Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 466
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Duster diesel 4x4 - 15000 eur Sufa rezistenta - 20 eur Mirosul de cauciuc ars de dimineata dupa ce ai scos o masina din sant - de nepretuit!   S-a intamplat pe serpentina spre Predeal ieri dimine

Salutare,   Baieti, cred ca una dintre cele mai frumoase poze de grup.....ce mai o intalnire superba, camarazi adevarati, atmosfera placuta. De la stanga la dreapta, au evoluat titulari in echipa d

In sfarsit am reusit sa evadez cateva ore de pe asfalt sa-mi incerc noile upgrade-uri, pe teren. Diferenta de +6 cm la garda merita toti banii si toata osteneala cu modificarile. Masina trece fara emo

Posted Images

Al nostru @keke(Felix), impresionantul @keke, m-a uimit cu benzinarul lui, facelift, o bijuterie de masina. Si cand ma gandesc, ca va fi si un 1.2 tce, super silentios, numai bun de urcat in ture....

Ca fapt divers, incep sa apreciez lumea off road-ului, mai mult dupa calitatea omului, decat dupa ce face cu masina.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Singurul meu semn de intrebare, legat de 1.2 TCE, cat de rezistente o sa fie motoarele in timp. Totusi un motor de 1.2, mereu turat, nu pare ceva foarte sanatos......

Magyari nu stiu de ce te ingrijoreaza un motor de 1,2 turat mai mult decat un motor de 1,6 turat. Mai ales ca pentru asta este el facut sa se tureze. Dar daca tu crezi ca Tce-ul este o musculita turbata care se invarte aiurea pana ameteste, gresesti. Datorita cutiei de viteze mai lungi a modelului (4x2 deocamdata) pot sa iti spun ca 1,2 TCE se va roti la drum intins cam cat un diesel poate si mai putin. Doar pentru cine vrea sa il auda (cat de cat deoarece e tacut ca un yogin in meditatie) poate sa il duca la 6 sau 7000 de ture dar nu stiu la ce i-ar folosi deoarece in vit a VI-a la 3000 de ture ai deja aproape 140 la ora!!!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Magyari nu stiu de ce te ingrijoreaza un motor de 1,2 turat mai mult decat un motor de 1,6 turat. Mai ales ca pentru asta este el facut sa se tureze. Dar daca tu crezi ca Tce-ul este o musculita turbata care se invarte aiurea pana ameteste, gresesti. Datorita cutiei de viteze mai lungi a modelului (4x2 deocamdata) pot sa iti spun ca 1,2 TCE se va roti la drum intins cam cat un diesel poate si mai putin. Doar pentru cine vrea sa il auda (cat de cat deoarece e tacut ca un yogin in meditatie) poate sa il duca la 6 sau 7000 de ture dar nu stiu la ce i-ar folosi deoarece in vit a VI-a la 3000 de ture ai deja aproape 140 la ora!!!

 

Pentru acceleratie. ;)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca mi-ar trebui masina pentru acceleratie si viteza, cu siguranta nu Dusterul ar fi cea mai buna varianta :) Alta este menirea acestei masini, sa nici nu mai vorbim de conditiile de trafic... Putem sa vorbim de viteza, acceleratie, cand ai si drumuri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

nu ... nu ...

pana azi orele 11:00 era cu numere provizorii de Ungaria, adica numere Z (zoll). De la data cutare nr. de inmatriculare definitiv este MS 11 URP, asta doar ca sa stiti ;) sa nu mai fie o enigma.

 

Poti sa imi spui cat au costat numerele de export?

Multumesc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...