Sari la conținut

Diverse accesorii, gadget-uri, scule, briz brizz-uri


Postări Recomandate

Se gasesc greu unele informatii pe :) - Avand in vedere ca ai schimbat o gramada banuiesc te lovesti de aceeasi problema mai veche patita si de mine dupa schimbarea amortizoarelor. Capota e cea care imi facea zgomotele acelea de rulmenti/flanse duse si am descoperit asta dupa ce am schimbat destule si am antifonat tot pe la motor. Buretii initiali nu au facut fata in timp si am mai pus un toc de mobila paslat alb. Poze atasate, hope it helps.

Capota nu are niciun joc. Am verificat-o, plus că i-am pus ceva de genul cum ai tu, burete in zonele tampon. Revin și precizez că zgomotele sunt identice fata/spate. Ceva de genul unor amortizoare duse, numai că astea sunt rigide.

 

Trimis de pe al meu ONEPLUS A3000 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 860
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cam asa arata lucrarea... La PH2 inca nu i-am facut instalatia electrica

Am instalat si eu cate ceva la Dusterul meu si vreau sa va arat si voua:   - pentru ca sunt pescar si nu de putine ori masina nu sta langa mine cand pescuiesc si ma enerva maxim sa las telefonul sau

A venit mos craciun. Bine...cred ca era beat ca a ratat craciunul dar merge si asa.   Am camera SJCAM M10+ wifi gyro. Insert "big ranjet pe toata fata" here.   Gasiti o gramada de detalii despre e

Posted Images

Basculele au bucsele de prindere fara joc. Alea dau alt zgomot când sunt duse. Știu că pare ciudat, dar eu altă soluție nu văd. Am verificat toată mașina față/spate la 3 service-uri. Toți mi-au spus că nu găsesc nimic. Service-urile unde am fost le stiu/ma stiu, nu pun problema că nu și-au dat interesul. Am mai auzit chiar și la amortizoare Sachs sau Monroe sa devina zgomotoase, dar sa fie rigide in continuare.

Mai vedem. Sănătate tuturor.

 

Trimis de pe al meu ONEPLUS A3000 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi o oarecare sansa ca acele zgomote sa fie de la buloanele telescoapelor (bucsile de la capetele amortizorului) insa si pentru mine e greu de crezut ca KYB de 6 luni sa faca asa ceva :) dar daca zici ca ai verificat si alte jocuri... ce sa zic... Eventual verifica cumva acest aspect si mai da un semn pe-aici daca afli ceva...

 

Offtopic: Posibil ca anumite manifestari sa nu fie neaparat jocuri sau sa nu se simta la verificarea cu mana - insa sa se auda ciudat in anumite situatii (de ex. ceva similar am la Megane - bucsile de la bara stabilizatoare nu au jocuri la verificare, e o problema cunoscuta faptul ca apar zgomote foarte rapid dupa schimbare chiar daca sunt noi, insa sunetul e mai degraba un hârșâit / frecat -- merg cu ele asa de peste 1 an deja, m-am asigurat ca nu prezinta risc de siguranta - probabil o sa le schimb la urmatoarea revizie).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
Ar fi o oarecare sansa ca acele zgomote sa fie de la buloanele telescoapelor (bucsile de la capetele amortizorului) insa si pentru mine e greu de crezut ca KYB de 6 luni sa faca asa ceva :) dar daca zici ca ai verificat si alte jocuri... ce sa zic... Eventual verifica cumva acest aspect si mai da un semn pe-aici daca afli ceva...

 

Offtopic: Posibil ca anumite manifestari sa nu fie neaparat jocuri sau sa nu se simta la verificarea cu mana - insa sa se auda ciudat in anumite situatii (de ex. ceva similar am la Megane - bucsile de la bara stabilizatoare nu au jocuri la verificare, e o problema cunoscuta faptul ca apar zgomote foarte rapid dupa schimbare chiar daca sunt noi, insa sunetul e mai degraba un hârșâit / frecat -- merg cu ele asa de peste 1 an deja, m-am asigurat ca nu prezinta risc de siguranta - probabil o sa le schimb la urmatoarea revizie).

Pune cu siringa cu ac puțin ulei acolo, intre bucsi și ax, și va dispărea zgomotul.

 

Trimis de pe al meu ONEPLUS A3000 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Buretele in zonele de tampon se taseaza repede si amortizoarele continua sa iti faca zgomotul. De asta am 2 unul peste altul.

Asta e una drin problemele amortizoarelor tari. Si nu poti sa verifici la mana, ci doar pe traseu.

post-4805-0-07482300-1484667100_thumb.jpg

Editat de Cain
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze de offtopic dar, nu mai simplu si elegant sa schimbam suportii aia fixi (de la capota) cu unii reglabili decat buretele respectiv? Eu am suportii standard dar am reglat sa se inchida capota mai "greu" un pic si nu mai are joc deloc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak featured și pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...