Sari la conținut

Postări Recomandate

  • 2 weeks later...
  • Răspunsuri 183
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Felicitari pentru decizia luata! Important este ca tu sa fii fericit. Daca tu esti fericit inseamna ca decizia luata a fost cea potrivita. In alta ordine de idei, felicitari tuturor posesorilor de du

Cunoastem acest sentiment si ne bucuram de el dar asta nu inseamna sa atacam persoana care s-a plans de niste defectiuni. Daca bert 794 nu a avut decat bucurii cu dacia e un fapt pozitiv si, sincer, m

de la un inginer francez - Honeywell Garrett unde am lucrat o perioada, stiu ca turbinele trebuie exploatate in regim de tiuratie, altfel se defecteaza. Mie mi s-a reprosat deseori ca merg in regim

Constructorii ( cel putin dacia) cumpara (cu bani frumosi) de la anumiti posesori de auto (fabricatie respectiva) cate o masina cu rulaj de acest gen(100 miare KM) pentru exact acest tip de studiu.Dar Nu pt al da publicitatii ci pt studii si imbunatatire modele viitoare(presupun).Se practica si cu modele concurente...mai ales pe caroserie unde se studiaza la amanunt punctele de sudura/etc- nu spun din auzite ci am vazut...undeva...candva...

PS: pt ADMIN - nu s-ar putea schimba titlul topicului- cel prezent ma cam supara la "ochi"

Adica ce anume te deranjeaza la ochi , faptul ca e o masina ieftina ?, sau faptul ca si Dusterul poate avea anumite deficiente ? , pai hai sa schimbam topicul in : O masina scumpa si de foarte buna calitate... o masina pentru tot romanul ...
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Adica ce anume te deranjeaza la ochi , faptul ca e o masina ieftina ?, sau faptul ca si Dusterul poate avea anumite deficiente ? , pai hai sa schimbam topicul in : O masina scumpa si de foarte buna calitate... o masina pentru tot romanul ...

No comment... :frantics:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca soferii isi doresc ML/BMW/Q paispe si o marire de salariu. Cu siguranta suportul lombar va aduce firma pe noi culmi de civilizatie si progres. Iarna nu-i ca vara.....

 

Cred ca ar fi binemeritat si un sejur platit pentru acomodare ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu este chiar asa. Este interesl tau ca patron sa nu ai un angajat cu spatele rupt dupa ce a mers cu masina, sau sa fie transpirat ca nu i-ai dat o masina cu minim de confort, adica aer conditionat. Nici nu ma gandesc cu cat drag si spor va presta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...

Ce inseamna la tine "mers alert" si cat e consumul mediu la un astfel de drum?

Consumuri - numai diesel:

Dacia Duster: 7; Renault Megane 130 CP: 7-7,5; Toyota Yaris 1,4D - 85 CP cutie automata la un mers pe automat combinat cu modul manual la portiuni virajate (de ex. curbele de la Solesti Vaslui /Poieni Iasi) 6,5 - 6,7; Skoda Fabia Elegance varianta de 101 CP cca 6, Volvo, Audi & comp nu mai tin minte dar pe undeva in jur de 7,2-7,5. La Wartburg cca 10-12 l iar la Smart ForTwo 5 (pe benzina)

Mers legat inseamna o medie de 70 in localitati si 110 in afara. Din acet motiv am fost des clientul aparatelor de radar nu la exces de viteza ci tocmai in palierul 20-30 km/h peste limita in zona de ciculatie. iar timpii scosi sunt cu pauza de cafea la Focsani.

Cat despre aventura cu Mercedesul eii atunci a fost alta poveste. Si alte vremuri. Pe drum drept am mers si cu "circa" 200.....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...