Sari la conținut

De unde alimentati cu carburant Dusterul vostru?


Alimentare cu combustibil Dacia Duster  

286 membri au votat

  1. 1. Specificatia de la ce companie alimentati

    • Petrom
      82
    • Mol
      68
    • Lukoil
      26
    • Rompetrol
      58
    • Agip
      1
    • OMV
      47
    • Alte companii
      4


Postări Recomandate

21 hours ago, cyprybrasov said:

Salutare...a alimentat cineva de la omv 100+ se simte diferenta?? Bine inafara  de pret :P

Pe capacul rezervorului la modelul meu scrie ca pot alimenta cu benzina 95 sau 98. Oare alimentarea cu o benzina superioara (omv 100+)  poate crea probleme? Ma gandesc si la garantie...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 214
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Actualizare consum real GPL, in zona Brasov: - locul 1 : MOL -(~8l/100km, ~50%AC, ~70% urban (7,9l/100km sau 8,12l/100km)) ; - locul 2 : Lukoil sau Rompetrol (inclusiv parteneri) (~9l/100km,

Petrom 95 si Socar 95 puneam inainte. Apoi, cand puneam OMV 100 si Rompetrol 100, simteam diferenta mai ales in accelerare, dar si benzina se "topea" mai repede. De ceva vreme merg numai cu Petrom 99

Petrom motorina standard., de cand am luat-o de juma de an, si nu tuseste deloc. Am o statie langa bloc, in cortoceni, si mi-e foarte comod, nu ca as fi fan. Am pus de vreo doua ori d-aia mai smechera

Posted Images

On 22.07.2017 at 11:46 PM, Stef13 said:

Se simte. Motorul e mai silentios, trage mai bine dar consumul creste.

Inainte cu ce alimentai, de ai simtit asa diferenta ?

Intreb pt ca si eu am inceput sa alimentez cu maxxmotion 100+, dar nu (prea) am simtit diferenta. Intr-adevar inainte am folosit si MOL Evo (99+), Lukoil Ecto Sport 98, nu doar benzina de 95 (si aici ma refer la Lukoil EctoPlus 95 si Rompetrol Efix 95).

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Petrom 95 si Socar 95 puneam inainte. Apoi, cand puneam OMV 100 si Rompetrol 100, simteam diferenta mai ales in accelerare, dar si benzina se "topea" mai repede. De ceva vreme merg numai cu Petrom 99 care-am vazut ca are un raport ok pret/calitate/consum.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 2 weeks later...

Salutare,

aceeasi dilema o am/am avut si eu cu bezina. Am vb la Vocea Clientului si recomanda doar 95/98. Am bagat de 99 astept sa vad vreo diferenta fata de 98 de pana acum. Nu ma pricep f bine la chimie, insa ma gandesc la 100 are o ardere o putere mai mare? 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Nu are nici o treaba cu aia de 99 sau 100. S-a mai afirmat, si de cate cunoscatori, ca motorul H4M Euro 6 (pe care il ai tu) e unul din cele mai versatile la capitolul benzina, accepta aproape orice. Eu 99% din timp alimentez cu cea de 95 de la Petrom pe motor similar - K4M Euro 5. Si merge masina fara probleme. Personal cred ca nu merita diferenta pt 98, 99 sau 100, depinde poate de stilul de condus si de asteptarile de la masina.

Initial alimentam de la Lukoil cu cea standard de 95 insa chiar parea mai puturoasa masina (niciodata nu au fost probleme cu martori in bord sau rateuri sau alte chestii, doar raspunsul masinii - si chiar si acolo nu sunt convins ca nu era din cauza mersului subturat in oras sau din cauza ca nu se mai "lasase" inca motorul, dar acum merg pe Petrom). La vechiul Megane 2 cu acelasi motor nu simteam diferenta aproape deloc la benzina de la Lukoil, la Duster insa parca se simte mai bine cu cea de la Petrom.

In rest, alimentez doar la statii mari / cu rulaj mare, nu conteaza producatorul. Am bagat si Socar, OMV, Mol, Rompetrol, de toate. E cam aceeasi treaba la benzinarul aspirat, dupa cat pot eu aprecia.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Pe de altă parte, Diesel-ul 4x2 de 86 CP (nu foarte răspândit) e un motor destul de sensibil la calitatea carburantului și aditivi. Lui îi place la MOL și Petrom; dacă bag OMV sau Rompetrol trage mai prost și consumă mai mult cu același stil de condus. E o chestie empirică, nemăsurată metodic, dar de fiecare dată s-a confirmat.

Cel mai bun sfat este legat însă de mărimea stațiilor. Am băgat odată la un Rompetrol mic (nu contează de fapt marca) și m-am ales cu erori pe un injector de a trebuit un refill la o stație serioasă și o recalibrare de injectoare. În doar 10 km pe motorina de la ăia, mi s-a aprins eroarea de injecție pe bord și consumul s-a dus la 9,x de la media de 5.x. Din fericire, n-a fost mai grav, dar nici eu nu recomand stațiile mici decât dacă-s super curățele și îngrijite.

Oricum, la cât costă combustibilul la noi (și de fapt prețul lui ne și scade semnificativ puterea de cumpărare, indiferent dacă suntem șoferi sau nu) este o mizerie totală să mai ai și probleme din cauza lui.

Editat de vanturache
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 1 month later...
La 24/07/2017 la 8:26, SYL40 a spus:

Inainte cu ce alimentai, de ai simtit asa diferenta ?

Intreb pt ca si eu am inceput sa alimentez cu maxxmotion 100+, dar nu (prea) am simtit diferenta. Intr-adevar inainte am folosit si MOL Evo (99+), Lukoil Ecto Sport 98, nu doar benzina de 95 (si aici ma refer la Lukoil EctoPlus 95 si Rompetrol Efix 95).

Se simte la motoare mici, de turatie si masini usoare. Am simtit-o cand umblam cu ascutitorile de smart fortwo (2 am avut: unul cu motor de 0,6 si unul cu motor de 0,7). Se mai simte si la noxe. Inainte de ITP obisniuesc sa-i dau 2 reprize de carburant cu putere calorica superioara, exploatat in regim de turatie crescuta pe un drum lung  - folclorul zice cu efect de curatare a jegurilor depuse de mersul prin oras de tip start and stop, iar diferenta se vede la noxe. Asta-i toata povestea. In rest, bezineste, scanteieste si trancaniciul mere...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Mak pinned this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...