Sari la conținut

Postări Recomandate

Maine trebuie sa fac acelasi drum, si aplic sfatul tau. Sunt tare curios!!! Revin maine seara cu impresii!

 

Ai mai mers la drum lung ? Cum a fost consumul? Cu ce viteza, de data aceasta ?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 985
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Asta cu roata de rezerva e ok! N-am mai auzit-o... Si nici lichidul de parbriz nu e necesar, restul daca sunt pe min, e ok! Plinul niciodata, doar cate 50 de lei o data la pompa. Si economisesti cred

Desi ce ai scris mi se pare o ironie ieftina si gratuita, o sa-ti dau cateva motive - de la primele alimentari mi s-a parut ca am un consum real mai mare decat cel afisat pe CB, tinand evidenta reala

Roata si scaunele care nu sunt folosite. Si torpedoul sa fie gol

Posted Images

Pe acolo e consumul. Mai ai cumva accesorii montate pe masina ? Bare portbagaj, portbagaj exterior, bullbar, praguri ? Ca e ceva care "consuma" un pic mai mult la tine. Intreb, pt. ca eu am reusit la viteza asta un consum mai mic ( 6.5l/100km), dar e drept ca era si mai cald afara.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca asta este ideea, cu frigul de afara. Am si accesorii montate, dar la un drum de Bucuresti, prin Urziceni, nu pe A2, mers in localitate cu 80-90, acolo unde s-a putut si pe afara cu 110 si varfuri de 130-140 (m-am tinut dupa un ford cu statie) si ajuns in Bucuresti la Gara de Nord prin aglomeratie relativa, am iesit cu 5,9 consum cand am ajuns acasa pe caldura. Acum de cand a venit frigul, m-a cam speriat consumul ce-i drept.

 

Se poate sa fie o problema cu incalzirea motorului, nu creste mai sus de 2 pavele apa. Am vazut pe forum ca majoritatea au aceasta problema. Am fost si la service, am pus testerul si apa sta la 82 de grade cu motorul in sarcina. Cum am intrat in oras si am redus viteza, apa a ajuns la 75 si acolo a ramas. E normal asa?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca asta este ideea, cu frigul de afara. Am si accesorii montate, dar la un drum de Bucuresti, prin Urziceni, nu pe A2, mers in localitate cu 80-90, acolo unde s-a putut si pe afara cu 110 si varfuri de 130-140 (m-am tinut dupa un ford cu statie) si ajuns in Bucuresti la Gara de Nord prin aglomeratie relativa, am iesit cu 5,9 consum cand am ajuns acasa pe caldura. Acum de cand a venit frigul, m-a cam speriat consumul ce-i drept.

 

Se poate sa fie o problema cu incalzirea motorului, nu creste mai sus de 2 pavele apa. Am vazut pe ca majoritatea au aceasta problema. Am fost si la service, am pus testerul si apa sta la 82 de grade cu motorul in sarcina. Cum am intrat in oras si am redus viteza, apa a ajuns la 75 si acolo a ramas. E normal asa?

 

 

Referitor la apa, cred ca e normal asa. Adica asa e si la mine si o consider normala. Eu am monitorizat cu Torque temperatura apei si peste 82 de grade din octombrie incoace nu mai trece. Abia la 87 de grade cred ca sunt 4 pavele. Ma bucur ca inca am acest indicator de apa, pe PH2 s-a scos.

Editat de vsebas
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal 2 pavele apar cand apa trece de 50 grade iar 4 pavele cand a trecut de 70 de grade. Nu este calibrat bine indicatorul din bord. Termostatul de pe diesel deschide la 83 de grade la toate motoarele euro 4 si 5. Termostatul de pe motoarele diesel euro 3 deschide la 89 grade. Nu e normal ca apa sa scada la mersul in oras de la 82 la 75 daca nu a fost oprit motorul mai ales ca in oras viteza de deplasare e mai mica, ventilatie mai putina. Ar tebui verificat termostatul sa nu deschida mai devreme. Referitor la indicatia pavelelor, la Logan pateam la fel abia ajungea la 4 pavele. Nu stiu de ce au facut termostatul sa deschida la 83 grade cand un motor diesel functioneaza cel mai bine spre 90 grade. La wv golf 6 termostatul deschide chiar la peste 90 de grade (94 mai exact). Probabil din cauza noxelor...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...