Sari la conținut

Un nou membru cu Duster Avantaj


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 181
  • Creat pe
  • Ultimul Răspuns

Top participanti la discutie

Top participanti la discutie

Postari populare

Salutare  Cum se prezintă Duster TCE ECO-G 100  după un an si jumatate de la achizitie si 28000 km ? Garantii:  - înlocuit senzorul buclucaș (GPL) cu care multi din posesorii aceleiași

Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 (4x2) după 5000 km (2 luni si 10 zile de la achiziție) Într-o postare anterioară spuneam că voi pleca în vacanță și voi reveni cu detalii despre cum se comportă ac

@Makdupă prima parte a reparatiei inainte de reevaluare stiu că era aproape 14000 lei - apoi s-a mai adaugat puntea spate (la geometrie apărea o mică deviație), sină scaun sofer (s-a strambat la 105kg

Posted Images

Mak

Salut! 

Pentru Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100, această navigație este prevăzută în ofertă. 

Cam așa arăta ofera in luna mai: 

 

Fără titlu.png

Multimedia.png

Nu stiu daca acesta este modelul pentru facelift - adica modelul nou - (nu cred) - este un model de 8 inch cu Android 10.0 care din cate stiu se poate cumpara de pe piata libera si este compatibil cu Duster (nu stiu daca si alte modele Dacia)

Am vazt ca doar pentru seria Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 s-a folosit acest model. Odata cu terminarea promotiei, se monteaza in continuare pe modeele vandute in prezent, tot navigatia de 7 inch ”originala”. Ieri am vazut si Spring in reprezentanta - e mic rău !

La 28.06.2021 la 15:21, Sa1fire a spus:

Salut

Sunt nou posesor Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100. 

Am decis să mă alătur membrilor acestui forum pentru pentru a cunoaște din experienta altora si a transmite, la randul meu, plăcutele sau neplăcutele prin care voi trece cu noua achizitie. 

Acest Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 se află ca dotări intre versiunea Comfort si SL Blueline.

Mai precis:

INTERIOR de Comfort, la care apare, in plus, navigatia de 8 inch  (nu de 7), deci un pic mai mare 

Nu am putut alege AC automat si a trebuit sa accept varianta clasica de AC. In rest dotari de Comfort. 

EXTERIOR de SL 

- Bare de pavilion longitudinale cu aspect crom satinat

- Geamuri spate și lunetă cu tentă de culoare închisă

- Ornament față/spate cu aspect crom satinat

- Oglinzi retrovizoare exterioare cu aspect crom satinat

Dar jantele nu sunt de 17 (cm are SL-ul) ci de 16 - aliaj 16″ Cyclade

Forțînd un pic nota, e cam ca in aia care spune ”Afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopardul”

Masina a fost cumparata prin programul Rabla 2021 - nu am dat vechiul Logan 1,6 MPI cu GPL din fabrica pentru ca masina inca se prezinta foarte bine si o va prelua pustiul meu dupa ce isi ia permisul.

Pe voucher am dat 500E și am ales o culoare metalizată + pachet legisativ si covorase. Practic, la aceasta serie limitata nu am putut alege nici un fel e optiune suplimentara in afara  culorii. Fată de pretul initial am mai primit o reducere de 200 E pentru disconfortul creeat de faptul ca am primit masina initial fara navigatie , aceasta urmand a fi montata ulterior (e vorba de aproape celebra criza a semiconductorilor) - ei au spus că în iunie, dar eu cred că mai de graba prin iulie (azi este deja 28,06 si nu am nici o veste. 

Una peste alta, am dat pe masina mai sus descrisă, cu tot cu banii de voucher (2500 lei),  inclusiv culoarea metalizata - gris highland - pachet legislativ si covorase, un preț total de 13800 E. Mie mi se pare o alegere mai buna decat daca as fi dat cu un pic peste 1000 E mai putin pe noul Sandero Stepway (GPL) tot prin Rabla. 

Deja am scris un post destul de lung si ma voi opri deocamdata aici. Doar atat adaug: nu prea tin sa merg la economie (consider ca am facut  ”economia” deja in momentul cand am ales varianta GPL) si după 1000Km am pe bord un consum de 10,7 l/100km  GPL - 75% mers in Bucuresti ”bara la bara” cu AC pornit - asta arata ”bordul” - consmul calculat de la plin la plin mi-a dat un pic mai mic - cam 10,5l/100Km. Ma astept sa mai scada ceva consumul dar nu mult (0,3-0,5l/100km). Nu folosesc functia ECO desi am incercat și imi cam dă impresia ca mă trage cineva inapoi cand vreau sa accelerez :) 

Acesta este prima mea postare pe form, voi reveni si cu alte amanunte (am ceva experienta in a conduce o masina Dacia cu GPL asa cum am mentionat mai sus si poate asta ma va ajuta sa rezolv eventuale probleme ce ar putea aparea și voi aminti desre ele aici pe forum. 

Mai jos o sa incarc o fotografie cu ”bolidul” bifuel 

Cele bune tuturor

 

IMG-20210609-WA0010 (1).jpeg

Salutare!

Cred că este destul de interesant si un CALCUL care m-a determinat să aleg Duster

- Duster SL Avantaj TCE ECO-G 100 -

Pret de achizitie prin Rabla 2021, cu vopsea metalizata și pachet legislativ + contravaloare voucher = 13700 E

Pe site-ul Dacia la 150000 km parcursi cu GPL se estimeaza o economie de aproximativ 7000 E , fata de motor similar pe benzina. Din calculele mele ar iesi aproape la fel, dar o să iau in considerare ”doar” 6000 E (folosesc Start/Stop, dar nu folosesc Eco)

150000 km, în cazul meu, vor fi parcurși în 6 ani (+/- 1an).

Pentru un Duster din prima generatie, pe benzina sau benzina+GPL (navigatie+AC), cu vechime de 6 ani, se cere 7200 E (cel mai ieftin pe Autovit) – probabil că se vinde cu 7000E. Duster este o masina care are o valoare de revanzare bună (in conditiile in care cererea de crossover/SUV este in continuua crestere), iar in functie de cum e intretinuta masina, pretul poate creste, însă, voi la în calcul prețul cel mai mic: 7000E

Un Duster 2, cand va ajnge la 6 ani, se va vinde, probabil, cu 1000E mai mult deacât cel din prima generatie, fie si doar dacă ne gândim că prețul initial de achizitie a fost mai mare (care implica dotari superioare, ceva-ceva calitate mai buna, confort samd). Deci vom avea un preț minim de revânzare de 8000E la 150000Km și maxim 6 ani vechime.

Atunci avem:

13700 E preț inițial

6000 E econmie combustibil (fata de un motor similar pe benzina)

8000E preț de revânzare

Rezulta ca am dat 13700E si primesc inapoi 14000E  (8000+6000) – dar scadem din ce primesc inapoi si ceilalti 300E (poate ca o revand cu ”doar” 7700E)

Altfel spus, este ca si cum m-as fi folosit de o masina pe benzina timp de 6 ani, iar apoi, primesc inapoi toti banii care i-am dat initial pe ea.

Nu am facut un calcul si pentru diesel-uri, dar și in cazul lor, cand vorbim de un Duster, nu se pierde foarte mult, plus că este o motorizare cu care îi stă bine unui crossover/SUV)

Calculul poate nu este perfect dar e cât se poate de realist, iar pentru mine e clar ca, din acest punct de vedere, Duster este o alegere ff bună.

Sunt multi care îți doresc sa aiba sub capota cat mai multe sute de cai, pe care in realitate îi vor folosi foarte putin – iar apoi, dupa ce cumpara masina (indiferent de marca) vor sa consume cât mai putin/costuri mici de intretinere. Bineinteles sunt si adevarații pasionati de masini si condus, care chiar vor sa se bucure de o masina cat mai dotata si cat mai puternica, dar nu despre ei este vorba, ci de ceilalti ... 80-90% .

În cazul unei masini noi se pierd ceva bani in timp, dar la capitolul asta, Duster este una din masinile care țin cu buzunarul nostru, iar cu diferenta, ne permitem să mergem în concedii, să mancam ”brânză mucegăită”, ”icre negre” și să bem  ”doar” vin vechi.  

Cele bune tuturor !

Editat de Sa1fire
partajare continut
Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Mi se pare total aiurea că în anul 2021 producătorul să echipeze mașina cu formatul mic de display, iar dealerul auto să nu furnizeze niciun fel de informație cu privire la acest aspect.Chiar așa de mult se pretează Dacia să facă profit pe dezinformarea cumpărătorului 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Oare...

Încă de la lansarea Duster ph3 aka Duster II în 12/2017 primeai TdB cu display mare doar dacă aveai Medianav, se știa de chestia asta, s-a scris și pe forum de nenumărate ori.

Că dealerul nu știe ce vinde e de înțeles,  dar ca și cumpărător tu trebuie să te informezi,  cumperi o mașină nu pantofi.

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Daca dealerul nu stie ce vinde este de vina producatorul ca nu da toate informatiile necesare deoarece am fost la doi dealeri si amandoi accesau baza de date de la fabricant.A trebuit sa iau la rand toate forumurile de duster ca sa aflu ce probleme poate sa aiba aceast model.Numai daca ai cartela de acces la masina primesti si calpeta cu inchidere la rezervoarele de combustibil, GPL si benzina.

Masina este echipata cu Medianav de 8 inch , cu harta romaniei, iar TdB-ul este de format mic. Iar alta probleme este gura de alimentare cu GPL care se umple cu apa de la ploi iar suruburile de prindere au inceput sa rugineasca in 3 luni de zile de la fabricatie. Eu am luat-o gata ruginita!

IMG_20210703_112246aa.jpg

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri

Dealer / Reprezentanță nu înseamnă Dacia, ci o entitate (SRL, SA) care are un contract cu Dacia pentru vânzare de mașini, service și acces la resursele grupului (renault.net), evident cu abonament plătit.

La fiecare lansare de model nou ai OLV (operație lansare vehicul) de 1 an, în care toate problemele reclamate ajung direct la fabrică, tu ca dealer nu faci nimic fără răspuns de la fabrică. În plus trebuie să trimiți oaameni la instruire/formare, dacă nu o faci nu e problema fabricii.

Adaugi la asta faptul că personalul din vânzări nu e cel mai statornic (vin și pleacă) și obții ce relatezi tu.

PS. Baza de date, pentru vânzări, e de fapt un banal excel (adică broșura cu dotările și suplimentar costuri de întreținere)

LE: Pe o mașină veche de 3 luni, deci Duster ph3  03-04/2021 nu ai decât Medianav generație 4 cu ecran de 7inch. SL Avantaj venea/vine cu o unitate asemănătoare ca funcții ,fabricată de kenwood(cred) de 8inch dar care nu e Medianav.

 

 

 

 

Link spre post
Distribuie pe alte site-uri
  • Sa1fire locked și unlocked this topic

Alătură-te conversației

Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

Încărcare
  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.



  • Susține forumul

    Cumpără de la eMAG apăsând întâi acest buton

    și vei susține forumul.

    Recomandăm și PCGarage, Fashion Days, Elefant.ro, CEL.ro, F64, evoMAG, Libris, Flanco, Anvelope-oferte.ro

    De fiecare dată când dai mai întâi click pe unul din aceste linkuri de mai sus, iar abia mai apoi cumperi, ajuți forumul cu un mic comision care se întoarce în contul de afiliere.

  • Inregistrare/Autentificare

    Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.

  • ForumDuster.ro pe Facebook

  • Topicuri

  • Postări

    • Eu am cerut.o la predarea masinii.E o hârtie A4.
    • Intervalele si ce se schimba/verifica la revizii exista in fisa de intretinere pe care o primesti la cumparare. Cred ca poti sa ceri o fisa de la dealer inainte.
    • Pentru ca in curand se va face un an de cand ma dau cu Portocala Turbata, mi s-a parut momentul potrivit sa postez o statistica pentru pasionati.  Si avem asa: RCA pe un an B8, "decat" 1022 lei, CASCO 548 euro (2740 lei), ambele la Omniasig. In anul care a trecut am ars dupa bonurile de benzina 1406,25 litri de zeama de dinozaur, la un cost modic de 9979,66 lei. Raportat la cei 16900 km parcursi rezulta un consum mediu anual de 8,32 la suta de kilometri parcursi. Mi se pare decent, raportat la puterea motorului si la aerodinamica tip caramida. Dupa cum am mai spus, in momentele respective, comportamentul masinii in afara asfaltului e mai mult decat onorabil si stiu sigur ca poate mult mai mult decat sunt eu capabil sa cer de la ea. Motorul mi se pare in continuare cireasa de pe tort, silentios, rafinat, iar felul in care trage in sarcina este incredibil. Scaunele, chestia care mi s-a parut cel mai aiurea dupa ce am luat masina si imi amintesc ca la primul drum lung ma durea groaznic genunchiul drept si spatarul scaunului parea ca in loc sa ma sustina ma impunge... Din fericire ne-am impacat exact la timp pentru tura pe care am facut-o 6 luni mai tarziu prin Europa, in care n-am avut probleme nici dupa 600 km condusi intr-o zi. Despre comportamentul transmisiei integrale a masinii in off-road pot doar sa spun ca mi sa parut mai mult decat capabila pentru ce am cerut eu de la ea. Adica indiferent de coclaurile, dealurile sau noroaiele in care am bagat-o, a fost in stare sa ma scoata fara prea mare deranj ... Nemultumiri dupa un an, sunt putine, iar cele care sunt se leaga de comportamentul timoneriei, ambreiajului, transmisiei, (nu m-am prins inca care din cele trei e de vina) in situatii de condus "sportiv" cu schimbari rapide si agresive de trepte. Am avut o perioada destul de lunga dupa cumparare, cand mi se parea ca nu mai stiu sa conduc si aproape fiecare schimb de treapta era insotit de o smucitura!  Dupa multa lectura on-line am inteles ca nu sunt chiar prostul clasei la condus si ca mai sunt si altii care experimenteaza aceeasi problema!  Pana la urma am inteles cum "vrea" Dusterica sa fie condus si am facut pace! Iar acum ma bucur de el in fiecare zi chiar si in aglomeratia nebuna a Bucurestiului.
    • Salut. Știe cineva să îmi spună unde găsesc intervalul de revizii în garanție și ce anume se face? Am descarcat manualul dar nu am găsit ce caut. Încerc să îmi dau seama dacă e mai convenabil cu rate și totul inclus 5 ani.
×
×
  • Creează nouă...