Sari la conținut

alex_v

Duster preparat pentru offroad (varianta decenta)

Postări Recomandate

Va salut pe toti, am o intrebare simpla.

 

Cum pot sa imi transform dusterul intr-o masina de offroad?

 

Merg des la munte DAR stau si undeva in pipera si drumul nu a putit fi asfaltat. Cand ploua sunt nevoit sa imi las masina la intrarea pe strada.

 

Am inteles ca daca schimb rotile si punceva mai serios totul se va schimba.

 

Ca sa ma intelegeti, vreau ceva mai mult decat un duster de fabrica.

 

M-am ghidat in mare dupa un duster gasit pe net:

 

http://www.autocloud.it/m/1572.html

 

Dar am vazut pe aici pe forum niste ozn-uri care imi plac grav. Cu proiectoare si bullbars.

 

Care este pretul unei configurari decente de optionale aftermarket pentru duster?

 

Sa ii ridic garda, roti mai bune, proiectoare (pt cand merg pe munte)

 

Trebuie stiut ca merg si prin oras cu masina asa ca unele elemente gen roti prea mari ma vor incurca putin.

 

Nu pot nici extrem de hardcore pt ca bugetul il votez in familie, deci nu pot exagera.

 

Este masina din semnatura am un dCI 110 4x4

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

pentu a nu avea probleme cu politia si pentur ca mergi mult pe asfapt iti recomanda sa iti achizitionezi niste cuuciucuri de iarna (M+S) as va rezolva o mare parte din probleme

 

un scut de aluminiu - de 6 mm sau 8 mm. depinde de buget - am gasti mai multe informatii pe forum -

 

referitor la proeictoare pentru mers la munte- solutia ar fi sa catu ceva care sa paote fi montat/demontat usor si de preferat sa fie montate pe plafonul masini - sunt cateva solutii le cei de pe forum

 

 

Altfel - ai increde in dusterul tau- si incearca sa intri pe strada chiar daca este mocirla- e posibil ca dupa aceea sa iti doresti sa fie noroi tot timpul pentru un pic de distractie :sweat:

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

Eu cred ca sunt suficiente niste gume AT (all terrain) pentru ca se tocesc mai greu pe asfalt si fac fata si in teren , insa nu cine stie ce... MT-urile (mud terrain) sunt pentru noroi, merg si pe asfalt dar se tocesc mai repede. Prima oara pune in balanta tipurile de teren pe care rulezi si apoi ia in considerare gumele, care in off-road sunt mai importante decat un rand de proiectoare sau alte accesorii. Scutul il poti face si singur daca ai putina indemanare si ceva scule si scutesti bani frumosi. Oricum e sub masina si nu trebuie sa arate bijuterie. :))

Revin la gume...nu trebuie sa exagerezi cu marimea pentru ca se simte in primul rand la motor, articulatii, transmisie si o sa ai probleme cu militia, si daca ii pui ceva flanse sau jante cu ET negativ, iarasi o sa ai probleme cu legea fiindca rotile iti depasesc linia aripilor.

Daca iesi cu masina pe munte, iti sunt foarte utile niste accesorii de recovery, nu neaparat troliu dar o mana de sufe, un lineman, un hilift sunt suficiente pentru ca nu bagi dusterul sa nu il mai poti scoate nici cu un TAF si sunt suficiente accesorile din portbagaj plus putina indemanare si rabdare. Eu spre exemplu nu ca ma bucur dar cateodata ma simt bine cand raman cu masina mea in ceva obstacol si trebuie sa imi pun mintea la contributie sa ies de acolo. am sa deschid un topic cu metode de recovery fara troliu fiindca sigur sunt utile in situatii critice.

 

Am uitat sa ma prezint, sunt Cristian, locuiesc in Agnita , centrul tarii, kilometrajul meu este la 18 ani si detin un Daihatsu Rocky dar de cand a aparut Dusterul sunt mare fan si sper ca odata si odata sa ma lipesc si eu de un 1.6 benzina 4WD. Poate unii dintre voi ma stiti de pe alte forumuri off-road sau moto...

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Asi vrea sa montezi pentru offroad 215/75 R16 M+S dar nu stiu daca sa potrivesc. Nu ating undeva ? de fapt sunt 2,2 cm mai nalte daca cauciucurile 215/65 R16... Stie cineva daca sa potrivesc ??? Multumesc mult

Partajează acest post


Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


  • Topicuri

  • Postări

    • Deși nu mai este de actualitate, trebuie spus totuși că în cazul de față cineva a mutat cele 2 siguranțe din dreapta jos, de 5A (portocalie translucidă) și de 10A (roșie), cu o poziție mai jos. Trebuie mutate la loc, iar jos trebuie pusă o siguranță de 30A (verde, că cele două, de mai sus).
    • Astazi i-a venit randul sa ii aplic o protectie ceramica. Imi pare rau ca nu i-am facut asta de anul trecut, de cand am scos-o de pe poarta dealerului. Eu am optat pentru Nanolex Si3D si ma declar foarte multumit de rezultat.
    • Fiecare dintre noi dorim perfectul. Nu spunem ca e normal sau e bine dar experienta ne spune ca acesta, perfectul,  nu exista. Tot experienta ne sopteste cum putem salvgarda momente de nereusita, spre binele nostru. Interesul nostru al tuturor este sa ajungem cu bine acasa. Am dat al dracului de multi bani pentru masini si am dori raspuns 100% pentru banii nostrii. Dar pina si satelitii ( India ) dau rateuri. Nu e bine, nu e normal dar asta e.     PAREREA MEA, CU rechemarea: au fost prea putine la Duster, fiindca au fost (lucru +) putine erori generale care sa necesite rechemari in masa. Erorile au aparut la anumite masini, care cum a prins componentele ( bune, rele ) pe linia de montaj. Si atunci s-a preferat varianta corectiei ( resoftare ) cu ocazia prezentarii la service daca se sesizeaza defectiunea in cauza. Nesansa ta a fost ca problema a aparut la mare, iar la mare cu munca e bai!
    • Daca ii faci testul CLIP, va spune cind si de la ce piesa a aparut eroarea.  Analizezi piesa implicata. Rezultatul poate fi o eroare involuntara din cauza de bilbiieli al unui calculator sau piesa ( sursa ) defecta..
    • Salut Luați o interfață Elm și Pyren sauPyclip. Aceasta funcționează cu Windows x86, Mac, Linux sau Android. Puteți extrage instrucțiuni de diagnostic din Dialogys și Clip, pentru ph1, ph2 și noul Duster. Pe internet veți găsi diagrama de cablare pentru ph1 și ph2.    
  • epiesa.ro

×
×
  • Creează nouă...