Sari la conținut

REVIZII DUSTER DCI (preturi, probleme, diverse)


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 188
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Azi am facut si eu revizia de 20k, la reprezentanta din Tg-Mures. Factura de 730 lei, toate operatiunile standard - voi atasa documentele cu preturi/detalii maine de la birou. Pentru comparatie am cer

Pana la urma... eu nu prea inteleg un lucru... De ce-i agitatia asa mare cu acest subiect? Eu observ ca ai o masina in garantie care mai are putin si face 80000km. Oricum, in situatia in care tu ai in

Azi am fost la a 2-a revizie (anuala, sau ceea de 40k km, dar de fapt n-am facut decat 36k), la LION Victoria, dealer Dacia-Renault din Targu Mures. Am numai vesti bune. Factura a fost mai mica decat

Posted Images

Ok, am facut revizia la un an, 10.500 km. Dacoserv (foarte ok), 710 lei, cu toate alea ale lor. Schimbat si filtrul de motorina, sa fie - motorina din el era curata. In fine, a fost ok, masina chiar trage mai bine acum (inclusiv a 4-a si a 5-a), ca m-am dat mai tare cu ea sa vaz daca se simte ceva de alea 7 bulioane. Posibil sa fi iesit mai ieftin cu vro 100lei cu piese luate de mine, da' n-a fost timp. Placutele de frana erau asa si asa, m-a intrebat nenea ala cam cat estimez ca mai merg un an dacunainte, ca ar mai tine cam 15.000. Filtrul de aer, tot din ce-a remarcat el, era mai murdat decat ar fi trebuit la numarul asta de km. Mi-a infipt sonda la manusi acolosha, ocazie cu care l-am intrebat pe celalat nene de ce tziuie masina la aprox. 1900 rpm - a ramas ca aerul care vine pe evacuare, combinat cu traseul tzevariei, rezulta suieratul ala. O sa-i pun o trompeta la un robinet, macar sa am claxon din treaba asta. Sau sa chem un instalator de boilere, poate rezolvam fenomenul. Cat despre senzatia ca nu sta pe drum cand este caz de viraj cu denivelari, a ramas ca espu-ul care lucreaza si lucreaza si lucreaza. In fine, ambele probleme nu ma deranjeaza extrem, deci nu tineam neaparat la niste explicatii precise :D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Acum am terminat si eu revizia de 90.000 km. La Simpotrans Colentina.

Costul total al facturii a fost de 608,50 Ron cu toate piesele cumparate de la ei.

Piesele cumparate sunt: Ulei 5l, filtru ulei, filtru motorina, filtru motor si filtru habitaclu. Aici am beneficiat de Voucherul de 100 Ron de la Dacia oferit pentru participantii la IND6.

Manopera pt revizia de 90.000 km la care am beneficiat de reducerea de 20% pe care Asociatia Club Duster o are cu acest Service. Aici cred ca m-am intepat putin caci trebuia sa nu anunt ca fac revizie de 90.000 km ci ca fac schimb de ulei si filtre.

Mai am de schimbat si placutele de frana (in cam 2-3 mii km) caci nu am avut acum finantele necesare Pretul lor de catalog este 350 RON pt 4X4 cu ABS si ESP. Pt asta exista o promotie de 30% discount pana la data de 12 aprilie.

Mai am de schimbat si bucsele de la bara stabilizatoare spate (ca nu le aveau pe stoc acum) si care costa 51 ron buc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hoppa - Bucse bara stabilizatoare spate. Ieri era cineva cu zgomot spate dreapta pe un alt topic.

Tu ai simtit/auzit ceva...sau defectiunea a reiesit din verificarea la service?

Nu ti-au spus de ce se uzeaza?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Hoppa - Bucse bara stabilizatoare spate. Ieri era cineva cu zgomot spate dreapta pe un alt topic.

Tu ai simtit/auzit ceva...sau defectiunea a reiesit din verificarea la service?

Nu ti-au spus de ce se uzeaza?

Nu s-a auzit nimic! Faptul ca ele cam necesita schimbare a fost sesizat la verificarea mecanicului. Oricum, mi-a spus ca mai rezista.

Nu mi-au spus de ce se uzeaza ci mi-au spus ca eu sunt primul care are o astfel de problema!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...