Sari la conținut

De unde alimentati cu carburant Dusterul vostru?


Alimentare cu combustibil Dacia Duster  

286 membri au votat

  1. 1. Specificatia de la ce companie alimentati

    • Petrom
      82
    • Mol
      68
    • Lukoil
      26
    • Rompetrol
      58
    • Agip
      1
    • OMV
      47
    • Alte companii
      4


Postări Recomandate

Nu stiu daca e doar o parere personala dar cand alimentez de la OMW fata de alte benzinarii ,merg cu 10-15 km mai putin cu aceeasi cantitate motorina .Baza este Rompetrol ,la motorul actual de 16 ani ,diesel V8 ,este ok ...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 214
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Actualizare consum real GPL, in zona Brasov: - locul 1 : MOL -(~8l/100km, ~50%AC, ~70% urban (7,9l/100km sau 8,12l/100km)) ; - locul 2 : Lukoil sau Rompetrol (inclusiv parteneri) (~9l/100km,

Petrom 95 si Socar 95 puneam inainte. Apoi, cand puneam OMV 100 si Rompetrol 100, simteam diferenta mai ales in accelerare, dar si benzina se "topea" mai repede. De ceva vreme merg numai cu Petrom 99

Petrom motorina standard., de cand am luat-o de juma de an, si nu tuseste deloc. Am o statie langa bloc, in cortoceni, si mi-e foarte comod, nu ca as fi fan. Am pus de vreo doua ori d-aia mai smechera

Posted Images

Cred ca e doar o impresie, 10-15 km e irelevant, carburantul asta îl pierzi azi mai mult caieri și poate mâine mai puțin ca azi, depinde foarte mult de timpii la relanti ai motorului, cu cât mai mult cu atât se golește mai repede rezervorul, chiar dacă distanta e fix aceeași. 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Am vazut ca se plang multi de motorina de la lukoil. In prezent (pana vine Duster-ul) conduc un Opel si cativa ani in urma alimentam doar de la Rompetrol (pentru ca era aproape de mine si aveam card) motorina era buna n-am ce comenta. Apoi m-am mutat si am inceput sa alimentez de la Petrom. Am sesizat diferenta, motorul nu mai tragea asa bine, dar poate era o perceptie subiectiva; insa cum reviziile le fac eu, ma uit de fiecare data la filtrul de motorina (il schimb la fiecare revizie) si cu motorina de la petrom, in partea de jos (cum sta in vasul filtrului) era mal negru (ca ala de la techirghiol). De vreo 5 ani alimentez doar de la Lukoil,(de obicei in weekend, motorina premium) si filtrul este gri deschis, dar curat de impuritati vizibile, iar motorul toarce bine. Cand au fost -22C (nu iarna asta) motorul a pornit la a doua rotire (nu a cheii). Din experienta mea consider ca motorina le la lukoil este buna momentan; asta nu inseamna ca va fi mereu asa, lukoil stiu ca a avut probleme in trecut.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 year later...

Vad ca nu s-a mai postat din 2018, revitalizez nitel :)

 

De cand am luat masina de la dealer numai Efix ambele sortimente, relanti stabil.

O mica remarca si anume, daca pun EfixS merg/ajung mai usor la turatii mai mari cu zgomot mai redus-> viteza mare (peste 160 lejer) totusi nu ofera acel cuplu mai pronuntat cum o face cu Efix-ul standard ce-l evidentiaza mai bine dar cu care nu ajunge la turatii mari in acelasi stil cum o face cu EfixS (dupa 150-> 160 se cam plafoneaza)..

Pe scurt:

- Efix standard -> cuplu foarte bun, pe putere in schimb mai slab (viteza maxima mai mica). 

- EfixS -> cuplu mai slab insa ofera o putere ceva mai buna (viteza maxima mai mare, cel mai mult am scos pe CB pe A3 -> 192).

Editat de eman4x4
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Si eu tot prima alimentare diesel mol evo pe dracu mi.au spus din reprezentanta Bucuresti Nord ca are aprox 2 litri, ma gandeam ca o imping pana la benzinarie😂😂 dar oricum eu in general alimentam de la Mol, sunt foarte multumit de carburantul lor. 👍

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...