Sari la conținut

Dacia Duster 4x4 controlul tractiunii


Postări Recomandate

Eu unul am sesizat diferenţe minime de consum între rularea în modul AUTO şi 2WD (cca. 0,2-0,3 l/100km), aşa că am lăsat pe AUTO, din comoditate şi pentru că poate ştie ea mai bine cum îi place să „alerge”.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 27
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Squirrel,

daca te uiti pe clipul 2 unde este vizualizata tractiunea 4x4 se observa ca axul central, "cardanic" sa zicem, este marcat ca se roteste si la tractiunea fata si la cea pe cele 4 roti, deci cred ca si aceasta rotatie afecteaza consumul, chiar daca este cuplat numai pe tractiunea fata

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 weeks later...

luciango cand aveam 1.4 benzina logan nu dadea in nas la 1500;

mi-au spus cei de la service dacia ca asa fac cele cu 16 valve, mai ales cand motorul este rece, "dau in nas";

trebuie sa ma obisnuiesc cu acest tip de motor cu 16 valve;

totusi, cand este rece motorul, nu prea imi vine sa schimb la 3000 "ture" :?

adica pornesc motoru, turatia este pe la 1100-1200, cand afara sunt 10-12 grade, astept asa cam 10-20 secunde dupa care plec, si schimb pe la 2000 de ture :?

cam asta e deocamdata

astept pareri 8-)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

acel "buf" sau "clanc" sau "poc" imi face si cand plec cu I -a si cu a II - a de pe loc si pe "2x4" si pe "AUTO", dar nu tot timpul, cand area ea toane ;) ;

cred ca e o problema constructiva si nu o defectiune :? ;

nu e o chestie deranjanta, daca ma gandesc ca e asa din proiectare, vorba aia - vrei 4x4 mai ai si "oase de mancat" :D ;

***

asa e, dupa ce se incalzeste motorul, nu mai da in "nas"

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Deh, pentru confortul mental şi parţial audio(percep un huruit în zona cardanului din când în când) am trecut pe 2WD, iar la prima brumă trec pe AUTO şi doar pe noroi sau zăpadă în 4WD LOCK.

Consumul mediu a mai scăzut niţel odată cu trecerea de la AUTO la 2WD de la 7,0 l/100km la 6,9 l/100km, dar se poate datora numărului de kilometri cât şi limitatorului de viteză din dreapta (mers în regim de quasi-croazieră cu cca. 90 km/h).

Până acum, destul de mulţumit, însă după ploile de zilele astea, s-a cam dus garnitura de protecţie praf de pe comanda ştergătoarelor…s-a şifonat şi s-a cam deplasat…nu e un capăt de ţară dar arată ca un Shar-Pei…sharpei_baby.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 months later...
Eu unul am sesizat diferenţe minime de consum între rularea în modul AUTO şi 2WD (cca. 0,2-0,3 l/100km), aşa că am lăsat pe AUTO, din comoditate şi pentru că poate ştie ea mai bine cum îi place să „alerge”.

 

 

 

ai dreptate...eu am diesel 4*4 si cu toate ca consumul e la fel si masina se pare ca se comporta mult mai bine in AUTO.consiliez folosirea AUTO(din mica mea experienta cu dusterul -- cca 6000km) :):D

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 3 years later...

O problemă legată de cuplajul 4x4, mașina este 4x4 benzină:

Cuplat 4x4 lock, prin zăpadă afânată, iar după un timp, câteva minute, se aprinde în bord 2WD + martorul luminos de defecțiune electrică și nu mai poate fi selectată nici un tip de tracțiune; dacă mașina este oprită, și motorul de asemenea, iar apoi repornită imediat, lucrurile revin la normal. Să înțeleg că este un comportament normal?

La carte zice că dacă apare asemenea problemă ar trebui consultat un reprezentant al mărcii, dar după repornire dispare această problemă, și mă gândesc că dacă este analizată ”la calculator” nu apare nici o eroare.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...