Sari la conținut

Inlocuirea lichidului din circuitul hidraulic pentru franare


Postări Recomandate

Buna ziua dragi colegi ! 

   Nu am gasit asa ceva in acest forum la probleme tehnice si de intretinere, sau poate nu am fost atat de abil in a cauta. Ca urmare, intreb:

     A facut cineva aceasta operatiune de intretinere mentionata fiind a se face la 48 luni (Duster 115 dci 4x4 adblue) ?                                                 Mentiune:  Unitatea care mi-a facut reviziile din perioada de garantie nu a dispus de cele necesare, a "dat-o dupa visin" si am depasit termenul recomandat.

   Ce metoda a folosit:  1. Dispozitiv cu presurizare; 2. Dispozitiv de extractie prin vacuumare; 3. Metoda clasica cu pedala si desfacere - strangere ventile de aerisire ?

   Se poate face (posedand cunostinte de principiu si ordine operatii) ca la orice automobil fara atata incarcare electronica precum Duster 2.   Se poate intampla sa te trezesti cu "pomul de Craciun" in tabloul de bord sau cine stie ce mesaje de eroare date de CB ? (Sunt cam speriat de aceasta masina, nu sunt sigur de ea mai ales ca am avut "norocul" de un exemplar plin de defecte, cu stationari prin servisuri in fiecare an).

   Bineinteles ca trebuie folosit un lichid DOT 4 de foarte buna calitate. Un bidon de 1 l (ca sa se ajunga). Eu am preferat marca ATE sortimentele de varf  la toate schimburile masinilor mele (facute la cel mult 3 ani).

   Multumiri !

   

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pentru lichidul de frana producatorul Dacia la masinile cu ESP recomanda DOT 4 ISO Class 6 norma Renault 03-50-006, un bidon de 0.5 L are codul OE 7711172381. Pentru un Duster II 1.5 dCi 4x4 adblue (2019) atasat si cateva capturi referitoare la purjarea circuitului de franare (si cu note si avertismente), componente, precautii, vederi explodate (si cupluri de strangere), poate sunt de folos si altor colegi de forum.

CircuitFranare1.png

CircuitFranare2.png

CircuitFranare3.png

CircuitFranare4.png

CircuitFranare5.png

CircuitFranare6.png

CircuitFranare7.png

CircuitFranare8.png

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

  Am facut schimbul lichidului de franare si ambreiaj la Meridian Sud Bucuresti. Cost manopera si materiale = 177 lei. Codul actualizat al lichidului este 7715075504.

  Cu aceasta ocazie, la indicatia uzinei Dacia, s-a facut si un update al softului ECM (gratuit).

   Totul a decurs in conditii bune si a durat cca. 1:45 H.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Tot conform indicaţia uzinei Dacia, cum ţi se pare randamentul motorului,  caii/cuplul sunt toţi la locul lor ?

Uni spun că se cam limitează după acest update soft motor.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

  La intrebarea mea pusa in acest sens, am fost asigurat ca nu voi sesiza niciun fel de modificari in comportamentul masinii si ca s-au operat mici corectii asupra parametrilor injectiei. Din acest raspuns trag concluzia logica precum ca ar trebui sa existe ceva diferente in comportament.

   Sa vedem (a zis orbul 😃)... Pana acum nu am avut ocazia unor probe extreme. Dealtfel nu sunt si nici nu am fost un vitezoman. Eu am cumparat aceasta masina (proasta si scumpa, dupa parerea mea) pentru a-i exploata cuplul si garda marita la sol. O voi vedea vara aceasta pe drumurile montane.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


×
×
  • Creează nouă...