Sari la conținut

Ce nu iti place la Dacia Duster?


Postări Recomandate

Eu momentan am un passat b5.5 variant din 2003. Mașina a fost adusa în 2005 și de atunci a fost a mea. Portbagajul este căptușit complet cu mochetă. Inclusiv capacele ce închid compartimentele laterale.

Această mochetă arată excelent și azi deși mașina are 12 ani.

 

Trimis de pe al meu C6603 folosind Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 164
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Sa fac si eu o lista cu ce nu-mi place la Duster:   1. Consuma motorina! La fiecare 800 km tot trebuie sa fac plinul!!! Problema foarte costisitoare... 2. Cand spal parbrizul se consuma lichidul de

Parerea mea: Cooperativa Munca in Zadar. Din fericire portbagajul a fost proiectat exact cum trebuie. Orice altceva, cu timpul ar arata mai urit. Cu conditia sa nu transporti obiecte contondente, sabi

Sunt multe lucruri care nici mie nu îmi plac la Duster, şi as mai fi vrut şi alte opţionale, dar pentru un 4x4 cu gardă mare la sol, nou şi mult mai ieftin, accept aceste neajunsuri. Dacă îmi permitea

Posted Images

Eh, ar merge, cel putin la PH1, mai intai antifonat tot ce este metal pe sub plasticul ala. Dar da, n-ar da rau niste mocheta pe acolo, s-ar putea chiar sa tina mai frumos la zgarieturi si praf, la mine deja s-a zgariat / jegosit plasticul ala fara sa car chestii foarte muncitoresti. Si lampita aia din portbagaj...pffff, cat de inutila este, parcimoniosi mai sunt astia de la Dacia :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...

am citit multe posturi din acest topic, si ma surprinde ca sunt singurul care are o problema cu :

 

1. bieletele antiruliu care se toaca repede daca faci putin off

2. suieratul teribil pe autostrada, la 120-130 la ora

3. suspensia masinii care se cocoseaza daca faci 30-40.000 de km cu masina plina. am fost eu singurul cu problema asta ? nu mai zic de cei 21 cm de garda care se fac 14-15 daca urca 4 oameni in masina.

4. lipsa posibilitatii (indiferent de unde ) de achizitie a pieselor heavy-duty - si aici fac referire la ambreiaje, planetare, etc pentru duster. ( noroc cu cei de la ironman, hR si bilstein care s-au implicat in partea de suspensii )

5. accesorii OMOLOGATE de protectie a masinii, care sa fie de protectie, nu ornamentale ! de brizbrizuri e plina piata ( a se citi praguri metalice pentru ridicarea masinii din sleau, bare de protectie fata-spate pe care sa nu le adaptezi de la alte modele, etc)

6. niste frane mai ,,tari'' avem ? nu sunt de acord cu franele pe disc spate, ca nu e turism totusi, dar totusi niste frane mai competente ar prinde bine si celor care nu au luat-o ca sa se plimbe singuri sau in cuplu.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

realiste sau nu, am facut aproape 160.000 de km, din care sa zic ca au fost 20.000 cel mult inafara soselelor. tin foarte mult la masina, si cand a fost bolnava am tratat-o cat s-a putut de bine. nu am mers mai mult de 1 zi cand a avut probleme, ci am dus-o exact ca pe om, imediat la doctor :ahappy:

inca nu a inceput sa pape bani pe piese de schimb, dar am planificat vanzarea pentru la anu, urmand ca suma obtinuta sa o dau ca avans pentru urmatoarea masina. sper ca generatia noua o sa fie un pic mai bine inchegata. suspensiile si amortizoarele le schimb de la inceput, la fel si cauciucurile, chiar daca prin asta pierd garantia. performanta si siguranta sunt mai importante ca economia, pentru mine personal. ca va trebui sa mananc mai putin, asta este :poke:

 

poate pana atunci s-or gasi si bielete mai bune :)) scuze de off-topic.

Editat de eden
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

...insa deocamdata nu s-a inventat masina care dupa 150000 km rulati sa nu bagi bani in ea, indiferent de valoarea consumabilelor cu exceptia carburantului. Este risc asumat de toata lumea care are masina. Colegul meu de servici are Turan, si de 3 ani de cand il are numai probleme are cu masina. A cheltuit peste 2000E numai anu asta.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...