Sari la conținut

Diverse accesorii, gadget-uri, scule, briz brizz-uri


Postări Recomandate

Cand ai timp si chef fa o verificare de curiozitate :). Poate imi amintesc eu gresit, dar stiu ca am umflat rotile in benzinarie si apoi am mers la echilibrat. Omu' a facut ochii mari cand a vazut presiunea la 3.2 si eu stiam ca am bagat sa fie 2.1. M-a si intrebat ca nu ma scutura la presiunea aia ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 860
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cam asa arata lucrarea... La PH2 inca nu i-am facut instalatia electrica

Am instalat si eu cate ceva la Dusterul meu si vreau sa va arat si voua:   - pentru ca sunt pescar si nu de putine ori masina nu sta langa mine cand pescuiesc si ma enerva maxim sa las telefonul sau

A venit mos craciun. Bine...cred ca era beat ca a ratat craciunul dar merge si asa.   Am camera SJCAM M10+ wifi gyro. Insert "big ranjet pe toata fata" here.   Gasiti o gramada de detalii despre e

Posted Images

:) am uitat sa precizez ca am verificat in Germania

Sigur la ei merge mai bine. Aerul e altul, e de Germania :D.

 

Trecad acum peste gluma, super device-ul. Eu am unul de la Lidl de la noi, cu afisaj analogic si fara oprire automata, dar sunt multumit de el si la toate verificarile ulterioare, tot asa, mi-a demonstrat ca masoara si incarca corect.

Editat de DonQuijote
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

discutand despre roata de rezervaprezentata de colegul @IT LAND... le spun colegilor care o "disecau" cautati pe net ca exista chiar si filmulete in care este prezentata aceasta facilitate de catre prietenul nostru @IT LAND zis si Costin (sau invers)!

O singura problema am eu cu aceasta roata (asta dupa ce am vazut o ciocnire usoara intre un Land Rover Evoque (varianta noua de Freelander) si un Frelander cu roata in spate... mare "damage" pentru ambele masini la o ciocameala usoara...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pai acum abia după 10-15 mine de rulare începe sa dea căldură. Îmi pot închipui ca pe loc durează mult mai mult pana sa bage căldură. Știu ca am stat odată 20 min oe loc cu motorul pornit și tot nu baga căldură.

Am primit o ofertă mai buna la preț de la alții undeva în jur de 800 euro cu tot cu montaj însă îmi spunea ca sistemul se cuplează atât la rezervor dar și la baterie și stau cu teama sa nu cumva sa găsesc mașina calda însă cu bateria moartă.. Aia de la eberspracher au asa ceva.

 

Tapatalked

 

Eventual poate strangem o gasca si mergem si obtinem o reducere pentru incalzire stationara + montaj

Desi pare cam scump.... m-as baga la aceasta investitie.

Pe langa toate aspectele PRO si benefice acestui sistem mai adaug:

- Eu am 2 copii si obisnuiesc sa adoarma in masina de foarte multe ori. Asa ca se intampla sa ajung acasa in parcare si mai stau cu motorul pornit vreo ora ca sa fie cald in masina pana se trezesc. Pe langa altele, problema absolut majora este cum parchez si cum bate vantul. Pentru ca se intampla de multe ori sa intre in habitaclu gazele de esapament.... Si Webasto (sau altele) scot gaze de ardere insa in cantitate muuult mai mica decat motorul.

 

 

 

@danielcojocar: posibil, eu doar am citit despre ele, voi vedea la iarna. pe de alta parte sunt curios de confortul termic cu o alarma cu pornire, si lasata masina cu aerul pe recirculare si scaunele incalzite pornite...

 

Am eu alarma cu pornire. Fix pentru vremea rece am decis s-o iau. Pornesc motorul cu 20 de minute inainte si cand ajung la masina deja este caldut iar toata zapada de pe geamuri, daca nu a cazut, este moale (uda) si poate fi data jos rapid.

Cu toate acestea...., mult mai bine ar fi cu incalzirea stationara....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am cam renuntat la idee. Eram chitit, sa imi achizitionez acest sistem, am strans toate ofertele, am vorbit cu furnizorii si am gasit cel mai ok pret in caz ca vrei mai multe informatii ma suni si ti le dau.

De ce am renuntat? Cred ca masina asre un senzor ceva de temperatura scazuta care inainte (pe la inceputul toamnei) nu se manifesta. Acum in schimb, de cand cu temperaturile astea scazute, baga caldura cam dupa 3-5 minute masina si este foarte ok pt mine. E adevarat ca voi avea in continuare problemele cu datul zapezii de pe parbriz insa I can live with that :)

 

LE: de banii aia (1300 Euro cu tot cu montaj si TVA) prefer sa imi iau niste AT-uri si sa mai adaug una alta la masina ;)

Editat de dr_dumi
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acuma depinde cat de usor se da jos. Intra-adeva in offroad e util si sa o tii intr-un garaj in restul timpului cand esti in Oras. Totusi mai degraba m-as orienta pt un suport de plafon sa pun roata de rezerva, astfel ca am acces facil la toate "boarfele" din portbagaj si totodata si la roata de rezerva.

Cat costa jucaria asta?

 

Costa pana in 1000 lei este rabatabil usor, asa cum se vede si in poze. Se monteaza si se demonteaza rapid, ocupa foarte putin spatiu pentru depozitare. Este un accesoriu excelent pentru expeditii sau pentru calatorii lungi, intrucat se pot pune si bagale pe el si multe altele. Se poate vedea si live la noi

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured și pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...