Sari la conținut

REVIZII DUSTER DCI (preturi, probleme, diverse)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 188
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Azi am facut si eu revizia de 20k, la reprezentanta din Tg-Mures. Factura de 730 lei, toate operatiunile standard - voi atasa documentele cu preturi/detalii maine de la birou. Pentru comparatie am cer

Pana la urma... eu nu prea inteleg un lucru... De ce-i agitatia asa mare cu acest subiect? Eu observ ca ai o masina in garantie care mai are putin si face 80000km. Oricum, in situatia in care tu ai in

Azi am fost la a 2-a revizie (anuala, sau ceea de 40k km, dar de fapt n-am facut decat 36k), la LION Victoria, dealer Dacia-Renault din Targu Mures. Am numai vesti bune. Factura a fost mai mica decat

Posted Images

Revizie facuta astazi la Dacoserv Preciziei, la 1 an si 2-3 luni de la precedenta respectiv ~ 12.000 km intre revizii. Nici o alta problema; bielete, capete de bara ok, nu bat, nu zdrangane iar placutele de frana mai merg lejer 10-15.000km la cum s-au tinut pana acum.

 

Manopera platita la service: 144 lei

Consumabilele luate de mine: Ulei Elf Evolution FullTech FE 5W30 + restul filtrelor de origine

 

Vroiam sa atasez si niste poze cu filtrul de aer + polen dar azi se pare ca nu ma lasa forumul. Garantez ca ambele sunt foarte murdare iar cel de polen pe langa faptul ca era negru de la mizerie mai era plin si cu tot felul de frunze si ramasite de plante.

Editat de klaus
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Postez cam tarziu (deh, timpul liber, de-abia daca am timp sa mai citesc cate ceva, pe ici, pe colo).

Am facut revizia pe la sfarsitul lui august.

 

Revizia de 4 ani, ea a venit mai repede. Aproximativ 43000 km (poate ceva mai putin - nu stiu).

Am schimbat kit distributie, kit accesorii, filtre aer, ulei, motorina. Pana aci, standard.

Apoi, un bec prin bord, amortizoare spate, stock - aici imi pare rau ca le-am lasat acolo pe alea vechi, il puteam dona pe cel inca zdravan (celalalt curgea).

A doua parere de rau, dupa ce am vazut masina colegului @DenisB, de aproape (scuze, nu ne-am vazut inca dar avem un prieten comun), preparata de Mudster.

Ar fi mers un set de amortizoare d'alea galbene si masina mai inalta cu 3-5 cm.

 

Ma rog, on topic, tot circul a fost aproximativ 2900 lei la Meridian Sud.

 

Zic circ, pentru ca pentru o alta problema au incercat. Noroc ca am inertie mare cand vine vorba de dat bani adevarati

Nu le-a mers (ar fi costat cca 10000 lei in plus fata de revizie).

Editat de JDm2006
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tot vad pe aici...schimbari de distributie cu tot tacamul facute in jurul a 80 de mii km sau la 4 ani,dar la mine in documente in schema cu programul revizilor,scrie (ca si la 4x2 benzina),ca schimbul de distributie si tot tacamul aferent,se face la 120 de mii km sau la 6 ani!!!Deci cum sta treaba,noi astia 2x4 cu motoare dci sau 1.6 16 v E6 suntem mai cu mot?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@mak, merg la slujba, vin acasa. Cand parchez, dau cu spatele si franez. Nici viteza si nici distanta mare, cca 6-8 m. Ei, la franare se aude un "clank", undeva prin spate.

La revizie, am mentionat asta si, la testul manual (au tras in lungul cardanului de ansamblul crucii spate) a rezultat ca are joc de cca 2-3 mm. De aici, "trebuie schimbat grupul, nu se poate altfel, vine la pachet cu capacul lui". apoi, "nuuu, trebuie schimbat doar capacul, Dacia a dat cod pentru capac" si musai impreuna cu cardanul.

Acu', sa nu-ntelegeti gresit, daca e musai sa schimb, schimb, dar nu-mi place sa fiu fentat de un pusti cu 25 ani mai mic decat mine. Asa ca a urmat o a doua parere, diferita de prima.

 

@TheVolverine asa este, 60000 sau 4 ani. La mine a venit timpul mai iute - 4 ani.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...