Sari la conținut

schimb ulei diferential spate , diferential cutie , cutie de viteze


Postări Recomandate

Unde scrie de 200.000 km ? In ce manual ?

Iar ce recomanda producatorul, nu e neaparat si solutia cea mai buna pentru masina.

Ca info, nici un producator de masini nu traieste din vanzarile de masini noi, ci din piesele de mentenanta, deci din serviciile post-vanzare.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 27
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Zile cu activitate crescuta

Top participanti la discutie

Postari populare

O regulă nescrisă zice că întâi probezi desfiletarea bușonului de umplere, apoi cel de golire - logica fiind că, prin cel de umplere, la nevoie, poți și scoate lichid dar prin cel de golire e cam greu

Diferențial în față nu există. Poate te referi la modulul de transfer care are același tip de ulei ca și diferențialul spate. Norma ar fi 80W90, iar din fabrică se spune că ar fi Elf Tranself Typ

@SLD asa este, in cutia de viteze TL8 intra 2L de ulei TransElf TRJ75W80 sau NFJ75W80 (acum se gaseste NFX) iar in puntea spate (diferențial si modul) intra 0.8L respectiv 0.55L (XFE) de ulei TransElf

Posted Images

Da nu 200 ,165000 pt cutie automata cei drept ...la diferential ,cutie de transfer nu se schimba NICIODATA se verifica doar schimba daca e cazul ! Da la cutie din 50 in 50 mii .....imi aminteam eu ceva dar nu exact . Producatori de masini nu produc uleiuri ,din ce am observat din discutiI de manopera  sau mentenanta in service nu e cazul aicea .  Oricum ideea era ca le schimba mult prea curÂnd ,des sau degeaba!  Rau nu e nu ma intelegeti gresit dar..........

 

Screenshot 2022-07-22 at 21-10-17 99500_81A10_01E_1.book - 99500_81A10_01E_1.pdf.png

Editat de Mak
  • Like 1
  • Trist 1
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 months later...

Salutare :)

M-ar interesa sa fac in perioada urmatoare schimbul de ulei la cutia de viteze. Am varianta de motor 1.6 benzina 114 cp 4x2, iar cutia de viteze este de tipul JR(5) din ce informatii am gasit eu.

Uleiul recomandat ar fi ELF NFX SAE 75W, dar m-ar tenta sa folosesc un ulei Ravenol (am folosit ulei de motor de la ei si sunt foarte multumit). In configuratorul producatorului este indicat Ravenol MTF3 75W, dar din cate am citit nu are aprobarea Renault. Specificatiile acestui ulei sunt totusi destul de apropiate de cele ale ELF NFX..

Singurul ulei Ravenol cu aprobare Renault pe care l-am gasit este Ravenol SSG LKW 75W80 :roll:

Ce uleiuri imi puteti recomanda in afara de clasicul ELF NFX ?

Editat de andrei_s
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...