Sari la conținut

Un nou membru cu Duster Avantaj


Postări Recomandate

t0rquemada

Din cate imi dau seama, BC-urile sunt facute in fel si chip in functie de dealer

La mine exact ca mai jos scrie - NIMIC ALTCEVA 

 

Denumire produse si servicii

Referinta / Cod VIN: VF(******)

DACIA DUSTER SL AVANTAJ ECO-G 100

Culoare: GRIS HIGHLAND KQA

Tapiterie: Comfort

Optionale: GEAMURI SP CU TENTA COLOR, RETRO CROM SATINAT, BARE LONGITUDINALE CROM, LOOK EXTERIOR

Accesorii:  Trusa de securitate, Covorase textile Premium

Reducere comerciala vehicul: * prima de casare se reduce la plata diferentei

 

ATÂT

Nici macar nu au adus aminte de camera (oprional sau nu)  dealer Dacoserv

 

@stoshiba

Multumesc, acum am priceput la ce te referi cand spui TdB ”mic”. 

Din cate stiu TdB ”mic”.cat si cutia cu 6 trepte nu s-au montat pe Duster pana la inceputul acestui an. Ele sunt un fel de imbunatatiri aduse in urma dorintelor exprimate de clienti. Cutia cu  6 pt ca masina ”o cerea” pe a 6-a, iar acest  TdB ”mic” in loc de  TdB ”mare”  , pentru ca ăla ”mare” :) nu afisa consumul pe GPL iar clienții cereau asa ceva. 

Si ai dreptate: personalul de la reprezentante (dealer) este destul e slab pregatit - toti cauta in calculator daca intrebi ceva

t0rquemada,

Pe factura e si mai ”bine”, scrie doar atat: 

DACIA DUSTER SL AVANTAJ ECO-G 100

Culoare: GRIS HIGHLAND 

Punct :(

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Răspunsuri 184
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 (4x2) după 5000 km (2 luni si 10 zile de la achiziție) Într-o postare anterioară spuneam că voi pleca în vacanță și voi reveni cu detalii despre cum se comportă ac

Salutare  Cum se prezintă Duster TCE ECO-G 100  după un an si jumatate de la achizitie si 28000 km ? Garantii:  - înlocuit senzorul buclucaș (GPL) cu care multi din posesorii aceleiași

DE CE AM LUAT DUSTER ? Cel puțin în teorie, orice mașină nouă creează puține probleme spre deloc în primii 4-5 ani, bineînțeles, în funcție și de stilul de condus, calitatea drumurilor și nr. de

Posted Images

Știi tu ceva dar nu complet.

Încă de la lansarea generației II Lodgy/Dokker apoi Logan II/Sandero II și în 06/2013 Duster ph2 s-a implementat soluția cu un sigur TdB (Tablou de Bord) pentru benzină și diesel, dar cu display mic (nu are CB dar știa de CCSL) sau display mare (are CB).

Cele cu display mic s-au pus întotdeauna pe echiparea E0 Acces aka cheală și până la un punct trecerea la euro6 și pe E1 Ambiance ulterior doar Acces a rămas cu display mic.

Revenind, la Duster ph3 s-a păstrat ideea cu TdB cu display mic și TdB display mare fiind rafinată, astfel încât poți primi TdB cu display mic și în echipare de top.

TdB cu display mic nu știe să afișeze Tmotor și nici nu știe să calculeze consumul total de carburant

TdB display mare nu știe să calculeze consumul total de carburant

Doar combinația H4D470* aka 1,0TCe aka ECO-G 100 + cutie TL4 e nouă în combinația asta (2021) în rest nu e nimic nou.

TdB știți ce înseamnă

CB = computer de bord

CCSL= cruisecontrol speed limiter

* codul e pe o etichetă pe suportul motor dreapta spre habitaclu

 

p.s Dacă nu scrie nimic de cameră și nu vrei să te cerți cu dealerul se poate rezolva ceva

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

t0rquemada

Te salut

Mulțumesc de informatii - e clar pentru mine că port o discuție cu cineva care știe cu adevărat ce și cum stau lucrurile. 

Da, aș fi interesat de ”p.s.” și mulțumesc anticipat :)

Cele bune

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Modul ECO la Duster ECO-G 100

Am spus că nu folosesc modul ECO, dar dupa ce un prieten, care si-a luat, odata cu mine, un Clio 1.0 GPL, mi-a spus că el merge in oras doar cu ECO pornit si ca este foarte mulțumit (consumul lui 8,7% - nu stiu exact alte conditii dar din ce am inteles 90% in Bucuresti) am încercat și eu să experimentez mai ceva mai mult ”rulajul” în modul ECO. Rezultat: DEZASTRU !! Nu cred că am nimerit eu o masina cu probleme ci pur si simplu așa merge Duster-ul 1.0 GPL în modul ECO,  precum un Trabant care traverseaza Transfagarasanul.  

Poate că, la mersul bara la bara, s-ar putea activa functia ECO si nu ar deranja prea tare, insă dacă o uiți activată, când se elibereaza traseul, nu vei avea o experienta prea plăcută. Nu stiu insa cat de mult ajuta, la o eventuala economie de combustibil, pentru ca atunci cand mergi bara la bara, in desele opriri, motorul se opreste datorita functiei STOP/START. La drum intins am avut putine ocazii, pana acum, pentru a face experimente cu functia ECO. Ce am observat (sau mi s-a parut mie) ca pedala acceleratiei se intareste cand activez Eco la drum intins. O combinate ECO + pilot automat, poate ar functiona corect, dar inca nu am ajuns la acest ”nivel” de cunoastere :) 

Sunt curios dacă alții, dintre posesorii acestei masini, cu 1.0 GPL, au alte pareri - poate asa descoperim impreuna ce si cum poate/nu poate mașina. Eu unul, consider functia  Eco inutilă pt. functionarea pe GPL -sau, poate, e utila la functionarea pe benzina?!

Astept si alte pareri

Cele bune !

p.s. Acum înțeleg de ce, pe site-ul Dacia, cand folosesti aplicatia de estimare a consumului, pentru masina aleasa, atunci cand trebuie sa bifezi cat de des folosesti functia Eco, ti se recomanda sa alegi ”NICIODATĂ” la motorizarile cu GPL 

Punand lucrurile cap la cap, ar rezulta ca aceasta functie este pentru functionarea pe benzina/motorina (dupa caz)

Sau poate ca daca bifezi ”NICIODATA” iti arata consumul pe GPL, iar bifand ”Deseori, ”Rar” samd, rezultatul estimarii indica consumul pe benzina? Cam multe necunoscute pentru mine :)

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

La Duster SL Avantaj TCe   ECO G 100 a incept sa scada nivelul de antigel, si a ajuns sub minim cu 2-3 milimetri, si are un antigel de culoare galbena. Pot sa completez cu antigel de aceasi culoare sau trebuie un anume tip de antigel.

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Sa1fire locked și unlocked this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Știe cineva dacă se pot activa și alte funcții în afișajul de bord? M-ar interesa de ex temperatura ulei, presiune exacta roti etc.
    • Salutare, Amortizoarele se inlocuiesc pereche pe axa,asa ca trebuie sa le schimbi pe ambele punte spate. Te sfatuiesc sa pui amortizoare OE sau Monroe.Ambele sunt agreate de Renault.La 4x4,amortizorul are flansa fixa cod 543A06915R, trebuie 2 bucati.Se inlocuiesc cu masina pe elevator sau pe canal.Operatia dureaza in jur de o ora per roata.Se lucreaza sub autovehicul spate si in portbagaj.Atentie la scoaterea arcului de pe amortizorul vechi si montat arc pe amortizorul nou.Trebuie presa si banc de lucru pentru evitarea accidentelor de munca.                                                Service „Bun si Ieftin” nu exista.Ieftin doar la un mecanic care ti le schimba in fata porti ,cu lucru pe genuchi.                   Atentie, dupa inlocuirea amortizoarelor pe axa spate,la 4x4,este recomandat sa se faca geometria rotilor si vei vedea ca sau schimbat valorile fata de cele din fabrica.   Spor la treaba    
    • Salutare! Am o Dacia Duster 2 1.6 SCE 4×4, fabricată în 2018, și am observat că un amortizor de pe puntea spate are scurgere de ulei, deci cel mai probabil este compromis și trebuie înlocuit. Situația curentă: Amortizorul spate prezintă pierderi de ulei/gaz și necesită înlocuire. Întrebări pentru comunitate: Ce coduri OE originale ați folosit sau știți sigur că sunt corecte pentru amortizoarele spate la Duster 2 4×4 (2018)? – Am identificat ca posibil corecte codurile 562107298R și 562103964R; confirmă cineva din experiență? Ce producători aftermarket recomandați pentru amortizoarele spate pe acest model? – Mă interesează experiențe reale legate de fiabilitate și comportament în timp. La schimbarea amortizorului spate, ce alte piese ați înlocuit sau recomandați să fie verificate / schimbate preventiv? – flanșă superioară? – burduf de protecție și tampon de limitare? – bucșe de prindere / șuruburi? – alte elemente specifice punții spate la Duster 2 4×4? Recomandați un service bun și ieftin pentru înlocuirea lor în București? Orice informație din experiență directă este binevenită. Mersi mult!
    • Iar pentru cine doreste atasez si procedura din care au fost date cele doua poze, dar sunt mai multe:
    • Am un bun prieten care lucreaza pentru un producator de transmisii /cutii de viteze, mi-a oferit multe date, cifre si cazuri concrete referitoare la schimbul de ulei, span, uzura componentelor, reclamatii, etc. ..., ceea ce am scris (inclusiv cu bold) ramane valabil. Repet, depinde care este cauza acelui "zgomot deranjant", functie de aceasta se poate schimba si demonta /monta mai putin sau mai mult si sper sa nu ajungi la acele saibe =pozitia 17 (pe care le-ai mentionat si insistat cu ele) pentru ca atunci destul de probabil ca vei mai avea cateva "provocari" (si nevoie de mai multe extrase din Dialogys), iti doresc sa fie ceva simplu si usor de identificat si schimbat, plus ca important poate sa fie asa cum am scris si identificarea cauzei radacina (nu doar "constatarea" si schimbarea componentei defecte). Spor si bafta!
×
×
  • Creează nouă...