Sari la conținut

imbunatatire suspensie


Postări Recomandate

La ce fel de trucuri te referi cu arcurile originale? Si cu cat se inalta cu acestea?

 

Se pot utiliza distantiere la arc, sau se pot pune arcuri fata si pe spate (sunt mai lungi).

Amortizoarele sunt mai lungi cu 2 cm decat cele originale deci suporta arcuri lungi pentru o inaltare de pana la 6cm. Mai mult nu se poate din cauza planetarelor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 239
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In sfarsit, dupa o lunga asteptare, a sosit kit-ul complet de suspensii Ironman +4cm (Arcuri, Amortizoare + suruburi reglat unghi de cadere)   Ca si prima impresie:   1. Se observa cu ochiul liber

Oho! Te-au tinut ceva, mister... Hai sa iti zic o treaba... Eu am tot Kit IronMan (Arcuri si Amortizoare), si pot sa spun ca e cea mai mare teapa pe care mi-am luat-o vreodata, si pe bani multi! Si p

Daca ar fi sa o iau de la capat, as merge pe amortizoare standard Billstein B6 cu arcurile de inaltare H&R. Parerea mea... Ce mai buna combinatie pentru strada 80% + off 20%. Mi se pare cea mai cu

Posted Images

Buna,

Dat fiind faptul ca ma dau exclusiv pe asfalt eu vreau sa-mi cobor masina cu cativa cm si evident sa intaresc si suspensia. Stie cineva vreo varianta?

multumesc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Poate cineva sa-mi raspunda si mie la o intrebare simpla:se pot monta amortizoare bilstein sau iron de catre orice mecanic?nu inteleg de tb trucuri sau nu stiu ce proiect. Aceste amortizoare inteleg ca nu modifica comportamentul masinii nu? Sau daca il modifica atunci il ce fel?

Raspuns simplu la intrebarea simpla: DA.

Dar ca sa nu risti sa-ti strice masina vreun meserias sau sa nu dai banii aiurea pe ceva inutil iti recomand sa citesti si raspunsul mai explicativ:

In principiu un mecanic oarecare (= schimbator de piese in salopeta) poate inlocui o piesa cu o alta piesa identica / similara compatibila fara mari eforturi (de regula). Daca insa noua piesa are alte caracteristici / specificatii pentru ca aduce o imbunatatire atunci este nevoie de un MECANIC in sensul clasic al cavantului - adica de unul care gandeste, are ceva experienta, dar si vointa sa gaseasca solutii. (modificarea suspensiei in unele cazuri schimba unghiul de cadere al rotilor si sunt necesare solutii mecanice pentru a le corecta, dar pot fi si alte efecte secundare care trebuie corectate) Detalii chiar aici pe .

 

Orice modificare al suspensiei schimba comportamentul masinii - in cazurile fericite (adica bine gandite si executate corespunzator) in bine. Sunt multe pareri si descrieri chiar aici pe .

 

Prin "proiect" m-am referit la initiativa lui Costin (Mudster) care cu ajutorul unor parteneri din Rusia (unde Duster / Terrano reprezinta o cota de piata importanta) si impreuna cu producatorului german de suspensii BILSTEIN a realizat si a testat un model de suspensii off-road pentru Duster care sa permita inaltarea masinii pana la limita constructiva in conditii de siguranta. Bineinteles randamentul lor va depinde si de arcurile folosite, si se recomanda arcuri potrivite pentru off-road, dar nu se exclud nici arcurile standard (ele reprezentand cel mai important segment de piata). Mai multe detalii puteti afla de pe pagina de FB Mudster.

Editat de timekruzer
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din link-ul acesta, eu unul, am inteles ca e si kit de coborare cu 30mm.

 

Multumesc mult, asa e, Bilstein B12. Pornind de la link.ul tau am gasit pe un site putin mai ieftine si alte cateva variante :

http://www.mk-fahrwerkstechnik.de/BILSTEIN-B12-Pro-Kit-fuer-DACIA-DUSTER-15-dCi-4x4-46-206695

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...