Sari la conținut

Postări Recomandate

@BlaueCorsa - am aratat cu sageata rosie si cu o curba verde ce cred eu ca a adaugat ca sa fixeze oglinda in nuca.

Sageara tosie - seamana cu o siguranta metalica, poate ma insel.

Curba verde - mi se pare ca marginea gri din plastic este neuniforma. Imi da impresia ca a folosit o unealta metalica incercand sa "faca ceva" (nu stiu ce).

 

Repet, asa mi se pare mie. Poate este din cauza rezolutiei partea cu marginea gri de plastic dar cu inelul acela metalic?

post-3871-0-94894500-1478185255_thumb.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 49
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

Am reusit sa finalizez lucrarea Nu este deloc complicat asa cum scria si @alexis, nuca de Duster se potriveste perfect fara nicio modificare. Eu am demontat carcasa oglinzii electrocrome pentru ca am

Am folosit o scula din plastic . Carcasa este fixata cu niste picioruse care se declipseaza relativ usor. Porneste si tu de sus ca daca raman semne nu se vad. Mi-e ciuda ca nu am facut poze si la inte

Am sa va prezint un scurt tutorial despre cum putem monta o oglinda electrocrom. Tutorialul este aplicabil tuturor modelelor Dacia. Eu am montat oglinda respectiva pe Duster-ul personal.   Materiale

Posted Images

Siguranta metalica tine nuca de Renault. A macelarit oglinda in incercarea sa o scoata din aceasta cauza intuiesc ca arata busita zona aia. Mi-e greu sa cred ca difera oglinzile interioare de la PH1 la PH2. O sa bricolez sa vad ce iese. Daca merge transformarea o sa pun aici pasii, daca nu merge tot aici o sa pun deznodamantul :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Din cate inteleg, inelul metalic de pe oglinda electrocrom trebuie intr-adevar declipsat, facem crestatura pentru cablu (pe marginea carcasei rotulei - pp ca e sfera din capatul bratului), punem inelul inapoi (trebuie putin strans) si apoi ar trebui sa se prinda de piciorul oglinzii originale.

Editat de BlaueCorsa
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca trebuie sa revin cu detalii. La declipsarea oglinzii de Laguna din nuca originala, trebuie scoasa acea siguranta metalica. La clipsarea pe nuca Duster-ului eu nu am mai reusit sa montez acea siguranta dupa clipsare. Ca urmare, am montat siguranta inainte de a clipsa oglinda pe nuca suportului de oglinda de Duster. Cu toate ca am avut ceva emotii, a mers clipsata cu ceva mai multa forta. Nu a fost necesar sa adaug ceva in cavitatea oglinzii de Laguna. Nucile bratelor de Laguna si Duster au aceeasi dimensiune,

 

Oglinda originala a Duster-ului este aceeasi la PH1, PH2 si la toata gama Dacia.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa finalizez lucrarea :) Nu este deloc complicat asa cum scria si @alexis, nuca de Duster se potriveste perfect fara nicio modificare. Eu am demontat carcasa oglinzii electrocrome pentru ca am vrut sa-i dau o spalare zdravana fiind destul de murdara. Pentru a scoate si a monta siguranta de metal am folosit un cleste dedicat pentru aceste operatiuni. La mine in zona oglinzii e cam aglomerat pentru ca am montat detectorul de radar (la care cred ca o sa renunt), afisajul senzorilor de parcare, receptorul si emitatorul de la alarma si camera de supraveghere trafic. Nu am scos firul de alimentare prin centru ci am preferat sa-l scot prin dreapta ca sa fie vecin cu cel al afisajului senzorilor de parcare. Oglinda functioneaza perfect si sunt extrem de multumit de rezultat. Daca mai aveti intrebari va astept cu drag.

 

Poze (si cu interiorul oglinzii pentru pasionatii de electronica):

post-2659-0-50530700-1478457701_thumb.jpg

post-2659-0-15227600-1478457721_thumb.jpg

post-2659-0-58210800-1478457738_thumb.jpg

post-2659-0-59224000-1478457754_thumb.jpg

post-2659-0-67406500-1478457778_thumb.jpg

post-2659-0-45023900-1478457796_thumb.jpg

post-2659-0-89079100-1478457810_thumb.jpg

post-2659-0-30748400-1478457834_thumb.jpg

post-2659-0-14161700-1478457847_thumb.jpg

post-2659-0-97895900-1478457875_thumb.jpg

post-2659-0-71107800-1478457885_thumb.jpg

post-2659-0-11183800-1478457897_thumb.jpg

post-2659-0-09514400-1478457909_thumb.jpg

post-2659-0-96214400-1478457924_thumb.jpg

Editat de Larry82
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Salutare si bine v-am gasit  Sunt proaspat posesor al unui duster  din 2015 motorizare reno 1.6 16v provenienta polonia  am 2 intrebari pentru voi poate ma puteti ajuta  1.care sunt sigurantele si/sau releul daca are de la proiectoarele de ceata fata,,,, prin toate manualele pe care le-am rasfoit in ultimele zile cautind informatia imi da siguranta cu nr 7 pt lampile de ceata spate  care functioneaza corect  dar nu reusesc sa identific releul sau siguranta pentru proiectoarele( care la mine refuza sa se aprinda) manualul pe care il am e in poloneza si nu ma ajuta  Eventual daca aveti un manual in engleza sau romana printabil ar fi grozav 2 frina de mina  este cel putin ineficienta ,  credeti ca schimbarea ferodourilor ar ajuta ? sau e doar chestie de reglaj  Masina a avut ceva indoituri pe la buza pragurilor si un pic de rugina dar le-am rezolvat  deasemeni i-am montat un kit de prodectie pt aripi si usi ce care cred ca va avea nevoie  pentru ca v-a vedea destul de des macadam si drumui rele in iesirile la pescuit  
    • Sintagma "Acelasi comportament..." nu este destul de clara ? Mai mult de atat, s-au inlocuit destul de multe mecanisme pe garantie tocmai din cauza acestui comportament. Data viitoare, comentariile de genul celui de mai sus, o sa fie sterse pentru ca semantica e destul de clara. Acum l-am lasat pentru a se intelege raspunsul. 
    • Referitor la "Acelasi comportament l-am avut si eu cu stergatoarele la un moment dat - ba mergeau prea repede, ba prea incet ..." deci mecanismul de actionare defect a generat faptul ca  plecau prima data (inainte) stergatoarele de parbriz si apoi se actiona stropitorul asa cum a scris colegul @ diadrian (pentru ca despre asta se discuta acum aici) ??
    • Acelasi comportament l-am avut si eu cu stergatoarele la un moment dat - ba mergeau prea repede, ba prea incet. Cu diagnoza pusa ( DDT ) nu am reusit sa observam nimic anormal. Am gresat inclusiv mecanismul si s-a rezolvat problema pentru o perioada scurta de timp. Dupa ceva timp, chiar ani, am hotarat sa schimb ansamblul cu totul, inclusiv motorasul, pentru ca a aparut intr-un final DTC-ul de motor stergator blocat/scurt. Si culmea e ca am gasit ansamblu complet, motor + sistem, nou cu un cod ce nu apare in sistem.
    • Eu spre exemplu nu vad nici o diferență între fosta mașina ,un Jimmy motor 1.3  și Duster chiar din contra. Dusterul este mai ok ! 
×
×
  • Creează nouă...