Sari la conținut

Ce nu iti place la Dacia Duster?


Postări Recomandate

Si pentru ca am impresia ca doar am "acuzat", uite si continuarea postului meu catre Liviu:

 

1. Lipsa discuri frina spate - Pentru performantele masinii si scopul pentru care a fost construita, tamburii spate sunt arhisuficienti

2. Alta culoare pentru tot ce este rosu in bord. ( albastru , verde, alb) - Ai la dispozitie o gramada de solutii de iluminare bord cu LED (multi colegi forumisti au apelat la solutia asta). Posibilitatile sunt limitate doar de imaginatia fiecaruia

3. Patru pozitii pentru stergatoare +pornire automata( trei ture) la actionarea pompei. - Faceliftul are trei ture plus una suplimentara (dupa 5 secunde) la actionarea pompei. Ai dreptate... Ii lipseste o viteza. Dar sa stii ca asta nu e un "pacat mondial" :)

4. Schimbarea pinioanelor 4,5 si 6 - Asa cum am mai spus, tine de scopul pentru care a fost construita masina. Vrei curse mai lungi la schimbator, alegi o masina destinata exclusiv soselelor.

5. Faptul ca vitezometrul este gradat in cifre fara sot. Toate raportarile( consum la 80km/h,100 120,acceleratie la 100km/h,, rotatie in treapta 1.... x la1000r/m) sint cifre cu sot. Toata gama Dacia are vitezometrul cu cifre fara sot. Sa ramina Renault cu chestia asta iar Dacia sa revina la drumul ei - Dupa ce am citit lista ta m-am dus la masina sa ma conving... Nu observasem asta :)) .. Dar permite-mi o intrebare: Cu ce te deranjeaza? Chiar sunt curios

6. Turometru gradat la 250r/m. Normal ar fi gradatie la fiecare 200r/m - Ca la punctul de mai sus

7. Fiind considerata si masina de teren consider ca trebuie doua lumini de mers inapoi ( pe ambele lampi) cu sticla transparenta si destul de mare pentru ca in padure sau aiurea ai nevoie de lumina ( spre deosebire de oras) - Ai la dispozitie stopurile LED (e si aici pe reclama) care iti ofera mult doritele lumini.

8. Lipsa bandourilor de protectie pe usi si bare - Aftermarket peste tot

9. Deasemeni lipsa celei de a doua lampi de ceata pe spate - Se rezolva cu aceleasi stopuri LED

10. Lipsa becurilor galbene din farurile de ceata (asta e un pacat mondial la ora actuala) - Cat poate sa coste un bec galben? :D

11. Stergator parbriz cu patru viteze: burnita(mist) intermitent, viteza1, viteza2 + ponire automata la actionarea pompei de apa - Acelasi raspuns ca la intrebare nr. 3

12. Si ar mai fi. Daca macar o parte dintre acestea ar putea fi contra cost (optionale) montate de fabrica ar fi un pas inainte - "Ar mai fi" e prea vag ca sa-ti pot da un raspuns. Duster e gandit pe un concept spartan. Si lista de optionale din fabrica respecta aceeasi reteta. Insa aftermarket gasesti tot ce vrei. Ce sa mai zicem de sistemul japonez: 3 variante de echipare, fara lista de optionale. Acolo e si mai rigid sistemul, de tipul "take it or leave it".

 

Acum, serios, aproape toata lista ta se adreseaza exclusiv gusturilor personale care se rezolva, la majoritatea modelelor si marcilor, aftermarket.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 164
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Sa fac si eu o lista cu ce nu-mi place la Duster:   1. Consuma motorina! La fiecare 800 km tot trebuie sa fac plinul!!! Problema foarte costisitoare... 2. Cand spal parbrizul se consuma lichidul de

Parerea mea: Cooperativa Munca in Zadar. Din fericire portbagajul a fost proiectat exact cum trebuie. Orice altceva, cu timpul ar arata mai urit. Cu conditia sa nu transporti obiecte contondente, sabi

Sunt multe lucruri care nici mie nu îmi plac la Duster, şi as mai fi vrut şi alte opţionale, dar pentru un 4x4 cu gardă mare la sol, nou şi mult mai ieftin, accept aceste neajunsuri. Dacă îmi permitea

Posted Images

O parte din ce-mi vine in minte pe lista de nemultumiri la Duster:

- lipsa reglaj lombar(macar la scaun sofer sa fi avut cum am avut pe logan si tot era de bine).. ii cam simt lipsa

- lipsa bandourilor de protectie pe usi si bare mentionata si de cineva mai sus (chiar si pe sandero stepway care este mult mai ieftin decat un duster echipat decent vin protectii aripi si bara fata+spate)

- pentru ph1 lipsa "hill climb assisst" sau cum s-o chema ar fi fost practic + deja clasica nemultumire cu butoanele pt geamurile electrice care nu sunt pe usa

- ceva scartaieli si zdranganeli in zone diferite ale masinii care apar de obicei la mers cu viteza mica pe un drum denivelat(e suficient sa aibe niste gropi nu ma refer la vreun super traseu de offroad :) ) // multe se rezolva dupa ce stai sa le investighezi una cate una dar se putea reduce numarul lor de la inceput cu putin mai multa atentie

- pozitionarea rotii de rezerva sub masina la 4X2 mi se pare o idee groaznica (parere personala, nu sariti :) dar chiar ma bantuia putin acest gand cand inainte sa cumpar masina actuala ma uitasem la cateva 4X2 )

- cu toate ca m-au deranjat mai rar as adauga pe lista si aripile foarte "evazate" care fac masina mult mai sensibila la boschetii/crengile de pe marginea drumurilor forestiere

 

Cu siguranta se mai gasesc si alte chesiti care nu imi plac si care mi-ar fi placut sa fie altfel insa per total imi place masina.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Etajarea cutiei de viyeze ar putea fi ceva mai buna. Primele 3 trepte sunt ok, dar 4, 5 si 6 ar putea fi ceva mai lungi, pentru a permite rularea in regim de autostrada la turatii mai mici de 3000.

 

Sent from my HTC One using Tapatalk

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am citit o data (acum cativa ani) o declaratie a lui Ion Tiriac .. Da, fostul jucator de tenis, actualmente multisutimilionar.

Zicea omul, acoperit de sutele sale de milioane de euro, ca nu i se pare "moral sa dea 3000 euro pe un pulover doar pentru ca poarta marca Stefanel" dar iti tine la fel de cald ca unul de 50 de euro.

I-au folosit anii petrecuti in Occidentul decadent :D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Sa fac si eu o lista cu ce nu-mi place la Duster:

 

1. Consuma motorina! La fiecare 800 km tot trebuie sa fac plinul!!! Problema foarte costisitoare...

2. Cand spal parbrizul se consuma lichidul de spalat. Speram ca acesta sa se poata refolosi. Oricum, problema e mai putin costisitoare ca cea de la pct. 1

3. Si nu in ultimul rand, nemernicii astia de la Dacia nu vor s-o dea la 3000 $, ca doar e DACIE!!!

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ai uitat sa mentionezi ca e musai sa ii faci si reviziile care, deh, costa si ele.

 

Lasand gluma la o parte, cred ca toti cei care si-au luat Duster trebuiau sa analizeze avantajele si dezavantajele inainte de a cumpara masina. Eu sunt de parere ca o masina trebuie luata si cu inima astfel incat atunci cand ai cate o problema sa o poti trece cu vederea mult mai repede. Orice masina are si parti mai putin bune. Cele mai de iubite masine au probleme arhicunoscute insa proprietarii le indragesc asa cum sunt. Cred asa trebuie procedat si in cazul bunului nostru Duster.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...