-
Navigare recentă 0 membri
Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.
-
-
-
Inregistrare/Autentificare
Pentru a putea posta, te rugam sa te inregistrezi / autentifici.
-
ForumDuster.ro pe Facebook
-
Topicuri
-
Postări
-
Unde sunt 5-10 persoane? Ca de cand urmaresc grupurile de facebook legat de Duster 2 si mai ales pe grupul Trails amintit mai sus, sunt mult mai multe persoane cu probleme, numai sa stii sa cauti. Si problemele sunt cam generale. Daca vrei sa observi un lucru, il observi, iar daca nu iti pasa, nu-l observi. E la fel ca la vibratia ce o face haionul, unii spun ca nu au acea vibratie cand ii intrebi prima oara si cand mai vorbesc cu acele persoane dupa un timp, imi zice ca parca aude ceva vibrand in spate. Hai sa fim seriosi si realisti. Daca esti tehnic si simti masina cand o conduci, nu ai cum sa nu observi anumite lucruri, indiferent de ce masina vorbim, deoarece sunt sigur ca niciuna nu este perfecta. Da la Duster, chiar daca schimbi anumite piese pe garantie si nu generalizez, ma refer strict la timonerie, problema reapare. Cum e posibil ca noul Sandero 3 prezentat in showroom, sa prezinte dificultati de a intra in treapta a 6 a. Timpul va vorbi si vom vedea/auzi plangeri si despre marea timonerie de la Logan/Sandero 3. Scuze pentru off. Sa auzim de bine!
-
De PufarinaUcigasa · Postat
Timoneria se schimbă pe garanție. Iar treaba cu rezonanța e ceva foarte greu de depistat, indiferent de marcă. Mai ales că se întâmplă în mers, la o treaptă superioară de viteze și nu o pot ridica pe elevator și observa. Iar din feedbackul primit atât aici, cât și pe grupurile de Facebook ( Trails și Duster Romania ) sunteți maxim 5-10 persoane care au avut probleme cu anumite piese care rezonau și care s-au rezolvat. Dar la fiecare aproape era altceva și în mare parte, din cauza că s-a umblat și nu s-a strâns înapoi. Rar, dar nu improbabil, să fi venit așa din fabrică însă ar trebui un întreg lot să fie cu probleme (peste 100 mașini). -
da da. si eu ma intrebasem intial ( acum vreo cateva luni ) ce i cu valorile alea dar m-am lamurit. frumos explicat,@t0rquemada ! vezi ca poti sa eviti asta f simplu ( nu mi amintesc acum exact ) - fie mergi doar cu luminle de zi , fie aprinzi si pozitiile . intr- unul din scenarii, efectul "pilotarii " se reduce si sta in zona 14.x . ma rog- eu am testat pe o vreme cam rece ( -9) si masinuta "lupta " sa urce bateria cat mai repede, la drum lung se estompa.
-
De ninoniculescu · Postat
Multumesc frumos @PPV si @t0rquemada !!! -
De t0rquemada · Postat
E normal, ai încărcare pilotată și variabilă funcție de diverși parametrii: - pe accelerare dă tot ce poate (taie încărcarea/AC-ul etc) - pe frânare (de motor sau serviciu) recuperează energia, tensiunea ajunge la 15.6v (la brichetă ajunge prin vreo 8 conexiuni de unde și valoarea indicată) Un efect al sistemului fiind arderea becurilor de fază scurtă / STOP mai des - de aici și inutilitatea utilizări unor becuri "supravoltate" pe fază scurtă, se vor arde (și) mai repede.
-
-
Postări Recomandate
Alătură-te conversației
Poți începe deja să scrii comentariul și te poți înregistra mai târziu. Dacă ai un cont, te rog, autentifică-te.