Sari la conținut

Suspensie H&R + IRONMAN


Postări Recomandate

 

 

La aceasta configuratie se da garantie de fabrică ceea ce inseamna ca uzura planetarelor si a altor piese a fost luata in calcul.

Iti raspund doar la acest subiect deoarece nu am fost interesat de restul.

Dacia nu furnizeaza alta suspensie pe masini decat cea Standard pe care o are orice posesor de Duster. DACA exista vreo modificare de suspensie pe masinile Petrom, aceasta este facuta in alta parte si... deci, nu exista garantie de fabrica

 

 

Trimis de pe al meu P024 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 193
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Pana la urma tot de la ei am luat si eu. Sunt seriosi baietii, mi-au livrat in 7 zile, asa cum au promis. Pretul in 2014-03 este de 920 + curier. Montarea lor a durat cca 90 min. Arcurile sunt de culo

Salutare, Deschid acest topic (chiar daca mai exista unul dedicat imbunatatirii suspensiei) deoarece, eu cred ca pasul la care am recurs eu de a-mi schimba suspensia este o varianta foarte echilibrat

Pentru a masura cat mai exact lift-ul rezultat dupa inaltare: 1. masina sa fie fara pasageri si fara incarcatura, cu toate accesoriile si echipamentele din dotare (roata rezerva, cric etc) 2. sa se

Posted Images

Cand mi-am luat Dusterul am vzitat parcul auto Meridian. Acolo se gaseau Dusterele Petrom inaltate si cu scuturi fara numere, asteptand sa fie ridicate. Am intrebat-o pe 'doamna' consilier ce ma insotea la acea plimbare de ele si a zis vin asa gata modificate din fabrica, constructorul avand direct aranjamentul cu Petromul, modificarile nefiind facute de dealer (de ei-ca in cazul altor optionale/accesorii). Alte amanunte nu a stiut sa imi dea.

Daca totusi citeste cineva care are legatura cu fabrica, niste lamuriri ar fi binevenite.

Editat de IonIonescu
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Eu am serioase dubii ca doamna cosilier stia ce spune. Dusterele erau PH1 sau PH2 ? Daca erau PH1 nici unul din ele (vazute de mine) nu era inaltat. Da, aveau scuturi si unele, cauciucuri Continental AT.

 

Inca un aspect e ca la masinile noi stau suspensiile mai "infoiate" de zici ca au inaltare.

Editat de vsebas
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu @vsebas - masina goala, suspensii "ne-umblate", rezervorul "pe aburi", 2 triunghiuri si cartea tehnica - nu se "lasa" :D

Dupaia incepi sa pui pe ea, si o troncanesti, se mai "lasa".

Ma indoiesc ca Dacia sa ofere solutii de inaltare "agreate" sau "OEM" :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Duster-ul de petrom au arcuri H/R. Daca colegul de mai sus le-a vazut de noi la dealer, inseamna ca doamna consilier a stiut ce spune. Petrom au in flota lor , dustere cu arcuri H/R si amortizoare standard din fabrica. Au tot ce ati spus mai sus (scuturi de dif. , rez....) si arcuri H/R.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de precizare! La poze daca ai timp incearca un re-size la max. 1920pixel pe latura mare si 16 bit, poate merge si mai mult, dar asa mi-au mers mie.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...