Sari la conținut

Scut auto si skid plate Dacia Duster - cat sunteti dispusi sa investiti?


Postări Recomandate

eu cred ca cel mai practic ar fi ca acest kit de protectie sa fie conceput din parti componenete dedicate pentru fiecare parte sensibila a masinii:motor+ cutie , diferential , rezervor, conducte, si foarte important partea spate pana la spoiler(daca te afunzi cu spatele in noroi risti sa rupi spoilerul) astfel incat fiecare sa-si poata monta ceea ce considera necesar si mai ales cat il duce buzunarul. Deasemenea eu cred ca protejarea masinii pe dedesubt ar trebui completata cu modificarea esapamentului spate. Important...scutul fata trebuia facut diferit pentru benzina si diesel.

o alta problema de care trebuie sa se tina seama la proiectare este usurinta cu care se poate curata noroiul care se aduna intre protectii si caroserie. Mie cel mai bine facut mi se pare kitul conceput de Rasta (chiar daca nu are protectie la partea din spate).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 79
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Cum ai scris tot tu mai sus, nu se poate monta peste scutul din fabrica un alt scut, la modelul dupa decembrie 2017. Cu alte cuvinte, se demonteaza scutul vechi si se pune cel nou. Acea band

Foarte scumpe su nu cu prea multa utilitate! 1 Scutul motor se monteaza in locul celui de tabla (original de pe masina). In comparatie cu cel prezentat de colegul @ToranagaSama, acesta nu-ti protejea

Posted Images

Cred ca astfel de scuturi nu au nici cei din echipajele Duster de la dacia care mai participa in etapele oficiale de off.Poate sa ne spuna mai multe Daniel Cojo c-a stat mai mult cu ei in si sub auto respective.Ce zici Daniel au asa ceva?Daca nu,ne lamurim la intalnirea din iarna de langa Sibiu,daca vii. :hmm:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu, masinile de concurs nu au scuturi pe diferential sau pe rezervor. singurele scuturi ce sunt pe masinile de concurs ale echipajelor Duster 4x4 Everyone sunt:

- Scutul de motor original al masinii.

- Un scut de Al de 6 mm montat peste scutul motorului.

- Al trei-lea si ultimul, montat pe acele masini, este un scut original de motor montat invers (adica cu ceea ce noi avem in fata ei l-au pus spre spate) in aceleasi gauri la partea din spate a scutului initial si peste traversa ce sustine catalizatorul.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...