Sari la conținut

Dacia Duster diesel cu 143 cai putere by RACE CHIP!


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 155
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Sfatul meu: uitati de racechip/powerbox/etc. O astfel de cutiuta magica montata pe TDI CR, masina noua (2000 km), a "convins" masina sa nu mai porneasca dupa 250-300 km dupa montaj. Cutiuta magica dat

Chiar daca as putea sa-ti vand un modul Rapid (powerbox marca Dimsport), eu tot varianta unei remapari ti-o recomand. Tine cont ca Dacia Duster 1.5dCi are filtru de particule, iar powerbox-urile (race

Intru totul de acord, confirm comportamentul mai dinamic al motorului dupa remapare si evident cuplu marit si putere crescuta la circa 130CP.

Posted Images

De ceva timp tot cochetez cu ideea de remapare dar din pacate nu am dat decat de max 130 cp . Vreau un pic mai mult , aveti vre-o indrumare ?

Momentan am un box care " pacaleste " senzorii ... eu sumt pro box fiind utilizator de mai bine de 5 ani pe diferite masini dar acestea sint limitate .

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

De ceva timp tot cochetez cu ideea de remapare dar din pacate nu am dat decat de max 130 cp . Vreau un pic mai mult , aveti vre-o indrumare ?

Momentan am un box care " pacaleste " senzorii ... eu sumt pro box fiind utilizator de mai bine de 5 ani pe diferite masini dar acestea sint limitate .

Salut,

Eu am i-am facut chip tuning stage2 cu 140 cp si 300nm acum jumatate de an. Masina trage excelent, consuma 8.5 mediu in oras. Nu a avut pana acum absolut nici o problema. Daca vrei contactul si mai multe informatii, da-mi un PM. Nu prea recomand acel BOX, daca nu este unul profesional. Ai mari sanse sa ajungi cu motorul "in punga" la service...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

Imi cer scuze, era vorba de "ati avut instalat pe Duster". Nu am avut cazuri cu Racechip la Duster pentru ca tot ce mi-a venit in service nu avea asa ceva instalat. Insa Duster-ul nu este mai altfel decat Renault sau alte motoare cu common rail. Pompa lucreaza la o presiune de 1600 bari, aceeasi ca oricare alt sistem de injectie. Exceptie sunt cateva modele, gen BMW, Volvo etc, care lucreaza la presiuni mai mari (1700-1800bari). Deci cutiuta RACECHIP merge pusa pe orice tip de masina, diferenta apare doar la mufa care se leaga de rampa comuna. Acest sistem nu face decat sa mareasca cantitatea de motorina injectata si presiunea in rampa, fara sa ia in calcul amestecul aer/carburant sau alte limite impuse in ecu. Daca aveti filtru de particule, atunci vor apare probleme pe DPF mult mai devreme decat la un motor fara racechip. Cand se fac cresteri de putere direct in software, modificarile vizeaza mai multi parametri (presiune turbo, presiune rampa, limitator presiune rampa, driver wish, N75, limitator cuplu, limitator de fum, injectie etc.).

 

Ca sa ai un powerbox inteligent (cu microprocesor) instalat pe masina, va trebui sa scoti din buzunar cam intre 300-600 euro. Asta inseamna o cutiuta care mareste cantitatea de motorina in functie de cerintele soferului. Conexiunea se realizeaza direct pe cablurile ecu sau direct rampa dar cu o conexiune si la variatorul pedalei de acceleratie.

 

Subscriu si eu la cele spuse de Dimsport referitor la powerbox-ul inteligent. Pot sa va dau un exemplu concludent. Inainte de Duster am avut o Toyota Hilux SR5 model 2004 cu motorizare de 2.5, 102 cp si cuplu de 240 Nm. Una dintre optiuni (accesoriu pe lista oficiala Toyota) era powerbox-ul (cu posibilitate de comutare la buton intre cele doua optiuni) ce crestea puterea la 125 cp si cuplul la 310 Nm oferit de catre Toyota prin Toyota Motorsport. Ca sa nu o mai lungesc......am incercat in tara dar preturile erau prea mari si nu se putea aduce decat foarte greu....asa ca m-am dus direct la producator adica la sediul Toyota Motorsport in Germania la Koln. Bineanteles ca m-am oprit si la Viena la reprezentanta Toyota in speranta ca voi reusi sa il montez acolo....din nou pretul urca undeva la 1400 eur cu montaj inclus....asa ca mi-am continuat drumul pana la Koln la Toyota Motorsport. Ca sa fiu scurt.....am fost primit de catre inginerul care se ocupa de aceste powerbox-uri (oferite pt mai multe modele Toyota) si mi s-a prezentat produsul.........mi s-a raspuns la intrebarile ce le aveam. Mi s-a garantat de catre ei ca produsul ofera cresterea de putere specificata si mi s-au prezentat documentele oficiale cu testele facute pe modelul meu....fara powerbox si cu powerbox.......tabele comparative si grafice de putere si cuplu plus timpi de acceleratie si timpi de franare, consum de combustibil (se specifica ca exista o crestere de aprox 0.5 litri). Am intrebat despre durata de viata a motorului si a transmisiei.......mi s-a explicat ca, cu acest powerbox Toyota garanteaza ca durata de viata a motorului si a transmisiei ramane aceeasi. La intrebarea mea daca mai exista si un alt upgrade mi s-a raspuns ca deocamdata atat este posibil iar daca doresc mai mult va trebui un upgrade la toata transmisia si sistemul de franare. La cererea mea mi s-a montat si powerbox-ul pe loc in 10 min (e defapt o extensie a ECU si e plug and play) si masina a fost testata pentru functionare corecta la comutarea butonului intre cele doua variante de putere si cuplu. Printre altele s-a descoperit ca masina avea un powerbox aftermarket montat dar ca nu actiona corect in calculatorul masinii ci umbla doar la presiunea turbinei si debitul de combustibil. Tot atunci s-au remediat "stricaciunile" facute de altii prin montajul powerbox-ului aftermarket si am primit emblema oficiala TTE sub sigla D4D sa se vada ca masina e tunata de catre ei............am fost bun de plata si drum spre casa. Totul a costat 760 eur incluzand vizitarea depozitolui central Toyota pe Europa si centrul Toyota Motorsport (inclusiv centrul unde se preparau masinile de concurs) plus ca am fost tratat cu profesionalism si mi s-a raspuns la orice intrebare legata de montaj si alte prostii care mi-au mai trecut prin cap. Am stat de vorba cu seful departamentului ce se ocupa de tuning si am fost intrebat daca sunt multumit de produs. Am fost invitat sa fac o proba cu masina mea in timp ce era testata. La final am primit toate documentele legate de produs (instalare, mod de folosire, grafice, descriere, etc) si garantia de 3 ani plus cartea de vizita a sefului departamentului mentionand ca daca voi avea probleme sa scriu un mail si problemele mele se vor rezolva in cel mai scurt timp. A meritat drumul cu varf si indesat iar masina a capatat alta viata.

 

@Dimsport: apreciez ceea ce faci si s-ar putea sa apelez la serviciile tale.......ai face o treaba super daca ai gasi o solutie cu powerbox.....eu as fi dispus sa dau o suma mai mare pentru asa ceva si sa am posibilitatea cuplarii/decuplarii powerbox-ului.

 

Daca cei de la Dacia au asa ceva ar fi bine sa ne spuna si noua........eu nu vreau nu stiu cati cai putere si cuplu in plus...doar atat cat poate duce transimisia si sistemul de franare......ce mi-ar place ar fi cuplul maxim la turatii cat mai joase si pe o plaja cat mai mare......ca atunci cand sunt in situatii "dificile" sa pot jongla din ambreiaj si cuplul motor si sa ies elegant din "rahat" iar la drum intins sa nu ma tem in depasiri.

 

Scuze daca am lungit-o mai mult decat era necesar.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca as putea sa-ti vand un modul Rapid (powerbox marca Dimsport), eu tot varianta unei remapari ti-o recomand. Tine cont ca Dacia Duster 1.5dCi are filtru de particule, iar powerbox-urile (racechip sau orice alta denumire) nu pot controla decat presiunea in rampa la acest motor. Diferenta intre powerbox-uri poate apare in modul de procesare al informatiilor. De exemplu, un modul rapid pe langa conexiunea la rampa de injectie mai are o conexiune si la pedala de acceleratie. In functie de gradul de apasare al pedalei comanda cantitatea de motorina.

 

Indiferent de marca, niciun powerbox nu poate trece peste limitarile impuse de ecu. De exemplu, presiunea in turbo variaza cu cantitatea de motorina suplimentara data de powerbox, insa nu poate depasii o valoarea limita setata in calculatorul de injectie. Daca ne raportam la diferentele dintre powerbox si remapare, pot spune ca primul se foloseste de un singur parametru - presiunea in rampa pentru o cantitatea mai mare de motorina (nu este singurul parametru pentru injectie), pe cand la remapare pe langa cele 8 mape de presiune in rampa exista cel putin 2 limitatoare de presiune in rampa, vreo 6 limitatoare de cuplu, 3 mape de boost, 2 drivers wish, 4 de corectie injectie si multe altele.

 

Cred ca sunt putini cei care inteleg ceea ce am descris mai sus si din aceasta cauza exista acest entuziasm pentru powerbox. Omul care nu cunoaste modul de functionare al motorului, se gandeste ca din punct de vedere al garantiei cea mai buna solutie este sa puna powerbox pe care il poate scoate singur cand se strica masina. Nu il intereseaza cat de eficient si cat de mult ii afecteaza pe termen lung motorul. De baza este pretul mic si sa poata umbla el sub capota pentru a mufa doua cabluri.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@Dimsport

 

Am si eu o intrebare: pentru 1.5dci 110cp, daca vin la dvs si fac remaparea, in caz ca este necesara o resoftare (cum e propblema oacilatiilor turatiei), se pierd setarile din remapare? Daca da, cum si cat costa sa se revina la remapare?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg perfect ce spuneti. Eu nu sunt entuziasmat de powerbox doar ca visez cam mult.......ziceam ca ar fi interesanta o extensie a ECU sub forma unui "powerbox "cu posibilitate de comutare sau nu. Oricum dupa ce am montat extensia ECU de la Toyota (ca de fapt asta era) nu am comutat butonul pe 102 CP......am ramas cu el cuplat pe putere si cuplu marit asa ca nu isi avea rostul......doar daca vroiai consum de combustibil redus cu 0.5-0.7 litri. In cazul asta butonul nu are rost. La Duster ccred ca s-ar putea folosi butonul de ECO....zic si eu. Am inteles ca faceti si remapare custom, asa e?

 

Multumesc.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...