Sari la conținut

Dacia Duster 4x4 controlul tractiunii


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 27
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

  • 4 months later...

am postat problema asta si la sectiunea nemultumiri

dar acu o explic mai pe larg

am 4x4 benzina

cand pornesc masina si este pe auto am senzatia ca se cam ineaca, cand schimb vitezele, pe la 1500-2000 de rot pe minut, adica apasarea pe acceleratie nu corespunde cu cresterea in viteza, parca are un gol de aer, dar dupa 2000 o ia mai tare

o fi de la faptul ca motorul este rece, o fi din constructie, e defecta a mea ?

ca prin oras cum se incalzeste opresti pt o treaba si tot asa;

la logan nu simteam treaba asta.

ce parere aveti?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

"cand schimb vitezele, pe la 1500-2000 de rot pe minut"

Si eu am 1,6 4x4 dar, nu uita suntem pe benzina; deci 1500-2000 r/m e la diesel. La otto fa schimbarea vitezelor pe la 2500 catre 3000. Si nu vei mai avea zenzatii ciudate. Nu are importanta ca esti pe auto sau 4x2.

Si apropos, sunt atatea clipuri oficiale care fac demonstratie (era sa zic educatie) si care ne indeamna sa folosim 4x2 pentru drumuri fara probleme serioase de aderenta. Ca sa nu mai zic pentru 4x4: acolo trebuie sa fie situatii limita de iesire.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

ok

am o greseala de exprimare, sa zic asa,

cand zic 4x4 ma refer la pozitia butonului pe AUTO, si in nici un caz pe LOCK;

poare ar trebui sa zic "cand sunt pe AUTO",

bun, inteleg cuplu pe benzina nu este mare pe la 1500-2000 rot/min,

dar nu aveam aceasta senzatie de "gol de aer" la logan 1,4 benzina.

aseara am fost prin oras, si aceeasi "senzatie o aveam" si pe 2WD si pe AUTO;

dupa ce motorul s-a incalzit, ca am mers mai multisor, parca a disparut acea senzatie de "fara aer".

mai, este aceeasi senzatie ca la daciile vechi, cand dupa ce pornesti motorul, cu socul tras, nu ai rabdare sa se incalzeasca bine si-l impingi la loc, ma refer la soc, si daca dai putin mai tare in ea are tendinta sa moara . ei cam asta este senzatia si la duster, dar nu asa de puternic ca la batranele dacia. poate sunt eu prea pretentios, dar repet nu am observat acest lucru pe loganul meu. chiar daca motorul era rece, la logan ma refer, porneam si o acceleram normal pana pe la 1500-2000, si nu era nici o problema; chiar ziceam: motorul modern e super, soc automat, sau ce o fi, nu stiu, dar nu mai tre sa astepti sa se incalzeasca.

nu cred ca am eu un defect, ca nu este foarte deranjant,

sau poate nu o sa mai observ asta dupa ce ma obisnuiesc cu ea.

oricum 3 ani e in garantie.

daca problema devine presanta si se accentueaza se rezolva, CRED!!!!

acu mai e o chestie: cei mai multi au pe motorina si acest lucru poate nu e asa de vizibil la ei,

cu toate ca atunci cand au facut "drivetestul" am mers cu un duster pe motorina, era dimineata, am pornit motorul, si la inceput cam "trancanea", si nu prea avea zvac in treptele 3-4, scuze pentru limbaj", dar dupa 1-2 km si-a revenit.

mai tre sa mentionez un lucru,

acel "gol de aer" il am cand schimb din treapta 3 in 4

---------------------------------------

am mers cu ea in dimineata asta,

cred ca o fi de la cursa pedalei de acceleratie,

"golul de aer" nu l-am mai simtit asa de mult,

o fi chestia asta pana ma obisnuiesc cu ea

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

acu mai vin cu o problema,

eu vad ca scriu cam mult,

daca sunt plictisitor sa-mi spuneti.

deci, chiar daca sunt pe AUTO, sau pe 2WD,

cand pornesc de pe loc, in treapta 2, asa cum e recomandat in cartea tehnica, simt o mica smuncitura, o mica "bufnitura", un mic soc, sub masina.

deci, apas pe ambreaj si inainte de a intra in treapta 2 "buf", da foarte incet,

nu tot timpul, asa, din cand in cand;

adica, merg prin oras, opresc la semafor, rosu firesc, apoi plec mai departe, bag in a 2-a, "buf", da asa putin, mai departe treptele 3, 4, 5 ......,iar opresc la un semafor, iar plec, "buf" si tot asa.

din 10 plecari din acestea "de pe loc" cam 6-7 din ele au acel "buf" , inca odata, este foarte mic "buful" in intensitate, dar il simt; se simte asa ca si cum s-ar trezi un catel, care doarme sub masina, si se loveste cu capul de podeaua masinii, dar in cap are o caciula ruseasca, un soc amortizat, comparatia e cam fortata, dar cam pe acolo e, nu am nimic nici cu cainii nici cu caciula ruseasca.

ce parere aveti?

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

tot eu sunt :D

cu ce fel de tractiune sa mergem?

 

cred ca, daca se aprinde in bord un martor, cand e cuplat pe 2WD sau pe LOCK, aceste doua situatii sunt exceptii, adica le folosesti in anumite situatii, iar in mod normal ar fi sa mergi cu masina pe AUTO :cry: .

martorii se aprind in bord pentru situatii particulare, in rest stau stinsi, "parerea mea" ;) ;

asa cum suntem noi grijulii :lol: , gandim ca daca e pe 2WD am proteja masina, s-ar uza mai putin, dar cred ca daca mergem cu ea prin oras, mai tot timpul pe 2WD, o sa se invete cu narav si nu o sau mai vrea dupa aceea pe AUTO :D

se obisnuieste romanul nostru incet incet si cu mai multe tipuri de tractiuni, asta e, la inceput ne dam toti cu parerea.

cand a aparut loganul cu "computer" de bord si arata consumul instantaneu, au inceput toti sa urle "ca consuma muuuuuuuuuuult" :lol::lol::lol:

da aveau si alte marci de masini computer de bord, da erau mai putine la numar, si costau o caruta de bani, si nu mai comentau ca sa nu rada lumea de ei. acu s-a obisnuit romanul cu computerul de bord, nu mai face mofturi, da au scos si consumul instantaneu din computer ;)

acu avem ce avem cu tractiunea, cum e mai bine 2WD sau AUTO pentru oras in conditii normale.

nici astia in cartea tehnica nu zic cum e mai bine, pt protectia masinii, sa mergi, pe 2WD sau pe AUTO, e vorba de aceste doua situatii, ca pentru LOCK zice - numai in situatii grele.

da acu zic si io, daca tot e in garantie, si daca tot e in rodaj, sa-l fac mai mult pe AUTO, sau........ :evil:

:)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



×
×
  • Creează nouă...