Sari la conținut

Postări Recomandate

Se bate usor in talpa oglinzii, de jos in sus, paralel cu suprafata parbrizului. Astfel oglinda va culisa in sus de-a lungul ghidajelor pastilei care este lipita pe parbriz.

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@ENIGMA cu banda dublu adeziva (Bison Car Tape) pusa in ventuze.

@CristiZ exact cum a explicat @alexis

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

@CristiZ te referi la geam?

Editat de Larry82

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am folosit o scula din plastic post-2659-0-25470200-1479369279_thumb.jpg. Carcasa este fixata cu niste picioruse care se declipseaza relativ usor. Porneste si tu de sus ca daca raman semne nu se vad. Mi-e ciuda ca nu am facut poze si la interiorul carcasei......

Editat de Larry82

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Imi pare rau sa aud de probleme la un motor cu traditie la Dacia/Renault, dar fii optimist ca sigur se rezolva, masina fiind in garantie. Cateva intrebari am totusi:  ai observat cumva si alte simptome in ultimul timp la motor? Cati km are masina? Ai facut vreo revizie pana acum ?
    • Problema. Motorul nu mai are putere. L-am pornit OK. Am mers 200 m si nu se mai accelera mai sus de 1.500 rpm, oricat apasam pedala. S-a aprins "cheia" si "masina care derapeaza". Computerul afisa"verifca ESP, apoi "verficafrane", apoi "verfica injectie". M-am tarat cu ea pana la service. Acum astept sa vad cand o sa-i faca constatarea. Pana atunci, in fisa de comanda scrie "lipsa putere motor". Aveti vreo idee? Duster 2018 (octombrie) 1.6 Sce 4X2. Merci.
    • Dragi colegi, iata ca a aparut prima problema la Duster-ul meu.  Am pornit, motorul rece, am introdus a 2-a si... a dat in nas, s-a aprins "cheia fixa" si "ESP" -ul (chestia aia cu masina care derapeaza) iar computerul imi spunea "verifica ESP", "verifica frane", "verifica injectie" si tot asa. Oricat apasam acceleratia motorul nu urca mai sus de 1.500 rpm. M-am tatrat asa pana la service. Noroc ca este relativ aproape. Am lasat-o acolo ca nu avea cine sa se ocupe de ea. In fisa mi-au scris "lipsa putere". Nu gasesc nimic pe net despre aceasta problema. Repet, Duster 2018 1.6 Sce 4X2.    
    • Cât timp scrie Made in China e aceeași chinezărie dar făcută pe mainland nu pe vapor și vaporul în larg pe furtună , indiferent de cine o "dezvoltă"
    • Produsul este dezvoltat in parte la noi si nu stiu cu exactitate ce e in interior. Decat sa spun o prostie, mai bine mai asteptati putin sa aflu. Ambarella si Sony sigur nu sunt, deocamdata .   De vultur nu știu ce sa zic, dar cu siguranta e șoim! 
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...