Sari la conținut

Duster International

English/French/German speakers discuss and post here!

12 topicuri în acest forum

  1. MNE

    • 3 răspunsuri
    • 5.936 citiri
  2. MNE

    • 4 răspunsuri
    • 1.766 citiri
  3. Mittelkonsole

    • 3 răspunsuri
    • 3.862 citiri
    • 15 răspunsuri
    • 15.859 citiri
    • 3 răspunsuri
    • 7.377 citiri
  4. Hello from Germany 1 2

    • 15 răspunsuri
    • 15.811 citiri
    • 0 răspunsuri
    • 5.171 citiri
    • 6 răspunsuri
    • 7.730 citiri
    • 9 răspunsuri
    • 9.808 citiri
  5. Hello from France

    • 1 răspuns
    • 5.507 citiri
    • 0 răspunsuri
    • 5.212 citiri
    • 0 răspunsuri
    • 5.094 citiri

  • evomag.ro%20

  • Topicuri

  • Reclame auto

    epiesa.ro

  • Postări

    • Motor 1.5Dci Ph1 K9K- 898; Km la bord: 144.980; An fabricatiei: Oct.2012. Revizii tinute "la zi": Schimb ulei la fiecare 10000km, am folosit doar Ulei Motor ELF Evolution FULL-TECH FE / DPF 5W30 5L. Intotdeauna am schimbat obligatoriu si toate filtrele (Filtru Ulei , Filtru Particule (Aer), Filtru Motorina Dacia Duster Euro 5, Filtru Habitaclu, toate de la producator MANN- Germania).  Functionare: Foarte buna. Profilactic: in fiecare luna "am scos-o" la autostrada, unde am curatat DPF-ul. In fiecare an, am facut si un drum lung de 3000-4000km [dus-intors] prin Europa. Probleme aparute de-a lungul exploatarii: senzor" prezenta apa in combustibil" defect; infundat (si curatat) EGR-ul la 100.000km; termostat blocat pe "deschis" (si inlocuit) la 140.000km.  Consum mediu: 9l/% in Bucuresti; 6,5l/% extraurban; 7-7.5l/% pe autostrazile din EU mergand cu 130kmh(3200rpm), 140kmh (3500rpm) si... 175kmh (4200rpm) doar in Germania si doar dupa ce am umplut rezervorul cu motorina de la statie Shell. Aaaa! Era sa uit: Discuri de frana, placute si saboti schimbat la 90.000km; distributie( curele si pompa de apa) sbimbata la 60.000 si la 120.000km. Urmeaza la 150.000km Cam atat pentru acum.  
    • Nu cred ca e inghetat ci mai degraba e infundat traseul. Am schimbat si lichidul insa tot fara succes. Cred ca dau o fuga pana la reprezentanta unde cel mai probabil un tinichigiu piate desface plafonul sa verifice furtunul ce vine de la recipientup din compartimentul motor.
    • De banii astia montezi  piele veritabila.
    • Blocul de lumini este vreo 700-800 lei de origine, manopera cum am spus 150-200 lei. Asa era atunci cu aproximatie. Suna si alege service si Dacia vorbeste si te suna ei pentru raspuns. Eu asa fac la orice problema intampinata. Acum am avut probleme cu tapiteria de "piele"la scaunele din fata. In 20 min am primit raspuns de la  Meridian Sud cu contravaloarea operatiei si ce implica aceasta (3.800- 5.000 lei)
×
×
  • Creează nouă...