Sari la conținut

Postări Recomandate

Saptamana trecuta mi se pusese pata rau de tot sa scap de duster: am constatat ca mi-au aparut niste puncte de rugina pe portierele din fata in locuri unde nu sunt prezente ciupituri de la pietre sau zgarieturi, lucru pe care-l consider inacceptabil avand in vedere ca masina inca nu a facut 3 ani de cand o am. Am sa semnalez problema la sevice cand voi merge la revizie si probabil voi hotara ce e de facut in functie de raspunsul Dacia.

Salut,

Rugina este un lucru normal sa apara, atata timp cat nu poti controla la "fix" calitatea manoperei. Intr-o economie de piata, capitalista, deci salbatica, se intampla foarte des acest lucru. Pe mine nu ma deranjeaza, atata timp cat avem garantie pentru aceasta problema. Machina conteaza!, ar zice un italian "feroce"

La fostul meu Logan, am avut rugina la greu, dar eu am rezolvat aceasta problema pe garantie, intr-un mod foarte occidental.

Mergi la service-ul local ca se rezolva, cred ca avem garantie 6 ani pentru aceste probleme.

Referitor la problema colegului cu flota de masini...noi scriem pr forum -uri, ca asa ne place noua, dar eu cred, ca intotdeauana, avem de-a face cu elemente care lipsesc dintr-o poveste, intamplare, etc

Eu cred, ca, si sper sa nu fac pe desteptul si sa patesc aceeasi intamplare, defectiunile se puteau preintampina. Este parerea mea, de barbat adevarat, care scrie despre problemele lui pe forum -ul dedicat masini sale :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 183
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Felicitari pentru decizia luata! Important este ca tu sa fii fericit. Daca tu esti fericit inseamna ca decizia luata a fost cea potrivita. In alta ordine de idei, felicitari tuturor posesorilor de du

Cunoastem acest sentiment si ne bucuram de el dar asta nu inseamna sa atacam persoana care s-a plans de niste defectiuni. Daca bert 794 nu a avut decat bucurii cu dacia e un fapt pozitiv si, sincer, m

de la un inginer francez - Honeywell Garrett unde am lucrat o perioada, stiu ca turbinele trebuie exploatate in regim de tiuratie, altfel se defecteaza. Mie mi s-a reprosat deseori ca merg in regim

Punctulete ff mici de rugina pe portierele fata am avut si eu(masina face 3 ani luna urmatoare) dar au fost scoase la "decontaminare" + un polish usor. Am dat vina pe faptul ca masina nu a avut aparatori de noroi dar voi remedia cat de curand acest aspect(umblu de vreo saptamana cu setul de 4 aparatori in portbagaj dar nu am avut cand sa incerc sa le montez).

 

Ar merita mentionat la garantie despre ele dar la logan mi-au dat cu flit rapid cand le-am aratat cateva puncte maricele de rugina care-mi aparusera pe capota portbagaj intr-o zona in care nu ajungea nici mama pietrelor sau altceva si nici nu prezenta vreo urma de lovire/intepare. Cu toate astea motivul oficial de respingere venit de la Pitesti a fost "interventia factorilor externi" asa ca am renuntat sa ma contrez cu ei; peste 1 an am fost nevoit sa revopsesc capota portbagaj asa ca le-am rezolvat pana la urma....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

Am 19000 km in aprox 1 an. Pana acum schimbat caseta directie si acumulator care scapa putin acid pe la unul din dopuri. Motorul merge f bine si frumos, consum mediu (CB) 7,5 mers aprox. 90-95 % in oras. Eu unul sunt f multumit de masina. Din cand in cand ar trebui ridicata acea capota de la compartimentul motor si aruncat o privire, asa fugitiv. Orice scurgere ar trebui remediata. Orice scadere de nivel lichide ar trebui completat. Orice alta problema ar trebui reclamata si remediata. Aceasta masina a costat bani pt fiecare dintre noi, multi,putini, depinde de fiecare.

La servici am un logan de 1.6 mpi care are aprox 200.000 km. Masina merge destul de bine in continuare. S-au schimbat destule pe ea, dar nimic iesit din comun(bujii, bucsaraie, amortizoare, revizii, etc) plasticele isi fac de cap, dar nimic care sa necesite interventii indelungate si fara rezultat. Mai sunt si alte masini in parcul auto de la servici, dar din socoteala mea, celelalte marci straine, au mancat banii cu multe peste acest logan, avand si probleme mai serioase. Pe aceste masini au drept de condus 60 de persoane, si credeti-ma putini sunt cei care au grija de ele.

Cunosc dustere cu peste 200.000 km din flota petrom si care nu au avut nicio problema la motoare (dci majoritatea 4x4) si nici la alte componente.

Acum, ce sa zic, mai depinde si de lot, dar si in mare masura, de stilul de condus.

Per total, este o masina destul de buna, cu sau fara reglaj lombar, alte alea.

Sanatate multa.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor.

Am 19000 km in aprox 1 an. Pana acum schimbat caseta directie si acumulator care scapa putin acid pe la unul din dopuri. Motorul merge f bine si frumos, consum mediu (CB) 7,5 mers aprox. 90-95 % in oras. Eu unul sunt f multumit de masina. Din cand in cand ar trebui ridicata acea capota de la compartimentul motor si aruncat o privire, asa fugitiv. Orice scurgere ar trebui remediata. Orice scadere de nivel lichide ar trebui completat. Orice alta problema ar trebui reclamata si remediata. Aceasta masina a costat bani pt fiecare dintre noi, multi,putini, depinde de fiecare.

La servici am un logan de 1.6 mpi care are aprox 200.000 km. Masina merge destul de bine in continuare. S-au schimbat destule pe ea, dar nimic iesit din comun(bujii, bucsaraie, amortizoare, revizii, etc) plasticele isi fac de cap, dar nimic care sa necesite interventii indelungate si fara rezultat. Mai sunt si alte masini in parcul auto de la servici, dar din socoteala mea, celelalte marci straine, au mancat banii cu multe peste acest logan, avand si probleme mai serioase. Pe aceste masini au drept de condus 60 de persoane, si credeti-ma putini sunt cei care au grija de ele.

Cunosc dustere cu peste 200.000 km din flota petrom si care nu au avut nicio problema la motoare (dci majoritatea 4x4) si nici la alte componente.

Acum, ce sa zic, mai depinde si de lot, dar si in mare masura, de stilul de condus.

Per total, este o masina destul de buna, cu sau fara reglaj lombar, alte alea.

Sanatate multa.

 

Fara suparare @valisergiu, sigur Dusterul tau nu a facut parte din flota Petromului daca spui ca ai schimbat la citeva mii de km caseta de directie, si alte alea. Apropo , ori e masina de niscaiva teren, ori schimbam casete de directie, ori mai bine lipsa... Sa nu ma judecati prea aspru , eu doar am intentia ,sau cel putin aveam aceasta intentie , de a achizitiona un Duster , nu zic ca si alte masini ( branduri) or fi perfecte , dar la 15-18000 de euro , parca nu prea suna bine problemele pe care le ridici in privinta masinii tale, oricum, nota maxima pentru sinceritate...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok , @magyary, exista si o alta varianta sau de fapt doua :

 

1/ Nu mai cumperi nimic ( pastrezi vechia masina).

2/ Mai astepti, mai stringi din dinti, si cumperi altceva..., bineinteles tot nou.

 

Mie unul 15-18000 , imi par prea multi, as fi fost de acord cu ... sa zicem 14000 , varianta 4x4 diesel , 150 cp si ceva dotari... dar asta e doar opinia mea...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu este doar opinia ta, si mie mi se pare mare pretul la care ajunge Dusterul diesel 4X4 echipat cu toate pachetele si optionalele posibile DAR intr-adevar nici nu ai alta optiune in banii aia(~18.000 Euro)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

eu fac cam 30.000-40.000 km pe an.Din masini am avut Lada,Honda,Mitsubishi Pajero Sport si BMW 525.Ce scrie Initiatorul acest topic este o aberatie.Am prieteni cu firme taxi si au loganuri cu rulaje de peste 400.000km. Culmea este ca firma cumpara in continuare tot loganuri ,mai nou si dustere pt ca sunt cele mai fiabile si cel mai ieftin de intretinut.Dle initiator de topic - cred ca solutia cea mai simpla este sa renunti la aceasta marca si sa alegi bmw sau audi,asta ca sa nu mai ai vreun motiv sa scrii aici si sa mai fii victima acestei marci.Plus la toate,vei avea posibilitatea sa mai scrii si pe forumul altor marci de ce probleme ai si cate cheltuieli iti creeaza.Sunt ferm convins ca nu vei mai avea grija turbinei de la logan si nu vei mai avea problemele astea ci unele mult mai mari.Eu personal am renuntat la alte marci de masini in favoarea Dacia pt ca ma multumeste si nu scurge banii din mine cum a facuto Bmw-ul (SH)pentru intretinerea si reparatiile caruia la un moment dat imi plecau toti banii.Nici nu vreau sa va spun cate mi-au picat si cate am reparat la el in 50.000km.Incepand cu turbo, injectoare,fel de fel de senzori,cutie automata,etc,etc,etc....Cat priveste Dacia,sunt foarte multumit de ea,nu-mi face absolut nicio problema.DAR,CEL MAI IMPORTANT LUCRU - Am uitat de acea nesiguranta cand plec la drum lung,adica nu mai stau sa ma gandesc daca imi pica ceva sau daca ajung la destinatie fara probleme!Sunt convins ca multi dintre membrii acestui forum cunosc acest sentiment!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...