Sari la conținut

Suspensie H&R + IRONMAN


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 193
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pana la urma tot de la ei am luat si eu. Sunt seriosi baietii, mi-au livrat in 7 zile, asa cum au promis. Pretul in 2014-03 este de 920 + curier. Montarea lor a durat cca 90 min. Arcurile sunt de culo

Salutare, Deschid acest topic (chiar daca mai exista unul dedicat imbunatatirii suspensiei) deoarece, eu cred ca pasul la care am recurs eu de a-mi schimba suspensia este o varianta foarte echilibrat

Pentru a masura cat mai exact lift-ul rezultat dupa inaltare: 1. masina sa fie fara pasageri si fara incarcatura, cu toate accesoriile si echipamentele din dotare (roata rezerva, cric etc) 2. sa se

Posted Images

Recomandarea mea: arcuri H&R si amortizoare standard. Lucreaza foarte bine impreuna, le-am incercat deja in aproape toate situatiile posibile in off-road, dar si la viteze mari pe asfalt, atat pe rotile mari cat si pe cele stoc. Eu unul sunt foarte multumit de comportamentul masinii, de comfort, de stabilitate, pur si simplu nu am gasit dezavantaje pana acum.

Asa am facut si eu... pana la un moment dat. Problema a fost cand am bulit amortizorul spate... am fost nevoit sa-l schimb SI-am ales varianta cu Ironman. Dupa ce le-am montat, am facut geometria si de-atunci tot merg pe ele. In materie de comportamentul masinii... pot spune ft clar: S-a imbunatatit radical. Si in stabilitate si in Off. Esentiala problema ce-am avut-o pe vreme cand eram cu cele stock (pe ulei) a fost ca in off... la o distanta considerabila parcursa in conditii de drum greu, amortizoarele standard incepeau sa bata pe motivul ca se incalzeau. De cand le am pe astea nu au mai batut niciodata... nici macar cand am parcurs 100 km de off.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Recomandarea mea: arcuri H&R si amortizoare standard. Lucreaza foarte bine impreuna, le-am incercat deja in aproape toate situatiile posibile in off-road, dar si la viteze mari pe asfalt, atat pe rotile mari cat si pe cele stoc. Eu unul sunt foarte multumit de comportamentul masinii, de comfort, de stabilitate, pur si simplu nu am gasit dezavantaje pana acum.

 

La PH2.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asa am facut si eu... pana la un moment dat. Problema a fost cand am bulit amortizorul spate... am fost nevoit sa-l schimb SI-am ales varianta cu Ironman. Dupa ce le-am montat, am facut geometria si de-atunci tot merg pe ele. In materie de comportamentul masinii... pot spune ft clar: S-a imbunatatit radical. Si in stabilitate si in Off. Esentiala problema ce-am avut-o pe vreme cand eram cu cele stock (pe ulei) a fost ca in off... la o distanta considerabila parcursa in conditii de drum greu, amortizoarele standard incepeau sa bata pe motivul ca se incalzeau. De cand le am pe astea nu au mai batut niciodata... nici macar cand am parcurs 100 km de off.

 

As avea cateva intrebari te rog:

Cand ai pus amortizoare Ironmann de care ai folosit?

Cele din kitul de inaltare de la ei sau altele? In combinatia asta se inalta masina?

Ai folosit si prelungitoare la amortizoare?

 

Multumesc!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand zic despre citit...

Ai citit acest topic de la-nceput daca tot esti interesat de subiect?

Ai studiat cate variante de amortizoare exista de la Ironman? Ca... Vorba aceea, este si pe grila de publicitate de sus...

Raspunsuri la intrebari:

de care ai folosit? - AMORTIZOARE IRONMAN

Cele din kitul de inaltare de la ei sau altele? - NU PREA AM INTELES LA CE SE ADRESEAZA INTREBAREA

In combinatia asta se inalta masina? - Masina nu se inalta din amortizoare... Masina se inalta din aruri

Ai folosit si prelungitoare la amortizoare? - N-am folosit prelungitoare dar... inca odata... citeste topicul de la-nceput... Si-ai sa vezi tot ce-am zis inca din primul post!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...