Sari la conținut

imbunatatire suspensie


Postări Recomandate

pentru ca vreau sa-mi iau un chit de inaltare care din pacate are numai arcuri, am tot cautat daca pot inlocui si amortizoarele cu unele mai performante. Din pacate am gasit numai coiloveruri (care contin si arcurile) dar care sunt foarte scumpe. Am bananait pe net dar nu am gasit niciun model care sa inlocuiasca modelul stoc. A gasit cineva?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 239
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

In sfarsit, dupa o lunga asteptare, a sosit kit-ul complet de suspensii Ironman +4cm (Arcuri, Amortizoare + suruburi reglat unghi de cadere)   Ca si prima impresie:   1. Se observa cu ochiul liber

Oho! Te-au tinut ceva, mister... Hai sa iti zic o treaba... Eu am tot Kit IronMan (Arcuri si Amortizoare), si pot sa spun ca e cea mai mare teapa pe care mi-am luat-o vreodata, si pe bani multi! Si p

Daca ar fi sa o iau de la capat, as merge pe amortizoare standard Billstein B6 cu arcurile de inaltare H&R. Parerea mea... Ce mai buna combinatie pentru strada 80% + off 20%. Mi se pare cea mai cu

Posted Images

Si eu sunt interesat de subiectul asta si chiar sunt pe ultima suta de metrii inainte de a lua decizia de comanda.

Deocamdata gasim la noi in tara doar arcurile produse de HR si le gasesti aici http://www.offroad24...?pli=1031010040

sau tot aceleasi arcuri (cea ce vezi in poza este una generala) am sunat la cei de la GTC si tot arcuri HR au pt Duster http://shop.gtcauto....duster?sef=hcfp

O alta veste buna este ca cei la s99tech.com au produs arc si amortizor mai multe detalii aici https://www.facebook...&type=1 eu le-am dat un mail si astept un raspuns cu pretul insa in mod sigur nu va fi unul mic avand in vedere ca tre sa mai adaugi si transportul. Cred ca voi merge pe varianta de arcuri HR pt ca varianta celor de la s99tech va avea un pret foarte mare.

Diferenta intre produsele este ca daca mergem pe HR ai un castig de 3 mm in inaltime iar costul de achizitie este de 800 de lei iar daca mergem pe s99tech ai un castig de inaltime de 4 mm plus ca aici se schimba si amortizorul (detaliile mai amanuntite le gasesti la producator) si sa nu mai vb de cost care cu tot cu transport cred ca se apropie undeva la 1000 de euro bani pe care nu cred ca ii da nimeni in plus ca ai un alt amortizor si un castig de 4 cm.

Da este o varianta mai buna cred ca ai o suspensie mai buna fata de cea originala cea de la s99tech dpdv tehnic pt ca ai un alt amortizor care din datele tehnice pare sa fie mult mai rezistent fata de amortizorul original dar nu se justifica banii .Eu prefer sa dau 800 de lei pe arcurile HR si daca mai am probleme ca in vara cand am strambat amortizorul pe spate la iesirea dintr-un rau asta e mai dau 250 de lei il schimb si gata.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Si eu sunt interesat de subiectul asta si chiar sunt pe ultima suta de metrii inainte de a lua decizia de comanda.

Deocamdata gasim la noi in tara doar arcurile produse de HR si le gasesti aici http://www.offroad24...?pli=1031010040

sau tot aceleasi arcuri (cea ce vezi in poza este una generala) am sunat la cei de la GTC si tot arcuri HR au pt Duster http://shop.gtcauto....duster?sef=hcfp

O alta veste buna este ca cei la s99tech.com au produs arc si amortizor mai multe detalii aici https://www.facebook...&type=1 eu le-am dat un mail si astept un raspuns cu pretul insa in mod sigur nu va fi unul mic avand in vedere ca tre sa mai adaugi si transportul. Cred ca voi merge pe varianta de arcuri HR pt ca varianta celor de la s99tech va avea un pret foarte mare.

Diferenta intre produsele este ca daca mergem pe HR ai un castig de 3 mm in inaltime iar costul de achizitie este de 800 de lei iar daca mergem pe s99tech ai un castig de inaltime de 4 mm plus ca aici se schimba si amortizorul (detaliile mai amanuntite le gasesti la producator) si sa nu mai vb de cost care cu tot cu transport cred ca se apropie undeva la 1000 de euro bani pe care nu cred ca ii da nimeni in plus ca ai un alt amortizor si un castig de 4 cm.

Da este o varianta mai buna cred ca ai o suspensie mai buna fata de cea originala cea de la s99tech dpdv tehnic pt ca ai un alt amortizor care din datele tehnice pare sa fie mult mai rezistent fata de amortizorul original dar nu se justifica banii .Eu prefer sa dau 800 de lei pe arcurile HR si daca mai am probleme ca in vara cand am strambat amortizorul pe spate la iesirea dintr-un rau asta e mai dau 250 de lei il schimb si gata.

am vazut ca sunt si arcuri old man emu http://www.offroadtuning.ro/index.html ..sper ca coiloverurile gasite de tine sa fie in jur de 1000 de euro...eu am gasit unele sh(ma rog...aproape noi la 2000 de euro...enorm)...le-am scris si eu...sunt curios ce pret o sa bage

in poze se vede ca au modificat si toba..

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...