezolva problema si vor fi chemati toti posesorii pentru a li se indrepta anomalia. Asta au facut-o de multe ori cu multe situatii (in functie de loturile de productie). Asa m-au chemat si pe mine cu 2 probleme.

A doua... poate ca nu aveti voi in Tg Mures un Service de calitate si... atunci... aveti o problema! Ai putea sa-ncerci sa mergi si in alta parte sa faci o comparatie de atitudine!

Eu, de exemplu, am fost acum o sapt in Service-ul unde ma duc eu de 8 ani si am vorbit cu Dacotec-ul de-acolo despre problema voastra si... mia spus: Stiu de ea si am semnalat-o si noi la uzina si... asteptam sa vedem care sunt "ordinele".

Pana la urma ganditiva ca TOATA reteaua de service-uri nu este reteaua Dacia Automobile ci sunt privati care sunt autorizati de Dacia. Deci ei nu pot lua nici o decizie pana nu spune Uzina: "Fa aia!"

Eu, in general, sunt multumit de cum sunt tratat in Service-ul unde merg dar, e posibil, ca una din cauze sa fie si pentru ca noi Asociatia CLUB DUSTER, am si semnat un contract cu acel service cu discounturi dar si de promptitudinea interventiilor!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...