Sari la conținut

Kilometraj - scrie aici cati kilometri ai cu Dacia Duster


Postări Recomandate

6200 km după 1 lună şi jumătate, fără probleme. Cam mult faţă de cît circulam pînă acum, de!... plăcerea de a conduce

  • Like 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 617
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

din 2011 pana acum, nimic neasteptat. doar surprize placute. 222222 km pe 12 mai.

5 pe linie norocosi, ca la facultate! )) In 5 ani fara cateva luni...     Sent from my iPhone using Tapatalk

Si eu am rotunjit vineri la inceputul weekendului ce a trecut Si mai mult... Duminica am prins si suma frumoasa Si inca n-avem un an

Posted Images

Km la bord: 169500 Data: 25-08-2013,Probleme noi sau continuari la probleme vechi...Eveniment:25-08-2013,Probleme noi sau continuari la probleme vechi...

 

Conducta mentionata mai devreme pare ca a stropit cu ulei membrana de la supapa de control a turbo-ului, membrana care CULMEA nu este din cauciuc rezistent la hidrocarburi. Supapa de control este parte fixa a turbo-ului, membrana este capsata. Rezultat-> Membrana a cedat, turbo a fost din nou schimbat (tura asta pe garantie). Toate astea la inceputul lunii August.

Deci, sunt la TURBO nr. 3. De cand am schimabt din nou turbo, masina a inviat din morti si trage ca un tanc. Sper doar sa nu fie de rau...

 

Ca nu am mai avut de mult probleme, joi (22.08.2013) m-a lasat in drum ceva de la ambreiaj. Posibil pompa de la pedala, ca pedala nu mai are gram de rezistenta. Acum e in service masina, abia astept "diploma", sa vad cat mai costa...

 

Parca asa, incet incet, incep sa ma satur de masina asta... dar nu pot sa fiu rautacios. Ambreajul si-a trait viata la maxim...

 

Pai asteapta acum sa apara faceliftul in septembrie si ia-o pe cea noua , vinde-o pe aia veche (da un pic km inapoi ca romanilor le plac putini km )

Oricum , pentru 170 000 km rulati in Ro eu zic ca se tine bine ...a 3-a turbina pare cam ciudat dar ..se mai intampla si din astea, nu ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 5 months later...

Garantie la masina mu mai am de sase luni. :getlost:

Inseamna ca a ta este de-odata cu a mea (August 2010) numai ca eu mai am 6 luni de garantie (mi-am luat Garantie Extinsa 1 an) si... eu mai am 11000 km pana ajung la suma rotunda.

Da' am si eu o-ntrebare! Tu n-ai schimbat Sonda litrometrica si Tabloul de Bord? Tu n-ai avut probleme cu indicatorul de carburant?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak locked this topic
Vizitator
Acest topic este închis. Vă rugăm să deschideți un topic nou dacă doriți să postați pe forum.
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...