Sari la conținut

Duster Extreme 2024


Postări Recomandate

Salutare, asa cum spune si titlu am dat avansul ptr un extreme, 4x4, cedar green 1.5. Am tot stat si m am tot gandit la ce motorizare sa iau inclinand spre Tce ul, dar pana la urma am luat diesel ul doar ptr consum. Nu am intrebat daca vine si cu roata de rezerva, vazand undeva ca e optionala la vreo 150 de euro.

Cei care aveti motorizarea asta la facelift au mai fost probleme cu adblue ul? 

Iar ca accesorii se merita acele proiectoare suplimentare sa dai aproape 2000 de lei pe ele? Si acest model are barile de pe plafon modulare cum am mai vazut la alta echipare sau sunt dintr o bucata?

Multumesc

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 53
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Aşa arată Duster extreme iun. 2023 gri comet :

Multumesc pentru feedback despre MySense, masina fiind cu cutie manuala. Incerc sa vad si pe o cutie automata Duster II/Logan 3/Sandero 3, unde ar trebui sa se vada mai evident diferentele intre

Astazi am avut timp sa ii fac si ceva fotografii drept urmare va prezint si dvs Ce am observat la al meu Duster e ca daca setez ventilatia la 20 de grade sa zic pe manual merge normal, dac

Posted Images

Da, Duster extreme fab. iunie 2023, roata rezervă normală, bare pavilion modulare  ( se pot monta şi transversal dacă se doreşte  )

Cu AdBlu sunt probleme şi la VW, Citroen, Opel nu doar la Renault,  ureea îngheaţă sau cristalizează la fel peste tot. Depinde de mai mulţi factori, calitate uree, rulaj, mod exploatare, etc.

Există reprezentanţe, apelăm cu încredere, au oameni bine pregătiţi.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Ok, multumesc de lamuriri, acum sa vad cand ajunge ce accesorii ii mai pun. Am vazut ca la cea din showroom nu avea protectie pe usi acele bandouri in schimb la pasajul rotilor da, ma gandesc la acelea si daca a montat cineva acele trepte pe lateral, am vazut un video pe yt cum cineva taia o protectie de plastic de sub masina sa le prinda. Doar asa se pot prinde? 

Deci cu toate ca nu avem temperaturi asa de mici, exista riscul ca masina sa nu mai porneasca daca e ger afara. E cam urata faza. Nu exista un antigel ceva care s ar putea pune sa nu mai inghete?

Multumesc

Editat de epuref
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Treptele laterale aşa se montează trebuie tăiate protecţiile ale de plastic de sub podea şi date 8  ( OPT ! ) găuri de Ø 7 în pragurile maşinii. Nu mi s-a spus la cumpărare de treptele acelea aş fi plătit, sunt foarte utile mai ales cu scaunele astea noi redesenate, ai să vezi şi tu.. Dar să găuresc maşina pentru nişte trepte, mă mai gândesc

La -10 ºC  cât am prins iarna asta porneşte perfect ( la "sfert" )  cu cea mai ietină motorină. Nu antigelul îngheaţă ci motorina se congelează la ger. Motorina ca magiunul şi baterie slabă nu porneşte dizelul. Nu e de la antigel.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pragurile laterale nu merita.

Nu mai sunt probleme cu modulul de AdBlue de ceva timp.

Monteaza protectiile pe aripi si pe laterale.

Proiectoarele auxiliare in fata le poti monta sau nu. Sunt legale. Personal, pretul mi se pare mult prea mare pentru ce ofera in schimb.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe aripi am vazut ca vin cu acele protectii, doar pe usi nu sunt. O sa le comand pe acelea. De kitul de protectie de sub auto ce parere aveti?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Doar ca info /exemplu (subliniez asta) pentru activari si dezactivari functii Duster II HJD exista si cateva macro:
    • Salut, daca mai intereseaza pe cineva, elementul filtrant pentru filtrul de motorina demontabil se gaseste la Mann cu codul PU9011zKIT. Suruburile vor trebui stranse la 11Nm sa fie etansarea ca lumea.  Si referitor la filtrul de ulei, a gasit cineva un upgrade la bara stabilizatoare? Adica una care sa aiba o degajare indoita in zona filtrului? Multumesc anticipat
    • Bun venit in aceasta comunitate.  Sa o volanesti sanatos /cu placere, multi km fara probleme. (si asteptam cu interes si alte detalii \impresii despre motor, transmisie, sistem hibrid, etc. ...)
    • Buna ziua!  De o saptamana sunt posesor de Duster 3 - Journey varianta hibrid.  Mentionez ca timp de 10 ani am fost posesor de Logan 1.5 dci full options, luata de noua,  de care am fost foarte multumit. O masina excelenta la banii ei. Din pacate am avut un mic accident cu ea si a trebuit sa imi iau alta masina. Am vrut noua.  Iata primele impresii despre ea: 1. Este mult mai insonorizata decat ce am avut si decat Duster 2. (socrul meu detine Duster 2 dci cutie edc - am condus-o recent vreo 2000 de km) 2. Mult mai confortabila decat Duste 2 - de fapt cred ca asta e punctul ei forte - suspensia. Confortabila si totusi foarte stabila pe viraje. 3. O placere sa o conduci in mediul urban cu aceasta motorizare hibrida. In mediul extraurban trebuie un pic de obisnuinta cu ea. Trebuie sa inveti sa o simti. Altfel va fi destul de zgomotoasa din cauza turatiei motorului pe benzina. Se conduce excelent, dar prima data, obisnuit cu diesel, am tot calcat accelelratia mai tare si avea cateva comportamente ciudate. Am invatat sa o simt si sa-i anticipez comportamentul iar acum este ok. Chiar foarte ok. 4. Are multa tehnologie pe ea care te ajuta in trafic si asta este bine. Scaune bune si confortabile. Sistem audio bunicel. Se putea mai bine.  5. Singura problema pe care deja o am cu ea este volumul la media nav. In momentul in care se conecteaza android auto nu stiu cum (nu tot timpul face asta) dar joystickul pentru volum din spatele volanului nu mai poate controla volumul pentru radio. In schimb controleaza volumul pentru android auto. Cat de tare sa vorbeasca femeia de la waze. Si nu o poti schimba decat daca opresti masina si repornesti android auto. Este asa de enervant. Am stat sa rezolv problema asta 2 zile la rand si nu am reusit. Pana la urma am gasit o mica solutie. Cand schimba volumul de la radio la android auto pur si simplu dezactivez pentru cateva secunde bluetooth (se dezactiveaza android auto) si repornesc bluetooth. Imediat trece pe volulul de la readio. Oricum, trebuie cumva rezolvata treaba asta pentru ca este destul de frustranta si enervanta. Am inteles ca deja s-au facut reclamatii la producator pe chestia asta. Speram sa se rezolve cu un update. O sa mai revin cu impresii pe parcurs dupa mai multi km. Deocamdata sunt foarte multumit si normal entuziasmat.  Legat de cum arata si design cred ca este o chestie clar subiectiva. Unora poate sa le placa altora nu. Copiilor mei le-a placut si de asta am ales Duster. Vroiam Logan 3 dar copiilor le-a placut dusterul.  
    • Mulțumesc! Sunt foarte bune pozele. Din ce vad, se lucrează pe sus. Mulțumesc! 🤝✌️
×
×
  • Creează nouă...