Sari la conținut

Duster preparat pentru offroad (varianta decenta)


Postări Recomandate

Va salut pe toti, am o intrebare simpla.

 

Cum pot sa imi transform dusterul intr-o masina de offroad?

 

Merg des la munte DAR stau si undeva in pipera si drumul nu a putit fi asfaltat. Cand ploua sunt nevoit sa imi las masina la intrarea pe strada.

 

Am inteles ca daca schimb rotile si punceva mai serios totul se va schimba.

 

Ca sa ma intelegeti, vreau ceva mai mult decat un duster de fabrica.

 

M-am ghidat in mare dupa un duster gasit pe net:

 

http://www.autocloud.it/m/1572.html

 

Dar am vazut pe aici pe forum niste ozn-uri care imi plac grav. Cu proiectoare si bullbars.

 

Care este pretul unei configurari decente de optionale aftermarket pentru duster?

 

Sa ii ridic garda, roti mai bune, proiectoare (pt cand merg pe munte)

 

Trebuie stiut ca merg si prin oras cu masina asa ca unele elemente gen roti prea mari ma vor incurca putin.

 

Nu pot nici extrem de hardcore pt ca bugetul il votez in familie, deci nu pot exagera.

 

Este masina din semnatura am un dCI 110 4x4

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 22
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

pentu a nu avea probleme cu politia si pentur ca mergi mult pe asfapt iti recomanda sa iti achizitionezi niste cuuciucuri de iarna (M+S) as va rezolva o mare parte din probleme   un scut de alumin

  • 1 month later...

pentu a nu avea probleme cu politia si pentur ca mergi mult pe asfapt iti recomanda sa iti achizitionezi niste cuuciucuri de iarna (M+S) as va rezolva o mare parte din probleme

 

un scut de aluminiu - de 6 mm sau 8 mm. depinde de buget - am gasti mai multe informatii pe forum -

 

referitor la proeictoare pentru mers la munte- solutia ar fi sa catu ceva care sa paote fi montat/demontat usor si de preferat sa fie montate pe plafonul masini - sunt cateva solutii le cei de pe forum

 

 

Altfel - ai increde in dusterul tau- si incearca sa intri pe strada chiar daca este mocirla- e posibil ca dupa aceea sa iti doresti sa fie noroi tot timpul pentru un pic de distractie :sweat:

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Eu cred ca sunt suficiente niste gume AT (all terrain) pentru ca se tocesc mai greu pe asfalt si fac fata si in teren , insa nu cine stie ce... MT-urile (mud terrain) sunt pentru noroi, merg si pe asfalt dar se tocesc mai repede. Prima oara pune in balanta tipurile de teren pe care rulezi si apoi ia in considerare gumele, care in off-road sunt mai importante decat un rand de proiectoare sau alte accesorii. Scutul il poti face si singur daca ai putina indemanare si ceva scule si scutesti bani frumosi. Oricum e sub masina si nu trebuie sa arate bijuterie. :))

Revin la gume...nu trebuie sa exagerezi cu marimea pentru ca se simte in primul rand la motor, articulatii, transmisie si o sa ai probleme cu militia, si daca ii pui ceva flanse sau jante cu ET negativ, iarasi o sa ai probleme cu legea fiindca rotile iti depasesc linia aripilor.

Daca iesi cu masina pe munte, iti sunt foarte utile niste accesorii de recovery, nu neaparat troliu dar o mana de sufe, un lineman, un hilift sunt suficiente pentru ca nu bagi dusterul sa nu il mai poti scoate nici cu un TAF si sunt suficiente accesorile din portbagaj plus putina indemanare si rabdare. Eu spre exemplu nu ca ma bucur dar cateodata ma simt bine cand raman cu masina mea in ceva obstacol si trebuie sa imi pun mintea la contributie sa ies de acolo. am sa deschid un topic cu metode de recovery fara troliu fiindca sigur sunt utile in situatii critice.

 

Am uitat sa ma prezint, sunt Cristian, locuiesc in Agnita , centrul tarii, kilometrajul meu este la 18 ani si detin un Daihatsu Rocky dar de cand a aparut Dusterul sunt mare fan si sper ca odata si odata sa ma lipesc si eu de un 1.6 benzina 4WD. Poate unii dintre voi ma stiti de pe alte forumuri off-road sau moto...

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • 4 months later...

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...