Sari la conținut

Probleme motor benzina - pornire si functionare


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 49
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Rog posesorii de duster benzinar sa ma ajute sa lamurim unele probleme pe care le am. S-ar putea sa nu fie probleme dar nu pot merge la reprezentanta sa intreb deoarece au un comportament jalnic. Am i

Esti prea optimist... Vocea clientului e doar o voce care nu rezolva nimic numai trimite mesaj catre acelasi service de rahat care te tine cu problema nerezolvata si care incearca sa te arda de fiecar

vocea clientului serveste la imbunatatirea deservirii clientilor.Atat timp cat masina este in garantie,sunt obligati sa repare si sa rezolve orice problema aparuta cu masina,inclusiv si problema pornirii.Iar in cazul in care nu se poate rezolva si nu sunt persoane competente sa rezolve aceasta problema in service,se apeleaza vocea clientului si se rezolva

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 weeks later...

astazi e a doua dimineata cand imi face probleme la pornire. Se comporta ca si cum nu ar primi benzina. Daca insist sa tin cheia pe "pornit", o ia pana la urma si mentine turatia pe la 1500 ture, ceea ce nu se intampla cand porneste obisnuit (atunci turatia este sub 1000) indiferent de temperatura de afara. De doua zile am montat instalatie GPL Landi-Renzo (modelul de fabrica, la reprezentanta Dacia), o fi (mai ales) din cauza asta ? (am scris "mai ales" pentru ca si inainte de GPL a mai facut probleme la pornire, dar sporadic).

P.S. daca mai incepe sa intre si apa in masina se pare ca nu scapam de sindromul mioritic: nu porneste + intra apa cand ploua. De cand a aparut Loganul (ca la Supernova/Solenza nu putem avea pretentii) m-am gandit ca rezolvarea celor doua probleme este saltul urias de calitate in privinta fabricarii autoturismelor in Romania. Daca cel putin una din cele doua probleme, revine si incepe sa fie generala, atunci este o mare rusine pentru producatorul Dacia/Renault ca in secolul nostru, pentru o masina ce depaseste 10.000 eur, sa nu aiba o solutie tehnica viabila.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

vocea clientului serveste la imbunatatirea deservirii clientilor.Atat timp cat masina este in garantie,sunt obligati sa repare si sa rezolve orice problema aparuta cu masina,inclusiv si problema pornirii.Iar in cazul in care nu se poate rezolva si nu sunt persoane competente sa rezolve aceasta problema in service,se apeleaza vocea clientului si se rezolva

Esti prea optimist... Vocea clientului e doar o voce care nu rezolva nimic numai trimite mesaj catre acelasi service de rahat care te tine cu problema nerezolvata si care incearca sa te arda de fiecare data cand dai pe acolo. Am si eu problema asta si m-am obisnuit cu ea de cand am vazut ce figura fac cei de la reprezentanta. Totusi cred ca luna viitoare ma duc pana la cluj. Am auzit ca acolo sunt mecenici mai buni si service-ul este unul de secol XXI.

Dar problema asta si alte probleme de doi bani si care ar putea fi rezolvate usor de fabrica se mai fac simtite. Pacat ca cei de la reprezentanta ne trateaza ca pe niste tarani prosti pe principiul ca daca ti-ai luat dacie esti un cioban si ca nu e neaparat sa ti se vorbeasca civilizat. Asta cel putin pe la noi. (Inca nu pot sa uit cum aproape am luat bataie cand le-am aratat un suport de conducte rupt si a strigat unu la mine ca ce am cautat sa umblu acolo sa rup suportii. Si asta era la cateva zile de la cumpararea masinii de la ei iar plasticul ala costa 6 lei si se monta in 10 secunde / nu au vrut sa mi-l schimbe).

Zicea cineva ca e o masina ieftina si ca din cauza asta ar mai fi probleme. In primul rand nu e o masina ieftina: am dat pe ea 700 de milioane de lei, iar altii poate au dat 800 sau mai multe milioane. Eu nu prea cred ca asta e o masina ieftina. Si nu mai cred ca daca in comparatie cu nissan sau toyota sau vw este juma de pret ar trebui sa fim fericiti ca ne-au dat toate rotile.

Eu cred ca dacia daster e o gluma. Din fericire pentru noi este o gluma buna.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu unele probleme cu pornitul masinii;

mi s-a explicat ca poate fi din cauza softului;

in functie de modul in care tu apesi pe pedala de acceleratie calculatorul

hotaraste cum sa functioneze motorul, functie de temperaturi, presiuni si multe altele....

deci legatura dintre motor si sofer se face prin calculator;

am fost sfatuit sa-i inteleg ~mofturile~ , si atunci totul va fi ok.

si asa am si facut.

mi s-a mai comunicat, de cei de la service, ca softul nu este perfect, si ca nici nu poate fi, si ca pot sa apara anumite erori in functionare, (aceste erori in functionare exista si la case mai mari, nici o masina nu merge perfect)

iar daca aceste erori sunt foarte multe, la anumite loturi de fabricatie, atunci se poate inlocui softul....

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...